Įvairenybės

„Maxima“ su „National Geographic“ pristato tvarių prekių kolekciją

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, vykdydamas socialiai atsakingą veiklą, didelį dėmesį skiria ir gyvūnų apsaugai. Šį pirmadienį prekybos tinkle startuoja su „National Geographic“ kampanija, skirta tiems, kurie rūpinasi ne tik gyvūnų gerove, bet ir tvariais sprendimais.  

„Tokio tipo akcijos mūsų prekybos tinkle yra gana įprastos. Tačiau šį kartą nusprendėme atkreipti dėmesį į kelias planetai svarbias problemas: tvarumą, tvarias pakuotes bei gyvūnų apsaugą. Visa tai atspindi naujojoje „National Geographic“ kolekcijoje“, – sako „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

Nuo šio pirmadienio visi norintys „Maximos“ parduotuvėse galės įsigyti „National Geographic“ tvarių produktų kolekciją. Visos kolekcijos prekės ne tik yra daugkartinio naudojimo, bet ir sukurtos iš perdirbtų medžiagų. Kolekciją sudaro aplinkai draugiški pirkinių krepšeliai, puodeliai, dubenėliai, gertuvės, hermetiniai indeliai, termosai bei kelioniniai puodeliai. Produkciją yra segmentuota į skirtą vaikams bei suaugusiems.

Ant kiekvienos prekės yra pavaizduotas vis kitoks gyvūnas, kuris šiuo metu susiduria su išnykimo grėsme. Tad šia kolekcija siekiama atkreipti dėmesį į šių rūšių išsaugojimą. Kovo 22 d. – gegužės 3 d., perkantys prekių už 15 eurų ar daugiau, to paties apsipirkimo metu galės įsigyti „National Geographic“ kolekcijos prekę iki 50 proc. pigiau.

Rūpestis gyvūnų apsauga – viena iš veiklos krypčių

„Nuolat svarstome, kokių papildomų žingsnių galime imtis, jog prisidėtume prie gyvūnų ir jų gerovės užtikrinimo. Šiemet atsisakėme visų gyvos žuvies akvariumų. Nuosekliai ruošėmės šiam pokyčiui, užtikrinome asortimentą, kuris kompensuotų gyvos žuvies netekimą ir matome, jog pirkėjai tokį sprendimą priėmė teigiamai“, – sako E. Dapkienė.  

Taip pat „Maxima“ žengė pirmuosius žingsnius dėl narvuose auginamų vištų kiaušinių atsisakymo ir tai padarė dar 2017 metais. Ieškant geriausių bei efektyviausių sprendimų gyvūnų gerovės klausimais buvo inicijuoti susitikimai su gamintojais, gyvūnų teises ginančiomis organizacijomis ir valstybės institucijomis. Tai paskatino „Maximą“ ne tik įsipareigoti netolimoje ateityje nutraukti narvuose auginamų vištų kiaušinių prekybą, bet ir šiemet galutinai atsisakyti gyvos žuvies akvariumų parduotuvėse.

Šiemet Velykų laikotarpiu  „Maxima“ skatins pirkėjus rinktis ne narvuose, bet laisvėje arba ant kraiko laikomų vištų kiaušinius, būtent pastariesiems taikydama nuolaidas.

Apie prekybos tinklą „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei 13 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rūta Pastarnokienė, UAB „Fabula ir partneriai”

Parašykite komentarą