Verslas

„Mantinga“ gaminiais tiki ne tik Lietuva, bet ir pasaulis – per mėnesį 2 tarptautiniai įvertinimai

Per 2019 m. gegužės mėnesį dvi tarptautinės parodos – du tarptautiniai įvertinimai. Duonos, užkandžių ir šaldytų gaminių kompanijai „Mantinga“ šis mėnuo itin derlingas – „Užkandis FOCACCIA su 4 sūrių įdaru“ susišlavė NEW PRODUCT EXPO (paroda PLMA 2019) ir SIAL CHINA INNOVATION 2019 (paroda SIAL CHINA) apdovanojimus.

Inovatyvus kūrybiškumas

Įvertinimų reikšmė – gaminys inovatyvus, įdomus ir patrauklus ne tik Lietuvai, bet ir pasauliui. „Mes kūrybiškiausi duonininkai“ – taip save pristato „Mantinga“. Savo kaip kūrybininkų vardą įmonė pateisina kasmet rinkai pasiūlydama daugiau nei 150 naujų gaminių bei pelnydama tarptautinius inovacijos pripažinimus.

„Kone kasdien naujų gaminių laboratorijoje yra kuriama ir eksperimentuojama. Tačiau nauja nebūtinai reiškia inovaciją. Kita vertus, mums kaip įmonei, galbūt ir Lietuvai, tam tikras gaminys gali atrodyti kaip inovacija, o tuo pat metu Europai ir pasauliui – deja, ne. Kai pelnomas tarptautinis apdovanojimas, mes žinome, kad tikrai mąstome iki dangaus ir ne tik Lietuvos“, – džiaugėsi UAB „Mantinga“ valdybos pirmininkas Klemencas Agentas.

Partnerystės ryšiai

Gegužės mėnuo įsimintinas ne tik dėl tarptautinių įvertinimų – „Mantinga“ pirmą kartą per įmonės istoriją organizavo mokymus Japonijoje. Mokymų tikslas – partnerius supažindinti su šaldytų gaminių specifika, paruošimu ir pateikimu galutiniam vartotojui.

„Azijos rinka – viena perspektyviausių. Norint į ją patekti ir ten įleisti šaknis, būtinas dialogas su vietiniais verslo atstovais, kurie tapo mūsų partneriais. Kasmet stipriname ryšius su Japonija, dėl to šis bendradarbiavimas įgauna vis didesnį pagreitį. Naujas žingsnis pirmyn –  mokymai“, – teigė UAB „Mantinga“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Mantas Agentas.

Dalyvauti parodoje – išnaudoti galimybę

Kiekvieną tarptautinę parodą įmonė vertina kaip galimybę. „Jei nedalyvauji, neišnaudoji progos pristatyti savo gaminius potencialiems klientams ir partneriams iš viso pasaulio. Prarandi galimybę užmegzti kontaktą, kuris gali tapti raktu į naujas rinkas. Paroda – vieta, kur vyksta sėkmingi verslo dialogai, be to, ten gali pasilyginti ir įsivertinti save pasaulio kontekste. Yra kelios parodos, kurių nepraleidžiame nė vienais metais, SIAL CHINA ir PLMA – vienos iš jų“, – sakė Klemencas Agentas (UAB „Mantinga“ valdybos pirmininkas).

Pranešimą paskelbė: Žaneta Grašienė, UAB „Novos gama”

Parašykite komentarą