Verslas

„Maxima“ taupymo programos atnaujinimas – sausio „depresijai“ įveikti

Statistika rodo, kad po išlaidų pareikalaujančio gruodžio, daugeliui pirkėjų sausis būna „depresijos“ mėnuo – vartojimo apimtys sumažėja bent dešimtadaliu. Todėl šią savaitę prekybos tinkle „Maxima“ startuoja antrasis taupymo programos „Išsirink tai, ko reikia“ etapas. Atnaujintos daugiau 2 tūkst., prekių, iš kurių pirkėjai gali rinktis 10 bei kiekvieno apsipirkimo metu gauti joms 20 proc. nuolaidą.

„Praėjus žiemos šventėms, kurios pareikalauja daugiau išlaidų, sausį daugelis nori pataupyti. Dėl to būtent dabar atnaujinome ir patobulinome savo praėjusių metų spalį pristatytą taupymo programą „Išsirink tai, ko reikia“. Jos esmė – suteikti lojaliems pirkėjams galimybę už pasirinktų 10 prekių mokėti penktadaliu mažiau kaskart apsiperkant. Kiekvienas juk turime prekes, kurias dažniausiai dedame į krepšelį, o jų vertė ir sudaro didžiąją dalį mūsų visų išlaidų maistui“, – sako prekybos tinko „Maxima“ rinkodaros vadovė Kristina Mažeikytė.

Didžiausia naujiena yra ta, kad pirkinių krepšelis išplėstas ir tiems pirkėjams, kurie neturi savo lojalumo paskyros internete, bet turi „Ačiū“ kortelę – tai itin aktualu vyresnio amžiaus pirkėjams. Dabar jie parduotuvių kasose gali savo 10 prekių krepšelį susidėti iš atskirų 100 prekių. Iki šiol prekybos vietose buvo galima rinktis vieną iš 6 jau sudarytų krepšelių po 10 prekių.

Sausio 9 dieną pasiūlytas naujas 2 tūkst. prekių sąrašas formuotas atsižvelgiant į sezoniškumą bei pirkėjų poreikius. „Siūlomų prekių pagrindas – pačios populiariausios prekės mūsų parduotuvėse sausio–kovo mėnesiais. Priklausomai nuo poreikių, pirkėjai į savo nuolaidų krepšelius galės įtraukti ir lengvesnius bei sveikesnius maisto produktus, gurmaniškesnius pasirinkimus, arba kaip tik – padedančius taupyti, kas aktualu sausį. Pirkėjai savo 10 prekių nuolaidų krepšelį galės keisti 3 kartus, kol balandį bus paskelbtos naujos sezonui aktualios prekės ir programos sąlygos“, – teigia K. Mažeikytė.

20 proc. nuolaida taikoma ne tik maistui bei gėrimams, bet ir kosmetikai, asmens higienos prekėms, buitinei chemijai ir pan. Jeigu pirkėjo pasirinktai prekei prekybos centre „Maxima“ jau taikomos kitos akcijos, pritaikoma didesnė nuolaida.

Taupymo programa „Išsirink tai, ko reikia“ startavo praėjusių metų spalį. Tuomet pirkėjams buvo pasiūlyta patiems išsirinkti 10-ies savo mėgstamų prekių krepšelį ir iki metų pabaigos jį pirkti su 20 proc. nuolaida. Šiuo pasiūlymu jau pasinaudojo 173 tūkst. pirkėjų, kurie sutaupė daugiau nei 680 tūkst. eurų.

Parašykite komentarą