Verslas

„Mineraliniai vandenys” Latvijoje perima 4 vynų platinimą

Nuo š.m. pradžios Latvijoje perėmusi vynų „J.P.Chenet” bei „Tall Horse” platinimą, didžiausia Baltijos šalyse alkoholinių gėrimų ir tabako gaminių platintoja bendrovė „Mineraliniai vandenys” (MV) įgijo teises šioje rinkoje platinti dar keturių prekės ženklų vynus, priklausančius koncernui Constellation Europe Ltd. Nuo gegužės 1 d. MV portfelį papildė iš bendrovės „Park MV” perimti vynai „Kumala”, „Fernleaf” ir „Flagstone”, taip pat naujas Latvijos rinkai prekių ženklas – „Kim Crawford”. Šiuos prekių ženklus bendrovė jau ne vienerius metus atstovauja ir Lietuvoje. Šiuo metu MV Latvijoje atstovauja „J.P.Chenet”, „Baron d’Arignac”, „Bianchi”, „Farnese”, „Venezie”, „Santa Helena”vynus, šampaną „Nicolas Feuillatte”, putojantį vyną „Rocca dei Forti”, taip pat degtines „Beluga”, „Kalashnikov”, „Russkij Liod”, „Stumbras”, trauktines „999”, viskius „Scottish Leader”, „Bunnahabhain”, „Black bottle”, „Tobermory”, „Ledaig”, brendžius „Gloria”, „Imperator”, „J.P.Chenet XO”, „Imperial XII”, konjakus „Hine” ,”Monnet”, romus „Angostura”, „Appleton”, „Matusalem”, mineralinį vandenį „Aquarel” bei kt. prekių ženklus. SIA MV Latvija apyvarta 2011 m. I ketv. buvo 11 proc. didesnė nei tuo pačiu 2010 m. laikotarpiu. „Mineraliniai vandenys” (MV) yra didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais bei tabako gaminiais lyderė Baltijos šalyse. 2011 m. I ketv. MV buvo penkta pagal sumokamus mokesčius bendrovė Lietuvoje. MV Lietuvoje atstovauja „Stumbro”, „Hennessy”, „Moet & Chandon”, „Metaxa”, „Russian Standard Vodka”, CLWB („Scottish Leader”, „Angostura”, „Bunnahabhain” ir kt.) „Campari”, „Cinzano”, „Red Bull”, „J.P.Chenet”, „Antinori”, „Baron Philippe de Rothschild”, „Farnese”, „Bianchi”, BAT, JTI ir kt. prekių ženklus. 1992 m. Lietuvoje įsteigtos bendrovės dukterinės įmonės nuo 2007 m. veikia Lenkijoje, Latvijoje ir Estijoje.

Parašykite komentarą