• Marketingas

    14 svarbių faktų apie reklamą internete

    Mes publikuojame faktus, kuriuos būtinai reikia žinoti, norint išaiškinti žmonėms internetinės reklamos privalumus. Lietuvos internetas jau pasiekė tokį etapą, kai tokia reklama duoda realų efektą. Tikimės, kad ši informacija padės jums pasiekti klientus, užstrigusius praėjusiame amžiuje. 1. Internetinei reklamai jau sukako dešimt metų. Dabar ją jokiu būdu negalima pavadinti nauju arba egzotišku formatu. Visai atvirkščiai – tai pats tikriausias pagrindinis reklamos srautas. 2. Stambiausi pasaulio laikraščiai bei žurnalai jau rodo daugiau reklamos internetinėse, negu popierinėse savo leidinių versijose. Internete jie turi žymiai didesnę skaitytojų auditoriją. 3. Kontekstinė reklama pagal raktinius žodžius leidžia kreiptis į tinkamiausią auditoriją. Tai toks efektyvus tikslinės reklamos būdas, kokio niekada neturėjo ir neturės nei televizija, nei…

  • Marketingas

    Stipri gamyba ar stiprus brand?

    Sako, Kinija nuo Amerikos atsilieka tik trimis mėnesiais. Bet koks produktas, pagamintas Amerikoje, po trijų mėnesių būna nukopijuotas ir masiškai pradedamas gaminti Kinijoje. Vienintelis dalykas, kurio neįmanoma nukopijuoti, yra brand. Kinai gali prigaminti milijonus pigių MP3 grotuvų, bet jie nebus taip perkami, kaip brangūs iPod. Kinai gali nukopijuoti net Ferrari, bet vargu ar jiems pavyks pardavinėti ją bent už pusę kainos. Stiprų brand sukuria ryškus to brand išskirtinumas pirkėjo mintyse. iPod. Ferrari. Harley Davidson. Rolls Royce. Tiffany. Nike. Rolex plagiatų neperka žmonės, norintys įsigyti Rolex. Kinietišką Rolex perka tik tie, kurie tikrojo nenusipirks niekada. Ir su plagiatais Rolex kovoja ne todėl, kad tai konkurentai, o todėl, kad išlaikytų „brangaus laikrodžio“…

  • Marketingas

    Kaip svetainėje priversti dirbti reklamą?

    Yra daug priežasčių dėl kurių reklamą ne sėkmingai veikia svetainėje. Tačiau kur kas blogiau kai ta reklama yra reikalinga lankytojui, tačiau pastarasis jos nepastebi. Kaip taip gali būti? Pradžioje pakalbėkime, kodėl tekstinė reklama taip gerai veikia paieškos svetainėse? Kiekvienas lankytojas turi savo tikslą. Gal jis šiuo metu nori sužinoti apie skaitmenines kameras, arba nusipirkti knygą? Bet kokiu atveju lankytojo dėmesys sutelktas į tikslo pasiekimą. Visą kitą jis ignoruoja. Kada vartotojas surenka raktinį žodį paieškos laukelyje, reklaminis skelbimas, kuris atrenkamas pagal raktinį žodį, betarpiškai susijęs su tuo, ko reikia vartotojui. Todėl vartotojai ir skaito šiuos skelbimus, ir spaudžia juos. Žinoma, kad ši reklama patrauklesnė net už patį paieškos rezultatą, nes čia…

  • Marketingas

    Gera reklama: aukštyn kojom

    Kaip jaustumėtės jei įėję į patalpą ir pamatę ant lubų stovintį automobilį? Taip taip, Maskvos aerouosto lankytojai turi galimybę pamatyti tokį vaizdelį: naturalaus dydžio Mersedes automobilis pakabintas ant lubų… Žiūrim foto: Šaltinis: English Russia Griežtai draudžiama kopijuoti, cituoti ar kitaip naudoti tinklalapyje paskelbtą informaciją kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse be straipsnio autorių sutikimo.

  • Marketingas

    10 patarimų pradedantiems interneto projektams

    Ev Williams, sėkmingų interneto projektų Blogger ir Odeo savininkas nusprendė padėti savo pradedantiems kolegoms. Jis sudarė 10 patarimų pradedantiems interneto projektams. Reikia patikslinti, kad sąraše yra ne dešimt o vienuolika taisyklių. Šias taisykles turi žinoti kiekvienas, kuris ketina pradėti verslą internete. Nr. 1 Neišsiplėsk Reikia orientuotis į siaurą sritį – maksimaliai mažą problemą, kurią spręs Jūsų projektas. Specializacija siauroje srityje duoda daug privalumų: su mažom sąnaudom galėsite tapti geresniu savo srityje, jums bus lengviau surasti savo vietą rinkoje, o susiliejant ar parduodant verslą, jums lengviau išvengti konfliktinių situacijų. Jei jūs tapote geriausias savo srityje, tada reikia plėsti verslą. Nr. 2 būk kitokiu Idėjos skraido ore. Gal būt kas nors jau…

