IT naujienos

MTV tapo atnaujinto „Ežio” prekės ženklo dalimi

Kovo 15 dieną mobiliojo ryšio paslauga „Ežys” oficialiai atnaujina savo prekės ženklą. Jo dalimi tampa populiariausias chuliganas pasaulyje – muzikinis televizijos kanalas MTV. Dviejų jaunimo mėgstamų prekės ženklų partnerystė pakeis ankstesnį MTV ir „Ežio” turinį.

Nuo rytojaus atsinaujinusį „Ežio” logotipą papildys MTV ženklas. Pasikeitusį įvaizdį atspindės ir naujas paslaugos šūkis – „gazuotas gazuotas”, reiškiantis nežabotą energiją ir plačius užmojus, kuriuos nori ir gali įgyvendinti jaunas bei smalsus žmogus. Kartu su MTV „Ežys” kurs renginius ir projektus, kuriuose jaunimas galės dalyvauti ir taip praplėsti savo patirties ir pojūčių ribas.

Stiprindamas pozicijas mobiliojo turinio srityje, „Ežys” vartotojams pasiūlys išskirtinį mobiliųjų pramogų spektrą, kurio neturi kitų išankstinio mokėjimo mobiliojo ryšio kortelių vartotojai. Jau dabar mobiliojoje svetainėje wap.ezys.lt veikia JAVA žaidimų parduotuvė, greitai planuojama atidaryti muzikos parduotuvę, atsiras naujo ir originalaus mobiliojo telefono turinio (melodijų, vaizdo klipų, animacijų), kurį „Ežio” vartotojai galės tiek nusipirkti, tiek atsisiųsti į savo telefonus nemokamai.

Nuo šiol „Ežys” yra ne tik yra pigi išankstinio mokėjimo mobiliojo ryšio paslauga, bet ir prekės ženklas, kurio vartotojai galės patirti dalykų, kurių negausi už jokius pinigus. Gyvenimas su „Ežiu” taps nepalyginamai gyvesnis – „gazuotas gazuotas”.

Kontaktinis (-iai) asmuo (-enys):
Anastasija Zemdliauskaitė
projektų vadovė
Integrity PR

Parašykite komentarą