Verslas

Mažų kainų lyderės plėtra – Klaipėdos prekybos centre „Banginis“ atidaryta „Pepco“ parduotuvė

Specializuota prekyba namų įrangos ir buities prekėmis išsiskiriančiame Klaipėdos „Banginyje“ rugpjūčio 30 d. duris atvėrė mažų kainų lyderė „Pepco“. Net 455 kv.m. ploto patalpose įsikūrusi parduotuvė – pirmoji pajūryje ir jau tryliktoji pernai gruodį į Lietuvos rinką įžengusios „Pepco“ prekybos erdvė mūsų šalyje.

Šio prekės ženklo parduotuvėse prekiaujama rūbais vaikams, moterims ir vyrams, aksesuarais, žaislais, prekėmis namams, tekstilės gaminiais ir kt. „Pepco” išsiskiria ne tik prekių asortimento gausa, bet ir itin žemomis kainomis.

„Mažmeninės prekybos tinklas „Pepco“ klientams suteikia galimybę patraukliomis kainomis įsigyti visko, ko reikia aprengti šeimai, puošti ir prižiūrėti namus. Naujoji parduotuvė išplečia prekybos centro „Banginis“ asortimentą nauju prekių segmentu ir, neabejotinai, taps dar vienu traukos centru klaipėdiečiams, ypač vaikus auginančioms šeimoms“, – sakė prekybos centrą „Banginis“ valdančios bendrovės „Baltic RED“ rinkodaros vadovė Ieva Goštautaitė-Gedutė.

„Pepco“ atstovai žada, jog Klaipėdoje atidaromos parduotuvės prekių asortimentas bei kaina bus tokie patys kaip ir kitose tinklo parduotuvėse.

„Didžiausią dėmesį skiriame prekių, kurias galime pasiūlyti visai šeimai, asortimentui, pastebėjome, jog „Pepco“ klientai ypač vertina vaikiškas prekes. Siekiame, kad kiekvienas pirkėjas iš daugiau nei 30 skirtingų prekių grupių rastų kažką sau, šeimai ir namams už itin patrauklią kainą. Klaipėdos gyventojai mūsų parduotuvėje galės nusipirkti vaikiškų viršutinių rūbų nuo 1,29 Eur, moteriškų viršutinių rūbų nuo 2,49 Eur. Ieškantys prekių namams, galės rinktis pledus nuo 1,99 Eur ir pan.“, – pasakojo Aleksandras Čikaidzė, „Pepco“ operacinės veiklos vadovas Baltijos šalyse.

Pasak „Pepco“ atstovo, Lietuvos uostamiestis – didelį mažmeninės prekybos potencialą turintis miestas. „Klientų skaičiaus potencialas ir mažmeninei prekybai itin tinkamos patalpos lėmė, kad „Pepco“ plėtra tęsiama Klaipėdoje, prekybos centre „Banginis“, ­– plėtros krypties pasirinkimą komentavo A. Čikaidzė.

Beveik 30 tūkst. kvadratinių metrų ploto prekybos centre „Banginis“ įsikūrusios dviejų didžiausių prekybos tinklų parduotuvės „Senukai“ bei „Maxima bazė XXX“, veikia beveik 1000 kv.m. avalynės parduotuvė „Batų kalnas” bei daugiau nei 30 kitų specializuotų prekybos ir paslaugų įmonių, siūlančių gausų namų apyvokos, tekstilės, gyvūnų priežiūros ir kitų prekių asortimentą bei įvairias paslaugas.

Pranešimą paskelbė: Lina Vaitiekūnaitė, UAB „Publicum”

Parašykite komentarą