Verslas

„Maximoje” atpigo ir pramoninės prekės

Tęsdama praėjusią savaitę pradėtą būtiniausių maisto produktų kainų mažinimą, bendrovė MAXIMA LT iki 20 proc. sumažino ir 1000 pramoninių prekių kainas. Taip pat papildomai atpiginta dar 200 įvairių maisto produktų. Skaičiuojama, kad sumažinus būtiniausių maisto produktų bei dalies pramoninių prekių kainas, kiekvieną mėnesį MAXIMA pirkėjai sutaupys virš 3,5 milijono litų. „Sprendimą investuoti į kainas priėmėme atsižvelgę į mažėjantį vartojimą ir pirkėjams vis aktualesnį taupymą. Siekiame išlikti konkurencingais, o esant dabartinei ekonominei situacijai efektyviai konkuruoti rinkoje galime suteikdami žmonėms galimybę būtiniausias prekes įsigyti pigiau”, – sako MAXIMA LT, UAB generalinis direktorius Gintaras Jasinskas. Pasak jo, bendrovei priėmus sprendimą atpiginti būtiniausius maisto produktus, kiekvieną mėnesį pirkėjai sutaupys 2,8 milijono litų, atpiginus dalį pramoninių prekių – dar daugiau nei 700 tūkstančių litų kas mėnesį. Šią savaitę MAXIMA parduotuvėse didžioji atpigusių prekių dalis – dažnai buityje naudojamos pramoninės prekės. Atpigintos skalbimo, valymo, indų plovimo priemonės, šampūnai ir kondicionieriai, dušo želė, veido odos priežiūros bei intymios higienos priemonės, plaukų dažai, tualetinis popierius. Iki 18 proc. atpigo prekių ženklų – „Perwol”, „Rex”, „Silan”, „Bonux”, „Ariel” skalbimo priemonės, „Nivea”, „Elvital”, „Fructis”, „Gliss Kur”, „Schauma” šampūnai ir kondicionieriai. Iki 20 proc. atpigintos „Domestos”, „Bref” valymo priemonės bei „Fairy”, „Pur” prekių ženklais pažymėtos indų plovimo priemonės. Iki 20 proc apigo ir asmens higienos priemonės: „Loreal”, „Garnier”, „Clean&Clear” veido priežiūros priemonės, „Palette”, „Garnier”, „Loreal”, „Schwarzkopf” plaukų dažai, taip pat „Nivea” ir „Fa” dušo žėlė, „Naturella”, „Bella”, „Carefree” ir „O.B” intymios higienos priemonės ir kt. MAXIMOSE toliau pinga ir maisto produktai: šviežia atvėsinta žuvis MAXIMA parduotuvėse dabar kainuoja iki 25 proc. mažiau, sveriamos salotos iki 20 proc., „Nestle” sausi pusryčiai iki 22 proc., raudonas ir baltas vynas iki 30 proc. mažiau. Visos daugiau nei 10 proc. atpigusios prekės MAXIMA parduotuvėse nuo šiol ženklinamos specialiu ženklu ATPIGO. Pasak G. Jasinsko, dabar sumažinęs 2200 prekių kainas, MAXIMA prekybos tinklas ir toliau sieks pirkėjams sunkmečiu pasiūlyti kokybiškus gaminius, mažas kainas ir taupymo galimybę.

Parašykite komentarą