Paroda „Moters pasaulis“: dėl moterų dėmesio verslas kovoja vis labiau
Žingeidžios, reiklios, atsargios ir nepatiklios – tokios yra moterys vartotojos, tačiau jos išlieka vienos geidžiamiausių klienčių, mat jų savybės verčia verslą pasitempti ir pelnyti lojalumą. Šiemet dėl moterų dėmesio parodoje „Moters pasaulis“ susirems rekordinis skaičius dalyvių.
Lapkričio 7-10 dienomis naujoje vietoje – Kauno Žalgirio arenoje jau 11-tą kartą šurmuliuos Ekspozicijų centro organizuojama specializuota mados, stiliaus bei grožio paroda „Moters pasaulis 2013“. Šiemet parodos lankytojai turės progą susipažinti su 300 įmonių, iš kurių 20 bus iš Latvijos, Estijos ir Slovakijos, pristatomomis paslaugomis ir produktais, dalyvauti net 29 parodos seminaruose, stebėti 17 mados ir stiliaus pasirodymų. Laisvalaikio zonoje suaugusieji galės išbandyti įvairius užsiėmimus, o mažieji žaisti, kol jų tėveliai apžiūrinės parodą.
Svarbi ekonomikos dalyvė
Iki šiol Kauno LKKA ir futbolo maniežuose vykusiai parodai esamo ploto pradėjo darytis per mažai. Ekspozicijų centras skaičiuoja, kad per pastaruosius penkerius metus paroda „Moters pasaulis“ išaugo trečdaliu, o tai rodo, kad Lietuvos paslaugų ekonomika taip pat stabiliai auga.
Ekonomistai sutaria, kad šiuo metu vyraujančią paslaugų ekonomiką drąsiai galima pavadinti moterų ekonomika: jų daugiau nei vyrų dalyvauja darbo rinkoje, jos yra labiau išsilavinusios ir yra aktyvesnės vartotojos nei vyrai. Skaičiuojama, kad Lietuvoje paslaugų sektoriuje dirba 510 tūkst. moterų, tuo tarpu vyrų tik 330 tūkst. Moterų kompetencija taip pat nėra abejotina. Lietuvoje vidutiniškai 58 proc. 25-34 metų amžiaus moterų ir tik 40 proc. vyrų turi aukštąjį išsilavinimą, tuo tarpu ES vidurkis siekia atitinkamai 40 ir 30 proc. O įvairūs tyrimai liudija, kad galutinį sprendimą pirkti šeimoje daro ne vyras, o būtent moteris. Daugiau apie moterų įtaką ekonomikai pirmąją parodos dieną seminare žada papasakoti Odeta Bložienė, „Swedbank“ Asmeninių finansų instituto vadovė Lietuvoje.
Išpildys visus norus
Kad moterims vartotojams labiausiai norisi naujienų ir nuolaidų, tai jau yra pastebėję ne pirmus metus parodoje dalyvaujantys savo prekes ir paslaugas pristatantys dalyviai.
„Šiemet rekordinis parodos dalyvių skaičius pristatys kosmetiką, parfumeriją, juvelyriką, galanteriją, bižuteriją, trikotažo gaminius, sveikatingumo produktus ir kt. Tikime, kad šioje parodoje moterys ras ne tik gausybę naudingų ir reikalingų produktų, bet ir sužinos daug naujienų, jas išbandys čia pat parodoje bei ras atsakymus į rūpimus klausimus. Parodos programa privers stabtelti ir bus puiki proga atsipūsti nuo kasdienės rutinos, skubėjimo“, – sako Ilma Gibavičienė, Ekspozicijų centro Parodų organizavimo ir rinkodaros vadovė.
Tuo tarpu parodos dalyviai nekantrauja geriausias savo klientes pamaloninti joms paruoštomis naujienomis ir specialiomis tik parodos metu galiojančiomis nuolaidomis. Pavyzdžiui, natūralios lietuviškos kosmetikos „Uoga uoga“ gamintojai, kurių šiemet kitoje Ekspozicijų centro parodoje „Rinkis prekę lietuvišką” sukurtas natūralus lūpų bizgesys „Plunksna“ buvo pripažintas kosmetikos gaminiu, parodoje „Moters pasaulis“ visai kosmetikai taikys 20 proc. nuolaidą. „Uoga uoga“ taip pat pristatys tris šviežias naujienas – du ypatingus kūno kremus, suteikiančius spalvą ir blizgesį „Pupų pupa“ ir „Žvaigždžių dulkės“ bei veido valymo pienelį su avižomis ir levandomis „Mėnulio rasa“.
Tuo tarpu „BIOK laboratorija“ produkcijos gerbėjos galės išmėginti pačią karščiausią bendrovės naujieną – net 5 metus kurtą RASA ,“BB+Hyaluronan“ kremą. Tai pirmasis lietuviškas produktas, kuris yra artimas dekoratyvinės kosmetikos kategorijai. Kremas papildytas hialuronu, migdolų aliejumi, taukmedžio sviestu, vitaminų kompleksu pasirūpina tobula odos priežiūra visą dieną, švelnus kremo atspalvis puikiai padengia odos nelygumus, pigmentines dėmeles, suvienodina odos spalvą.