  • Marketingas

    Žiniasklaidos kompanijos panikuoja dėl interneto

    Didžiausios reklamos agentūros direktorius mano, kad žiniasklaidos kompanijos pradeda panikuoti stebėdamos labai greitą Pasaulio tinklo plėtrą. Jos neįsivaizduoja vykstančių pokyčių masto. „WPP“ direktorius Martinas Sorrellis savo kalboje kasmetinės IAB konferencijos metu pareiškė, kad pasaulio žiniasklaidos kompanijos yra šoke dėl staigaus tiražų, reitingų ir pajamų kritimo, praneša „Reuters“. Būtent šia šoko būsena galima paaiškinti mėšlungiškus vienos stambiausių pasaulyje žiniasklaidos imperijų „News Corp.“ bei jos savininko Ruperto Merdocko veiksmus. Jis superka beveik visas interneto kompanijas, pakliūnančias po ranka. Įpratę prie ramaus gyvenimo konglomeratai dabar nežino, ką daryti, lydėdami akimis išvažiuojantį traukinį. „Aš manau, kad egzistuoja tam tikras panikos lygis tarp visuomenės informavimo priemonių savininkų, – pasakė Sorrellis. – Daugeliui tokių kompanijų vadovauja…

  • Marketingas

    Internetinė reklama turi tapti „protingesnė“

    Internetinė reklama turi ieškoti naujų atitinkamumo pagerinimo būdų. Reklama RSS srautuose, tikslinės reklamos pagal socialinius tinklus naudojimas – naujos kartos tinklas suteikia tokias galimybes. Konferencijoje „Web 2.0“ viena aptarimo temų buvo ateities reklamos modeliai, rašo „Red Herring“. Juk akivaizdu, kad interneto evoliucijos procese tobulės ne tik tinklo paslaugos bei programinė įranga, bet ir reklama. Tiksliau, jos platinimo būdai. Interneto evoliucija vyksta bendradarbiavimo ir interaktyvumo link. Dėl to turi atsirasti naujos internetinės reklamos formos. Pavyzdžiui, kiekvienas reklaminis skelbimas gali būti nutaikytas į tam tikrą siaurą naudotojų auditoriją. Vienas atitinkamumo pagerinimo būdų yra protrūkis reklamos matmenų srityje. Idealiu atveju, reikia išmokti išmatuoti kiekvieno banerio efektyvumo laipsnį, o taip pat auditorijos charakteristikas. Turint…

  • Marketingas

    Pozicionavimo galvosūkiai arba apie kovos už vietą kliento mintyse ypatumai

    Kuo gi turėtų užsiimti tas, kas įmonėje kuruoja rinkodaros sritį? Ko gero, manytumėt, pirmiausiai analizuoti konkrečią rinką ir įmonės užimamą dalį joje. Na,o po to ieškoti būdų, kaip šią užimamą dalį padidinti. Logiška: tokia jau žmogaus prigimtis, jog mes visada norime užimti daugiau ploto, tapti didesniais, turėti daugiau klientų ir parduoti daugiau produktų… Visai logiška racionaliam protui atrodo ir tai, kad pažindami potencialių klientų poreikius (t.y. – rinką) ir gebėdami pagaminti ar atsivežti tuos produktus, kurie geriausiai patenkintų šiuos poreikius, jau padarysime pusę darbo. Kita pusė darbo būtų tinkamai, laiku ir vietoje pristatyti juos būsimiems vartotojams. Viskas būtų tikrai taip, jei klientai būtų išskirtinai racionalios būtybės. Bėda tame, kad žmonės…

  • Marketingas

    Kas yra brand?

    Taip dažnai girdimas, taip keikiamas kalbininkų ir taip nevienareikšmiškai suprantamas žodis. Tai kas gi yra tas mistinis brand? Visų pirma išsiaiškinkime, kas nėra brand. Brand tai ne produkto ar įmonės pavadinimas. Taip pat tai ne prekės ženklas, kaip kad bando mums įbrukti kalbininkai. Ir tuo labiau, tai ne logotipas ar kažkas panašaus. Brand yra visos asociacijos, kurios kyla pirkėjo vaizduotėje, paminėjus ar pamačius prekę, paslaugą, pavadinimą. Pagalvokite apie kokį nors produktą, ir pastebėsite, kad jūsų mintyse iškyla įvairios su tuo produktu susijusios asociacijos. Pvz.: OMNITEL – pirmoji, didžiausia, mėlynos spalvos ženklu pažymėta mobiliojo ryšio bendrovė. (Gerbiu tuos, kuriems pirmoji mobiliojo ryšio bendrovė yra ne OMNITEL, o COMLIET. Vadinasi, šį straipsnį…

  • IT naujienos,  Marketingas

    HP spausdintuvai bus dar ekologiškesni

    Vilnius, 2008 m. liepos 14 d. „Hewlet-Packard“ pradėjo įgyvendinti programą, pagal kurią HP spausdintuvai bei spausdinimo procesas per kelis metus ženkliai sumažins neigiamą poveikį aplinkai. Taip pat skatinama naudoti kitas technologijas, leidžiančias mažinti aplinkos taršą. „Ekologija HP politikoje yra prioritetinė sritis. Kompanija siekia išnaudoti visas moderniausias technologijas, leidžiančias taupyti energiją bei kitus resursus“, – tvirtina HP vaizdo ir spausdinimo grupės (IPG) produktų verslo klientams vadovas Baltijos šalims Lauris Šimelevičius. Pagrindiniai akcentai įgyvendinant programą bus skiriami energijos bei spausdinimo medžiagų suvartojimo mažinimui, produktų ekologiškumui didinti, draugiškoms gamtai technologijoms. Pagrindiniai HP įsipareigojimai yra šie: iki 2011 m. 40 proc. sumažinti energijos suvartojimą lazeriniuose ir rašaliniuose spausdintuvuose. iki 2010 m. tris kartus padidinti…