Verslas

„Maximos“ kalėdinėje žinutėje – dar negirdėta Jazzu daina, kvietimas dalintis šiluma ir pamiršti rūpesčius

„Dalinkitės šiluma ir pamirškite rūpesčius!“ – tokiu palinkėjimu savo klientams ir visiems Lietuvos žmonėms lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pradėjo šv. Kalėdoms skirtą kampaniją „Kalėdų Kalėdos“. Nuo gruodžio televizijos žiūrovai bei interneto ir socialinės erdvės lankytojai gali išvysti šventinį prekybos tinklo klipą, kuriame ne tik pasakojama jauki istorija apie dalinimosi svarbą, bet ir skamba specialiai šv. Kalėdoms sukurta, iki šiol dar niekur negirdėta atlikėjos Justės Arlauskaitės-Jazzu daina.

„Didžiausias metų šventes labiausiai įprasmina tos akimirkos, kurių metu su savo artimaisiais dalinamės bendražmogiška šiluma. Ją pirmiausiai simbolizuoja geranoriški žmonių veiksmai. Savo klientams linkėdami per šventes atrasti kuo daugiau laiko bendravimui su artimaisiais, dovanojame šią šiltą, gražią ir šventinėmis emocijomis spinduliuojančią atlikėjos Jazzu dainą, padėsiančią jau šiandien pajusti artėjančių didžiųjų švenčių nuotaiką“, – sako Kristina Meidė, prekybos tinklo „Maxima“ generalinė direktorė.

Atlikėja Justė Arlauskaitė-Jazzu specialiai šv. Kalėdoms skirtą dainą „Apie tave“ kūrė galvodama apie buvimą kartu ir pasiruošimą šventėms.

„Tai jauki kalėdinė daina apie meilę ir šiltus jausmus, apie tai, kaip gera būti kartu ir apie laimės jausmą. Pasiruošimas Kalėdoms, šurmulys gatvėse, parduotuvėse, maloni sumaištis, visur skambančios kalėdinės melodijos – tai ir įkvėpė parašyti šią dainą! Sutapo, kad dainos idėjų ieškojo ir „Maximos“ kūrybinė komanda –  taip suradome vieni kitus. Visas procesas buvo nuostabus – nuo kūrybos iki filmavimo. Tikiuosi, kad ši daina lydės per šventes, kurių jums visiems linkiu šiltų, jaukių ir laimingų”, – pasakoja atlikėja Jazzu.

„Maximos“ klipe pasakojama šventėms besiruošiančios merginos (aktorė – Justina Nemanytė) istorija. Į šventinę dėželę supakavusi tik ką iš orkaitės ištrauktus keksiukus, mergina skuba kvepiančiais kepiniais pradžiuginti savo artimuosius. Pakeliui ji atsiduria įvairiose situacijose: tai su šventėmis netikėtai užsukusi pasveikinti kaimynė, tai sutikta draugė su nusiminusiu berniuku, tai su atkišta kepure prišokęs ir paaukoti prašantis gatvės muzikantas, tai petimi netyčia užkliudytas simpatiškas nepažįstamasis. Kiekvieną kartą herojė nusprendžia pradžiuginti sutiktuosius, pasidalindama su jais dar šiltais savo ruoštais keksiukais. Skubanti mergina pavėluoja į autobusą, bet galiausiai atvykusi į vietą iškviestu taksi, paskuba išlipti – likusius keksiukus, paliktus ant galinės sėdynės, nusiveža taksi. Mergina nusimena, tačiau tik trumpam – netoliese pamato šviečiančią prekybos centro iškabą. Istorijos atomazga – merginos artimieji sutinka ją besišypsančią ir nešiną nauja dėžele, pilna šviežių keksiukų. Istoriją užbaigiama epizodu, kuriame iš studijos į taksi įsėdusi atlikėja Jazzu maloniai nustemba ant galinės sėdynės radusi merginos paliktą dėžutę su likusiais keksiukais.

„Dalinkitės šiluma ir pamirškite rūpesčius – juk jau ateina Kalėdų Kalėdos!“ klipą galima pasižiūrėti čia: https://www.youtube.com/watch?v=YpAm62fla8A

Kampanijos „Kalėdų Kalėdos“ metu prekybos tinklas „Maxima“ savo klientus kviečia greitai, paprastai ir patogiai pasirūpinti tiek šventinėmis dovanomis, tiek ir šventinio stalo patiekalais. Prekybos tinklo meistrai šventiniam stalui yra paruošę daugybę kokybiškų ir ypatingų patiekalų, kurie padės sutaupyti laiko ir šiltiems pokalbiams, ir gardžioms akimirkoms. Be to, Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje didžiosiose „Maximos“ parduotuvėse klientų lauks „Meistro kokybės“ patiekalų degustacijos, kalėdinių atvirlaiškių paštas, susitikimas su Kalėdų seneliu, kalėdinės dirbtuvėlės mažiesiems bei kitos staigmenos. „Maxima“ taip pat kvies dalyvauti specialiame žaidime, vykstančiame prekybos tinklo „Facebook“ paskyroje, kur bus galima laimėti paruoštą šventinį stalą – nuo skaniausių patiekalų iki mieliausių šventinių dekoracijų.

Šventinį prekybos tinklo „Maxima“ klipą režisavo olandų režisierius Wouter Stoter, kūręs Vodafone, Ikea, Peugeot, Toyota, NUON/ Vattenfall, ING Bank, Tele2 ir kitų žinomų prekės ženklų reklamas.  Klipą filmavimo Latvijos Didžiojo Kristupo geriausio operatoriaus apdovanojimą pelnęs Janis Eglitis. Klipo kūrybiniame procese dalyvavo ir kino dalininkė Jurgita Gerdvilaitė. „Maximos“ klipo scenarijų kūrė kūrybinė agentūra „Milk“ ir komunikacijos agentūra „Fabula Hill+Knowlton“, klipo gamybą atliko studija „Some Films“.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Aistė Gražytė, Fabula Hill+Knowlton Strategies

Parašykite komentarą