Bankai ir Draudimas

Matas Kadžiulis finansų įstaigoje užčiuopė verslo nišą: parūpina ir milijonines paskolas

Vienoje kredito bendrovėje kelerius metus dirbęs Matas Kadžiulis netruko suprasti, kad rinkoje konkurencija įtempta, o kai kuriais atvejais tereikia geriau paieškoti ir paskolą, lizingą ar kitokio pobūdžio finansavimą verslui galima gauti kur kas geresnėmis sąlygomis. Tačiau reta įmonė yra linkusi pati ieškoti geriausio pasiūlymo. Tai pakišo mintį steigti savo verslą: netrukus metus minėsianti Mato Kadžiulio mažoji bendrija „Nans“ padeda geresnėmis sąlygomis pasiskolinti ir kelis tūkstančius, ir milijonus eurų.

„Finansai paprastai“ – tokiu šūkiu klientams prisistato „Nans“, siekianti demokratizuoti verslo finansavimą. Suteikus reikiamą informaciją ir išsakius pageidavimus, įmonėms pasiūlomi geriausiai jų lūkesčius atliepiantys finansavimo sprendimai, iš kurių belieka išsirinkti patraukliausią.

„Siekiame padėti klientams, kad jie turėtų pasirinkimą. Atstovaujame ne kredito bendroves, bet klientus, ieškodami jiems geriausio finansavimo sprendimo pagal jų poreikius ir galimybes. Mūsų tikslas – įsigilinus į įmonės veiklą ir esamą situaciją, suteikti kokybišką pagalbą, taip taupant kliento pinigus ir laiką“, – sako Matas Kadžiulis.

Padeda ir smulkiems, ir stambesniems

Nors „Nans“ dar visai jauna, ji jau sulaukia užklausų ne tik iš smulkių ir vidutinių įmonių, bet ir stambesnius projektus vykdančių bendrovių. Vienas šviežiausių pavyzdžių – nekilnojamojo turto vystytojui, kuris jau buvo gavęs pasiūlymą daugiau nei 2,5 mln. eurų vertės paskolai, atrastas patrauklesnis finansavimo sprendimas.

M. Kadžiulis atkreipia dėmesį, kad sunkumų pasiskolinti neretai kyla jaunoms įmonėms, kadangi didieji bankai į dvejų metų nesulaukusius verslus žiūri skeptiškai. Tokiais atvejais svarbu žinoti, kaip ir į ką kreiptis.

„Vieni kreditoriai dirba tik su mikropaskolomis, kiti orientuojasi į didesnes įmones ir stambesnius sandorius, dar kiti užsiima tik faktoringu. Mes žinome, kaip dirba kiekvienas kreditorius, kokie dokumentai jiems reikalingi, į kokius kriterijus atsižvelgiama, taigi klientams nereikia gaišti laiko aiškinantis visas šias subtilybes, jie gali susikoncentruoti į savo pagrindinę veiklą. Be to, atstovaudami klientus mes deramės dėl geresnių sąlygų, taip padėdami sutaupyti dar daugiau“, – privalumus vardija „Nans“ vadovas.

Pasitaiko ir tokių atvejų, kai, atlikus ekspertinį vertinimą ir atsižvelgus į esamą situaciją rinkoje, paaiškėja, kad įmonė negali gauti norimo finansavimo. Tokiais atvejais „Nans“ padeda klientui pasiruošti ir konsultuoja, kokių veiksmų reikėtų imtis norint finansavimą gauti ateityje.

Mažoji bendrija teikia konsultacijas ir kitais su finansais susijusiais klausimais, pavyzdžiui, steigiant naują verslą, kuriant verslo augimo strategiją, siekiant optimizuoti įmonės kaštus ir panašiai.

Lietuvos verslai pasiruošę augti, reikia tik įrankių

„Nans“ vadovas pastebi, kad pastaruoju metu padaugėjo užklausų iš smulkesnių, regioninių įmonių, kurios užsiima prekyba, gamyba, statybomis, krovinių pervežimu. Įprastai jas domina paskolos apyvartai, investicijoms ar komercinio transporto lizingo paslaugos. Taip pat neretai įmonės susiduria su apyvartinių lėšų trūkumu, kadangi pirkėjai prašo mokėjimus atidėti, o tiekėjai nori gauti pinigus žymiai anksčiau ar net avansu.

Visgi kiekviena įmonė ir jos poreikiai yra skirtingi, todėl nėra vieno, universalaus recepto, kaip gauti geresnį finansavimo sprendimą – su kiekvienu klientu dirbama individualiai.

Kokių rezultatų pavyksta pasiekti? Pašnekovas vardija pavyzdžius:

· refinansavus paskolą, palūkanos atpigo perpus;
· klientas jau turėjo finansavimo pasiūlymą, bet „Nans“ rado geresnį ir padėjo sutaupyti;
· banko paskolos negalėjusiai gauti jaunai įmonei rastas finansavimo sprendimas leido investuoti į plėtrą ir sėkmingai augti;
· krovinių pervežimo bendrovei rastas penktadaliu pigesnis lizingo pasiūlymas su mažesnėmis pradinėmis įmokomis.

„Kredito paslaugų sektoriui didžiausią įtaką pastaraisiais metais turėjo pandemija ir karas Ukrainoje, tačiau abiem atvejais sąstingis buvo laikinas. Šiandien verslai Lietuvoje turi idėjų, augimo ir plėtros planų, taigi potencialas didelis, svarbiausia – gauti įrankius visa tai įgyvendinti. Tam ir esame mes“, – sako M. Kadžiulis.

Parašykite komentarą