Vartojimo kreditus teikiančios UAB „Minibank” klientų skaičius pirmąjį šių metų pusmetį augo 32 proc. Šių metų antrąjį ketvirtį įmonė gavo 26 proc. daugiau pajamų nei pirmąjį šių metų ketvirtį. „Minibank” direktorius Gabrielius Stanevičius 2009 m. pirmojo pusmečio finansinius rezultatus vertina teigiamai. „Veiklą pradėjome 2008 m. pabaigoje, tačiau jau sėkmingai įsitvirtinome rinkoje užimdami vartojimo kreditų rinkos dalį. Bendrovės veikla pateisino lūkesčius”, – sako G. Stanevičius. Šiuo metu „Minibank” aptarnauja apie 10 000 klientų. Suteiktų greitųjų vartojimo paskolų portfelis 2009 metų I pusmetį taip pat sparčiai augo – antrąjį šių metų ketvirtį, lyginant su pirmuoju, jis padidėjo 31 proc. Pasak įmonės direktoriaus, pagrindinės priežastys, lėmusios tokį spartų įmonės augimą, yra konkurencingos paslaugų kainos ir itin patogus bei kokybiškas klientų aptarnavimas. Šiam tikslui „Minibank” įdiegė įmonėje VOIP (Voice over Internet Protocol) sistemą, kurios dėka visi įmonės specialistų pokalbiai su klientais yra įrašomi ir saugomi asmens duomenų inspekcijos nustatyta tvarka. Ši sistema padeda kontroliuoti klientų aptarnavimo kokybę ir atlieka sukčiavimo prevenciją. „Vienas iš svarbiausių „Minibank” uždavinių – užtikrinti visišką klientų duomenų saugumą ir gerbti jų privatumą. Tai, kad iki šiol neturime nei vieno kliento skundo, rodo, jog šiuos uždavinius įgyvendinome puikiai”, – džiaugiasi bendrovės vadovas G. Stanevičius. Bendrovė šį pusmetį nuosekliai investavo ir į IT technologinių sprendimų įgyvendinimą, siekdama užtikrinti kuo patikimesnį įmonės finansų valdymą, asmens duomenų saugumą bei tokiu būdu skolinti vadovaujantis atsakingo skolinimo principu. Artimiausiu metu „Minibank” siekia tapti Nacionalinės vartojimo kredito asociacijos (NVKA) nare ir prisidėti prie NVKA tikslų įgyvendinant atsakingo skolinimo politiką bei puoselėjant teigiamą vartojimo kreditų sektoriaus įvaizdį.