Net pačių jautriausių odos tipų atstovių lauks graikų kompanijos „Pharmasept“ pasiūlymai. Kompanijos filosofijos pagrindas yra aprūpinti gyventojus kokybiškais natūraliais produktais, kurie reikalingi kasdienės odos priežiūrai ir higienai. Siekiant šio tikslo, sujungti naujausi moksliniai laimėjimai ir tokie natūralūs ingredientai kaip vertingų žolelių ekstraktai ir vitaminai. Rezultatas – „Pharmansept“ produktai, pasižymintys stipria apsauga nuo aplinkos sukeliamų ligų ir tuo pačiu švelnūs net ir patiems jautriausiems odos tipams. Parodoje „Moters pasaulis“ bus galima įsigyti visų „Pharmasept“ gaminių su 25 proc. nuolaida.
Norinčias pasirūpinti ne tik savimi, bet ir namų jaukumu kvies namų dekoravimo salonas „Krispo“, kuris pristatys žvakių ir namų kvapų amerikiečių gamintojos „Yankee Candle“ produkciją bei italų gamintojo „Locherber“ grožio priemonių liniją.
Toms, kurios vertina nevaržomą judėjimo laisvę, elegantišką patogumą, natūralias medžiagas, specialius pasiūlymus parengė bendrovė „Knit line“. Parodos metu bus pristatyti keli bendrovės išskirtinėmis teisėmis (gamintojo kainomis) atstovaujami Europos gamintojai: „Ancora Collection“, „Dansk Smykkekunst“, „Kooi Knitwear“, „Liebeskind Berlin“.
Ypatingą pasiūlymą parodos lankytojoms paruošė bendrovė „NuSkin“, kuri pristatys odos priežiūros “Galvanic Spa” sistemą, kurią efektyviai galima naudoti namuose. „NuSkin“ produktai prieštarauja grožio industrijos paplitusioms injekcijoms ar plastinėms opreacijoms, todėl savo didžiulėmis intelektualinėmis ir finansinėmis investicijomis kuria analogų neturinčias sveikas, maksimaliai organines priemones, sugebančias pasiekti stulbinančių rezultatų. Parodos metu bus atliekami veido odos skanavimai „ProDerm“ skeneriu ir veido odos būklės įvertinimas net su 70 proc. nuolaida.
Nestigs ypatingų pasiūlymų ir profesionalams skirtoms priemonėms. UAB „ML Professional“ pristatys MASTERLINE plaukų priežiūros priemones, kurias kiekviena moteris gali naudoti kasdieninei plaukų priežiūrai namuose. Bendrovė „Rimandijos salonas“ atstovaujamai ispanų plaukų priežiūros priemonių „Lunel profesional“ ir „Erayba professional line“ produkcijai taikys didesnę nei 20 proc. nuolaidą. O kirpėjams gerai žinoma bendrovė „Selective Baltic“ kai kuriuos produktus parduos net 40 proc. pigiau.
Dėmesį kaustys renginiai
Didelio parodos dalyvių dėmesio tikimasi sulaukti naujos koncepcijos rengininiuose – lapkričio 8 dieną “Profesionalų dienoje” ir lapkričio 9 dieną labdaringame renginyje “Big hair show”, kurie organizuojami kartu su Kirpėjų ir grožio specialistų asociacija.
„Profesionalų dienos“ programoje numatyti seminarai apie moterų kirpimą ir dažymą bei vyrų kirpimą (Teodoras Holezas ir Jūratė Krištaponienė), moterų ilgų plaukų šukavimą (Kristina Gorodeckienė ir Jolita Zujienė), ilgų plaukų šukuosenas bei vyrų kirpimą (Andrej Bongin ir Olga Barkovskaja Kazlovskaja), retro dvelksmą moters įvaizdyje („Bogomolov‘ Image School”: Rasa Šabonienė ir Valentina Savčenko), naujų tendencijų kolekcijos (Edita Narbutienė, Rūta Zenkovienė, Aida Semeniuk) bei drabužių kolekcijos brandžiai moteriai pristatymas (Diana Rūta Stankevičienė).
Tuo tarpu labdaringo renginys “Big hair show” bus skirtas pramogai ir geram laiko praleidimui visai šeimai. Renginį atidarys profesionalių aktorių trupės pasirodymas, vadovaujamas Inetos Stasiulytės. Vėliau scenoje pasirodys Lietuvos stilistų teatralizuoti pasirodymai su muzikos ir šviesos elementais. Renginio metu pasirodys talentingos visažo meistrės iš Maskvos Natalijos Pavlovos trupė „Body art and face art“ (liet. – tapyba ant veido ir kūno), pirmą kartą bus eksponuojami nuo molberto ant kūno perteikti dailininkų paveikslai. Renginio metu surinkti pinigai bus skiriami Vaikų ir jaunimo dienos centrui „Vartai“.
Kirpėjų ir grožio specialistų asociacija kartu su Ekspozicijų centru bendrų renginių metu siekia parodos pavadinimą „Moters Pasaulis“ pratęsti ir įprasminti. „Laukia daug įvairių įdomių pasirodymų, kurie turi atitikti renginio pavadinimo koncepciją „Moteriškumas”. Labai tikimės, kad šie renginiai turės pasisekimą ir tęstinumą, tad lauksime gausaus lankytojų būrio ir stengsimės pateisinti jų lūkesčius“, – teigia Jolanta Mačiulienė, Kirpėjų ir grožio specialistų asociacijos prezidentė.
UAB ,,Ekspozicijų centras“
Tel.: 8 37 79 29 85