Parduotuvėse galima sutikti įvairaus amžiaus darbuotojų – nuo sukaupusių ilgametės profesinės patirties iki pirmuosius karjeros žingsnius žengiančių jaunuolių. Visgi darbuotojų entuziazmui ir pastangoms darbe patirtis ir amžius dažnai neturi jokios įtakos – tai pastebi ir lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ lankytojai, negailintys pagyrų su dideliu atsidavimu į savo darbą žiūrintiems darbuotojams ir kas mėnesį padedantys išrinkti mėnesio herojus. Rugsėjį su klientų pagalba prekybos tinklas taip pat rinko geriausius, tarp kurių – ir jaunimas, ir patyrę, puikų pavyzdį kolegoms rodantys darbuotojai.
Klientus žavėjo išskirtinis jaunimas
Jaunimo gebėjimą ir pastangas puikiai aptarnauti klientus liudija mėnesio herojumi tapusio „Maximos“ parduotuvės Vilniuje savitarnos kasų darbuotojo Andriaus pavyzdys. Atsiliepimą palikusią klientę jis sužavėjo savo nuoširdžiu bendravimu ir entuziastinga pagalba apsiperkantiems gyventojams.
„Darbuotoją visuomet tenka matyti dirbant vakarinio apsipirkimų piko metų, kuomet darbo tempas, tikiu, yra išties nemažas. Nepaisant to, vaikinas išsiskiria visišku atsidavimu savo darbui – matosi, kad su visais pirkėjais jis pasisveikina, atsisveikina ir jiems į pagalba skuba ne paprasčiausiai iš pareigos, o dėl to, kad darbas jam patinka. Atrodo, kad klientams šis darbuotojas padeda iš visos širdies ir tikrai stengiasi, kad jo skyrius veiktų sklandžiai, o pirkėjai iš parduotuvės išeitų geros nuotaikos“, – įspūdžiais dalinasi pirkėja.
Pirkėjų pagyrų sulaukė ir Palangos „Maximoje“ dirbantis Miroslavas. Savo aptarnavimu jis apstulbino parduotuvėje su mažamečiu vaiku apsipirkusią klientę. „Vaikinui galėtų būti gal tik kokių 18 metų, tačiau jis demonstruoja aukščiausią aptarnavimo lygį. Jaunuolis ne tik nubėgo į prekybos salę ir greitai surado trūkstamą prekę, pats sudėjo nuskenuotus pirkinius į krepšį, bet ir radęs laisvą sekundę, palydėjo mane su vaiku pro kitus žmones, kad galėtume lengviau išeiti“, – pasakoja pirkėja.
Yra iš ko imti gerą pavyzdį
Nepastebėti neliko ir labiau patyrę „Maximos“ parduotuvių darbuotojai, kurie savo išskirtinėmis pastangomis ir meile darbui rodo išties gerą pavyzdį jaunimui. Pirkėjas Vilniuje atkreipė dėmesį į vienos iš sostinės „Maximų“ šviežios mėsos skyriuje dirbančio Artūro pastangas kuo geriau aptarnauti klientus. Anot atsiliepimą palikusio pirkėjo, darbuotojas visus klientus pasitinka su šypsena, o jo aptarnavimas yra aukščiausio lygio.
„Buvo ir tokių situacijų, kai pamatęs, kad prie sveriamų salotų skyriaus susiformavo pirkėjų eilė, darbuotojas, nieko neraginamas, atskubėjo aptarnauti čia laukiančių klientų. Tai jis padarė savo iniciatyva, nenorėdamas, kad žmonėms reikėtų ilgai laukti – nors galėjo sau ramiai tvarkytis savo skyriuje, kur tuo metu žmonių nebuvo. Tokius darbuotojus darbdaviai turėtų išties branginti“, – pažymi pirkėjas.
Pro pirkėjų akis taip pat neprasprūdo ir parduotuvėse dirbančiųjų supratingumas. Pirkėja Panevėžyje pasidalino istorija, kuomet „Maximos“ kasininkė Lina ir kitas parduotuvės personalas padėjo apsipirkti regėjimo negalią turinčiam klientui.
„Viena pardavėja padėjo pirkėjui surinkti reikiamas prekes, o kasininkė sudėjo nuskenuotas prekes į krepšius ir padėjo pirkėjui atsiskaityti. Be to, personalas žmogų palydėjo ne tik iki išėjimo, bet ir iki gatvės. Tai iš tiesų pagelbėjo, nes tuo metu šalia parduotuvės vyko kasinėjimo darbai. Matėsi, kad šaunus šios parduotuvės kolektyvas nuoširdžiai stengiasi žmogui padėti“, – pažymi pirkėja.
Svarbūs įvairaus amžiaus darbuotojai
„Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė sako, kad pirkėjų atsiliepimai dar kartą patvirtina, jog prekybos tinko parduotuvėse dirba daugybė šaunių, motyvuotų ir nuoširdžiai besistengiančių darbuotojų.
„Į mūsų kolektyvą puikiai įsilieja įvairaus amžiaus darbuotojai – tarp jų nemažai entuziastingų jaunų žmonių, kurie puikiai tvarkosi su jiems paskirtomis užduotimis, bendrauja su klientais, stengiasi dėl jų, greitai mokosi ir, be abejo, sparčiai kyla karjeros laiptais. Tikime jaunimo potencialu, visuomet ieškome naujų talentų, į kurių ugdymą ir motyvavimą nuolat investuojame“, – sako E. Dapkienė.
Anot jos, vykdant darbuotojų atranką vertinami ir laukiami yra visi – tiek patirties turintys, tiek pirmuosius žingsnius darbo rinkoje žengiantys, noro mokytis ir entuziazmo nestokojantys kandidatai. E. Dapkienė priduria, kad daugelį prekybos tinklo darbuotojų dėti nuoširdžias pastangas, darbe žengti papildomą žingsnį skatina palaikanti darbo aplinka ir patraukli motyvacinė sistema.
„Maximos“ vykdoma mėnesio herojų iniciatyva siekiama paskatinti dėmesingumu klientams išsiskiriančius darbuotojus. Pirkėjai savo ruožtu turi galimybę atsidėkoti už puikų aptarnavimą ir išskirtines darbuotojų pastangas, kuria aktyviai naudojasi. Kiekvieną mėnesį įvertinus klientų internetu, mobiliąją programėle ar telefonu paliktus atsiliepimus yra išrenkami 9 mėnesio herojai, kurie sulaukia iš darbdavio papildomų paskatų. Iniciatyva vykdoma nuo praėjusių metų balandžio, o per šį laiką išrinkta daugiau kaip 170 mėnesio herojų.
Apie bendrovę „Maxima“
Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.
Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”