Verslas

„Manija NutMAX” atiduos pagarbą savo pirkėjams

Šiandien, balandžio 16 d., startuoja „Manija NutMAX” RESPECT projektas, skirtas visiems, pavargusiems nuo įprastos prekės ženklų komunikacijos su vartotojais standartinėse TV, spaudos reklamose ir plakatuose. Naujasis „Manija NutMAX” pateiks ypatingą staigmeną savo pirkėjams – keis nusistovėjusius pardavėjo ir pirkėjo santykius, įneš į bendravimą daugiau žaismingumo. RESPECT projekto metu 4 didžiausiuose prekybos centruose MAXIMA Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje pirkėjai, įsigiję „Manija NutMAX” batonėlį, išgirs į juos besikreipiančias pardavėjas taip, kad kiekvienas bus nustebintas ir priverstas nusišypsoti. „Manija NutMAX” projektas RESPECT tikrai šokiruos, gerąja prasme, žinoma, visus pirkėjus. Pažadam, bus netikėta. Bus linksma”, – teigia „AB Kraft Foods Lietuva” jaunesnysis projektų vadovas batonėliams Evaldas Magelinskas. Anot jo, šio projekto metu, prekybos centrų pardavėjai, tapę savotiškais aktoriais, jaunatviškai ir žasmingai perduos prekinio ženklo žinią pirkėjams gyvai ir padarys tai tokiu būdu, jog pirkėjai liks apstulbę. Įgyvendinti šį projektą pasirinktos didžiosios prekybos tinklo MAXIMA parduotuvės. Jų darbuotojams buvo pasiūlyta į kasdienį bendravimą su pirkėjais, kuris neretai apsiriboja tik keliomis standartinėmis mandagumo frazėmis, pažvelgti kitaip. Organizatoriai įsitikinę, kad projekte dalyvaujančios prekybos centrų kasininkės – turi puikų humoro jausmą ir nestandartiškai bendraudamos tikrai nustebins bei pradžiugins pirkėjus. „Esame atviri naujovėms ir inovatyvioms idėjoms, todėl džiaugiamės galėdami prisijungti prie netradicinės reklamos projekto. Mūsų darbuotojai šį projektą priėmė kaip iššūkį, nuotykį, galimybę išbandyti save ir atsikratyti standartinio dalykiškumo, užmegzti su pirkėjais šiltesnius santykius”, – sako MAXIMA LT, UAB Įvaizdžio ir komunikacijos departamento direktorė Lina Muižienė. Pasak L. Muižienės, prie projekto prisijungė 60 MAXIMA kasininkių-savanorių. Už dalyvavimą projekte joms bus suteikta galimybė dalyvauti kūrybinį mąstymą ugdančiame seminare. Projekto idėjos autoriai AB „Kraft Foods Lietuva” kartu su MAXIMA LT, UAB šiuo projektu sieks pagyvinti pabodusią standartinę prekės ženklų komunikaciją, įprastą pardavėjų ir pirkėjų santykį bei praskaidrinti pirkėjų dieną. „Mes už žaidimą kiekviename žingsnyje. Ir pagarbą pirkėjams”, – sako organizatoriai. „Manija NutMAX” projektas RESPECT bus įgyvendinamas balandžio 16-24 d. „Akropolio” „Maxima” parduotuvėse Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, sostinės „Maxima” prekybos centre Mindaugo g. bei „Maxima” prekybos centre Kaune Pramonės g. Evaldas Magelinskas, AB „Kraft Foods Lietuva”, tel.: 861635983 Renata Saulytė, MAXIMA LT, UAB atstovė ryšiams su visuomene tel.: (8 5) 274 4391, mob. tel.: 8 659 32 844, el paštas: renata.saulyte@maxima.lt

Parašykite komentarą