Verslas

Maisto gaminimo tendencijos karantino metu

Praleisdami daugiau laiko namuose šalies gyventojai daugiau dėmesio skiria naminiams kepiniams, rodo lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ užfiksuotos vartojimo tendencijos. Apie tai, ką tautiečiai gamina namuose, o kokius gaminius įsigyja tik parduotuvėje, pasakoja ekspertai.

„Per pastaruosius porą mėnesių, kai žmonės žymiai daugiau laiko praleidžia namuose, stebėjome įvairiems kepiniams reikalingų produktų – miltų, mielių ir kt. – paklausos augimą. Tuo pačiu, fiksavome reikšmingą duonos gaminių paklausos sumažėjimą. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, kai kurių rūšių duonos paklausa, pavyzdžiui, juodos duonos, juodos duonos su priedais pardavimai smuktelėjo net iki 60 proc. Tad darome prielaidą, jog pasaulyje pastebėta tendencija, jog karantino metu žmonės renkasi kepti duoną namuose, matoma ir mūsų šalyje,“ – sako Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė.

Pasak V. Drulienės, nuo karantino pradžios, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, „Maximos“ parduotuvėse daugiau nei 30 proc. ūgtelėjo ruginių miltų paklausa, 20 proc. kvietinių. Dažniau nei įprastai klientų krepšeliuose atsidūrė miltai iš kukurūzų, speltų, grikių ir kitų sveikesnių produktų.

„Tuo pačiu stebėjome sumuštiniams tepti skirtos duonos paklausos padidėjimą. Sumuštinių duonos be priedų paklausa ūgtelėjo apie 20 proc., batonų su priedais – apie 10 proc. Manome, kad šią duoną mūsų klientai vartoja dažniau nei anksčiau ruošdami ir valgydami pusryčius namuose,“ – teigia V. Drulienė.

Taip pat pastebima, jog per pastaruosius porą mėnesių stipriai išaugo susidomėjimas įvairiais saldiems kepiniams naudojamais ingredientais. Net 80 proc. šoktelėjo kepimo miltelių paklausa, 45 proc. vanilinio cukraus, 20 proc. citrinų rūgšties, 10 proc. įvairių aromatų. Tuo tarpu jau pagamintų tortų papločių pardavimai smuktelėjo apie 15 proc. Anot prekybos tinklo atstovės, tokie pardavimų pokyčiai rodo, jog dažnas pirkėjas laiką namuose taip pat išnaudojo naminiams saldiems kepiniams gaminti.

„Kita vertus, galime teigti, jog net ir karantino metu mūsų klientai siekia taupyti laiką. Jau paruoštų patiekalų, kuriuos tereikia pasišildyti ar galima tiesiog iš karto valgyti, poreikis pastaruoju metu beveik nesumenko. O gamindami, klientai renkasi maisto ruošą palengvinančius produktus, pavyzdžiui, miltų įvairiems patiekalams mišinius “, – pasakoja V. Drulienė.

Prekybos tinklo duomenimis, nuo kovos pabaigos, prasidėjus karantinui, įvairių mišinių cepelinams, kibinams, picai, varškės spurgoms, vafliams ir kitiems patiekalams ruošti, paklausa augo beveik 60 proc.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”

Parašykite komentarą