Balandžio 30 d. aštuntąjį kartą vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA CMO SUMMIT’25“. Vienintelės marketingo vadovų ir profesionalų konferencijos Lietuvoje tikslas – kelti marketingo vadovų strategines ir vadovavimo kompetencijas, įkvėpti juos veikti ir pasitelkiant skirtingus formatus suteikti galimybę spręsti iššūkius drauge su kitais aukščiausio lygio profesionalais. Konferenciją vainikuos apdovanojimų vakaras, kurio metu bus paskelbtas (-a) „Metų CMO’25“.
„Pasiekus aukščiausią karjeros tašką, marketingo vadovams tenka spręsti ne tik profesinius, bet ir asmeninius lyderystės iššūkius. Tokiu metu ypač svarbus tampa struktūruotas refleksijos procesas, padedantis aiškiau matyti savo vaidmenį, stiprybes ir tobulėjimo kryptis. Ši konferencija yra puiki platforma šiam procesui pradėti“, – kviečia konferencijos generalinio rėmėjo „Southwestern Consulting“ pardavimų ir lyderystės treneris Šarūnas Rapalis.
„Stiprūs marketingo sprendimai prasideda nuo kokybiškų duomenų, nes būtent patikimi duomenys leidžia vadovams priimti pagrįstus, efektyvius sprendimus – tiek pasitelkiant klasikinius metodus, tiek ir dirbtinį intelektą. „LiMA CMO SUMMIT’25“ – svarbi erdvė diskutuoti, kaip duomenys gali dar labiau sustiprinti marketingo vadovų lyderystę“, – teigia pagrindinio konferencijos rėmėjo „Norstat LT“ vadovas Antanas Nasutavičius.
Konferenciją atidarys „Synthesis Consulting Group“ partneris ir strategas Andrius Grigorjevas, atskleisdamas, kaip rinkodara gali diriguoti ir brėžti įmonės strateginio vystymosi kryptį, o „Vinted“ prekės ženklo vyriausioji strategė Simona Žeimytė pasidalinspatirtimi, kaip puoselėti verslo ambicijas, palaikyti strategijos nuoseklumą ir prekės ženklo vertės kūrimo evoliuciją.
„Swedbank“ pardavimų valdymo ir marketingo departamento direktorius ir „Metų CMO’24” Ąžuolas Zubkonis, SMP papasakos, kaip marketingo vadovui pereiti nuo kampanijų įgyvendintojo prie strateginės lyderystės ir tapti tuo, kuris inicijuoja, įkvepia ir įgyvendina pokytį. „Nord security“ SEO, PPC ir netiesioginių pardavimų vadovė Kamilė Gulbinovič atskleis, kokiuose procesuose panaudotas DI dabar atneša didžiausia vertę.
Laimės tyrinėtojas, pastaruosius metus nr. 1 „LinkedIn“ autorius psichinės gerovės tema Lietuvoje ir konferencijų „Log Off“ organizatorius Almantas Dulkys dalinsis sveikatinimo patarimais vadovams, kaip uždegti veiklai kitus, bet neperdegti pačiam.
Su „Fractional CMO” karjeros modeliu supažindins laisvai samdomos marketingo vadovės ir „fCMO Bootcamp“ bendraįkūrėjos Vilda Bučmytė ir Greta Zaikauskaitė bei atsakys, kodėl šis modelis tampa strateginiu pasirinkimu, o ne kompromisu.
Koks yra marketingo vadovo karjeros ciklas ir iššūkiai pasiekus viršūnę, diskutuos „TELE2“ marketingo vadovas Mindaugas Savickas, marketingo ir komunikacijos strategas Liudas Rimkus, „Brandu“ vadovė Snieguolė Matonienė, „Master class Lietuva“ partnerė Laura Žiaubrienė ir „Southwestern consulting“ pardavimų, lyderystės treneris Šarūnas Rapalis.
Apie reklamos efektyvumo rodiklius kalbės ir kaip nuolaidų medžioklė yra susijusi su išaugusiu poreikiu šuniuko meilei, atskleis „Ogilvy” strategijos ir tyrimo skyriaus vadovė Daiva Plauškaitė-Camacho Andrade, o „TELE2“ prekės ženklo vadovė Agnietė Žilinskaitė atsakys, koks yra marketingo vaidmuo įmonėje, kaip sėkmingai bendradarbiauti su partneriais ir agentūromis bei pasidalins efektyviausia metų rinkodaros kampanijos „Teleduetas” patirtimi.
