Verslas

„Maxima“ atsisako gyvų žuvų akvariumų parduotuvėse

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ nuo šių metų planuoja pokyčius žuvies skyriuose. Palaipsniui planuojama atsisakyti gyvos žuvies akvariumų šalies parduotuvėse. Pertvarkomose ir naujai statomose parduotuvėse akvariumai įrenginėjami nebebus, o vietoj to pirkėjams bus siūlomas platesnis atšaldytos žuvies asortimentas.

„Nuolatos analizuojame savo klientų poreikius ir stengiamės pasiūlyti tai, ko mūsų pirkėjai ieško. Šviežia žuvis yra ta kategorija, kuri yra gan sezoniška, daugiausiai jos parduodama kalėdiniu ir velykiniu laikotarpiu. Todėl mažindami gyvos žuvies pasiūlą savo parduotuvėse pateiksime pirkėjams alternatyvą. Prieš didžiąsias metų šventes pristatėme savo pirkėjams naujieną – išskrostą ir ant ledo atšaldytą karpį. Džiaugiamės, kad pirkėjai šią alternatyvą įvertino teigiamai ir dabar galime imtis tolimesnių veiksmų atsisakant gyvos žuvies akvariumuose“, – sako „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Šiuo metu akvariumai su gyva žuvimi yra didesnio formato „Maximos“ parduotuvėse (XX, XXX, XXXX), kuriose yra įrengta po 1 arba 2 akvariumus. Planuojama, kad per 2020 metus pokyčiai pasieks 6 tinklo parduotuves – bus sumažintas akvariumų skaičius iki vieno arba atsisakyta visai, o naujai statomose parduotuvėse akvariumai nebus įrenginėjami apskritai.

Papildomai atsiradusi erdvė prekybos centruose bus skirta atšaldytos ir vakuumuotos žuvies asortimentui, kuris bus praplėstas, siekiant patenkinti klientų poreikius ir užtikrinti šviežios žuvies prieinamumą.

„Šiuo metu savo pirkėjams galime pasiūlyti platų šviežios atšaldytos žuvies asortimentą, tarp kurių ir visų pamėgti karpiai, be kurio lietuviai neįsivaizduoja šv. Kūčių stalo ar egzotiškesnės žuvys, tokios kaip plekšnės, amerikinis polakas ar gausybė jūros gėrybių. Taip pat pirkėjai mūsų parduotuvėse gali rasti ir šaldytos žuvies ar „Meistro kokybės“ jau pagamintų žuvies patiekalų“, – sako V. Drulienė.

2019 metais atšaldytos žuvies pardavimai augo 22 proc. palyginus su 2018 metais, o daugiausiai žuvies parduodama gruodžio mėnesį.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”

Parašykite komentarą