Rinkimų užkulisius renkant „Metų CMO’25“ atskleis e-komercijos ekspertė, LiMA valdybos narė ir „Metų CMO’23” Giedrė Vilkė, SMP ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė, „Kaip geriau“ vadovaujanti partnerė Dr. Lineta Ramonienė ir „Civitta“ partnerė, LiMA valdybos pirmininkė Rūta Gaudiešienė, SMP.
Konferencijoje – naujas patirčių dalybų ir iššūkių sprendimo formatas
Šiais metais pirmą kartą konferencijos metu bus organizuojamos teminės neformalios diskusijos. Skirtingų sričių ekspertų moderuojami pokalbiai tarp pačių konferencijos dalyvių taps dar viena erdve patirčių dalyboms ir aktualiausių iššūkių sprendimų paieškoms.
Apie vadovų laiko planavimą ir kaip viską suspėti kalbės „Southwestern consulting“ pardavimų ir lyderystės trenerės Ugnė Siaurusevičienė, Ramunė Petrulytė ir Sonata von Ballmoos.
„Nemuno vaistinė” generalinė direktorė Kristina Veštortienė ir Giedrė Vilkė, SMP, Laura Žiaubrienė, „Adele Notes“ bendraįkūrėja ir savi-vadybos ir strateginio marketingo mentorė Ieva Čeponė koordinuos diskusiją apie marketingo vadovų karjeros kryptis ir galimybes bei iššūkius siekiant CEO ar valdybos nario kėdės.
Vilda Bučmytė ir Greta Zaikauskaitė bei laisvai samdoma marketingo vadovė, LiMA valdybos narė Neringa Čeponė, SMP ves pokalbį apie „Fractional CMO” karjerą ir jos iššūkius.
Pokalbį apie tai, kaip vadovui formuoti asmeninį prekės ženklą internete ves asmeninio prekės ženklo konsultantė, „Promefile“ įkūrėja ir vadovė Guoda Sakalauskienė. Diskusiją pirkti ar nepirkti straipsnius tarptautinėje žiniasklaidoje moderuos „Nord Security“ tarptautinių ryšių su visuomene vadovė Laura Tyrylytė.
„Norstat LT“ vadovas Antanas Nasutavičius ves diskusiją, kaip tinkamai išmatuoti marketingo rezultatus tyrimais, o kaip su mažiau padaryti daugiau formuojant įmonės reputaciją, kalbės Rūta Gaudiešienė, SMP.
Kainų ir nuolaidų komunikacijos teisinius iššūkius padės spręsti „TGS Baltic“ partnerė, Lietuvos reklamos standartų biuro prezidiumo narė Indrė Barauskienė, o kaip valdyti duomenų srautus ir išnaudoti dirbtinį intelektą atsakys „Telesoftas“ finansų vadovas Nerijus Eimanavičius.
Renginyje lauks ne tik įtraukiantys pranešimai, ekspertų diskusijos, bet ir išskirtinis vadovų networking’as bei kitos staigmenos.
Konferencijos pertraukų metu dalyviai turės galimybę nemokamai dalyvauti 20 min. koučingo sesijose su „Southwestern Consulting“ koučeriais, gauti „Norstat LT“ konsultaciją dėl rinkos tyrimų poreikio konkrečiam prekės ženklui bei pasikonsultuoti duomenų valdymo, sistemų audito, procesų automatizavimo ir mobilių aplikacijų klausimais su „Telesoftas” ekspertais.
Taip pat dalyviai galės išbandyti „Synthesis Consulting Group“ dirbtinio intelekto įrankį, kuris padeda įvertinti, kaip įmonės prekės ženklą mato klientai, palyginti jį su konkurentais ir suformuoti potencialias prekės ženklo augimo kryptis.
Renginį vainikuos apdovanojimų vakaras su specialių nominacijų įteikimu stipriausiems Lietuvos marketingo vadovams bei „Metų CMO’25“ paskelbimu.
Marketingo lyderių konferencija „LiMA CMO SUMMIT’25“ vyks jau balandžio 30 d. gyvai „Enefit arena powered by citywave”, Vilniuje ir internetu. Daugiau informacijos čia.
Pranešimą paskelbė: Evelina Laučiūtė, UAB „coagency”