• El.p@štas
  • Tai įdomu
    • Sveikinimai
    • Receptai
    • Pramogos
    • Forumas
  • Skelbimai
  • Politika
  • IT naujienos
Litas.Lt
Žinantiems pinigų ir laiko vertę
  • Verslas
    • Bankai ir Draudimas
    • Nekilnojamas Turtas
    • Marketingas
    • Investicijos
    • Verslas
    • Transportas
    • Mokesčių naujienos
    • Technologijos
    • Renginiai
    • Taupymo patarimai
  • Karjera
    • Darbas ir karjera
    • Studijos
  • Laisvalaikis
    • Buitis, Namai
    • Sportas
    • Kelionės
    • Laisvalaikis
    • Sveikata
    • Įvairenybės
    • Kriminalai
    • El.p@štas
    • » Paskelbk
    • Kontaktai
    • Prisijungti

RSS TV laidos, filmai

  • 5G pramonė auga sparčiau, nei planuota, ir prisideda prie taršos mažinimo
  • Netikėti deriniai konditerijoje: nuo abrikosų su rozmarinais iki rūkytos paprikos su pienišku šokoladu
  • 8 statiškai dažniausiai netoleruojami maisto produktai

RSS Horoskopai

  • Dienos horoskopas 12 zodiako ženklų
  • Gėlių horoskopas moterims pagal gimimo datą
  • Kavos horoskopas
  • 2021 metų horoskopas visiems zodiako ženklams: kas mūsų laukia šiais metais?
  • 2021 metų horoskopas Žuvims

RSS IT naujienos

  • 5G pramonė auga sparčiau, nei planuota, ir prisideda prie taršos mažinimo
  • Ministerija imasi duomenų reformos: siekia atverti jų daugiau ir rengia ekspertų susitikimus
  • „Vinted“ ir „Ironhack“ skirs beveik 370 tūkst. eurų IT sektoriuje norinčių dirbti moterų ugdymui

„LTG Infra“ pagamino ir išbandė ant plačiosios vėžės puspriekabėms vežti skirtą vagoną

AB „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ („LTG Infra“) pagamino ir išbandė plačiajai 1520 mm geležinkelio vėžei skirtą bandomąjį vagoną, kuriuo ateityje numatoma vežti vilkikų puspriekabes – taip pratęsiant iš Vakarų Europos iki Kauno krovinių gabenimo maršrutus Rytų kryptimi.

Pasak „LTG Infra“ generalinio direktoriaus Karolio Sankovski, šių metų pavasarį sėkmingai buvo atlikti puspriekabių pervežimai traukiniais europine 1435 mm vėže tarp Lietuvos ir Vokietijos, o dabar atlikti puspriekabių vežimo bandymai ant plačiosios geležinkelio vėžės.

„Sujungus Kauno intermodalinį terminalą su Europos geležinkelių tinklu, Kaunas taps pagrindiniu krovinių perkrovimo centru – čia bus aptarnaujami ir plačiąja, ir europine vėžėmis važiuojantys traukiniai. Puspriekabių gabenimas traukiniais ateityje bus intensyviai plėtojamas, todėl bendrovė tam aktyviai ruošiasi. Krovinius gabenant geležinkeliu į aplinką patenka tris kartus mažiau anglies dvideginio, nei juos vežant kelių transportu, todėl „Rail Baltica“ projektas gerokai sumažins aplinkos taršą ir padidins eismo saugumą keliuose“, – pažymi K. Sankovski.

Pasak „LTG Infra“ Infrastruktūros paslaugų departamento Terminalų valdymo centro vadovo Arūno Urbono, atlikus bandomuosius reisus, kurių metu puspriekabės gabentos tarp Vokietijos ir Lietuvos, įsitikinta, kad tokios paslaugos poreikis verslui bus didelis. Juolab kad verslas domisi galimybėmis intermodalinius krovinius vežti ne tik europine, bet ir plačiąja vėže Šiaurės ir  Rytų kryptimis.

„Tarp Europos valstybių ir Lietuvos puspriekabes gabensime partnerių iš Vakarų vagonais, o kitiems maršrutams Rytų kryptimi vagonų neturime. Todėl nusprendėme juos pasigaminti patys – puspriekabei gabenti ant plačiosios vėžės pritaikėme kitos paskirties vagoną ir jį išbandėme“, – sako A.Urbonas.

Puspriekabėmis pakrautas vagonas išbandytas Šeštokų geležinkelio stoties krovos terminale bei Vilniaus ir Kauno intermodaliniuose terminaluose (VIT ir KIT). Atliktos puspriekabių pakrovimo ir iškrovimo procedūros, stebėta kaip jis funkcionuoja gabenant krovinį geležinkeliu.

„Bandymais esame patenkinti – matome, ką dar galima patobulinti, tačiau jau aišku, jog gebėsime pasigaminti reikiamą kiekį vagonų puspriekabėms gabenti, kurių užtektų numatytiems maršrutams aptarnauti“, – sako A. Urbonas.

Planuojama, kad 1520 mm geležinkelio vėže puspriekabės bus gabenamos tarp Klaipėdos jūrų uosto ir VIT bei KIT. Taip pat šis puspriekabių gabenimo būdas bus naudojamas tarp Kauno ir Talino iki 2026-ųjų metų, kuomet bus baigtas projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimas.

„Matome, kad poreikis gabenti puspriekabes bus kelis kartus didesnis, nei turimi Kauno intermodalinio terminalo pajėgumai. Jau kurį laiką kai kurios Lietuvos bendrovės gabena puspriekabes kombinuotu būdu: iš Klaipėdos jūrų uosto jos pasiekia Vokietiją keltais, o iš ten toliau traukiniais keliauja net iki Ispanijos. Atsiradus galimybei puspriekabes pakrauti ant traukinių platformų jau Lietuvoje, tikimės, kad šalies verslas tuo noriai naudosis. Ir mes tam ruošiamės“, – sako A. Urbonas.

KIT pastatytas Palemono geležinkelio stotyje, šalia pagrindinės Lietuvos magistralės Vilnius-Kaunas-Klaipėda bei magistralės „Via Baltica“. Aplink šią vietą kuriasi logistikos įmonės bei yra įsikūrusi Kauno laisvoji ekonominė zona, patogus susisiekimas su Kauno oro uostu bei Klaipėdos jūrų uostu.

Kauno intermodalinis terminalas – viena iš Kauno geležinkelio mazgo infrastruktūros dalių. Šiuo metu čia vyksta aktyvūs „Rail Baltica“ statybos darbai, kurių metu nuo Kauno geležinkelio stoties iki Palemono bus nutiestas europinio standarto geležinkelis.

Baigus visus statybos darbus Kauno geležinkelio mazgas bus vienas moderniausių Europoje per kurį važiuos didžioji dalis visų „Rail Baltica“ linija važiuojančių traukinių.

Kauno intermodalinį terminalą integruoti į europinio geležinkelio infrastruktūrą planuojama šių metų pabaigoje, kad kitais metais prekiniai traukiniai galėtų kursuoti tarp Lietuvos ir Europos valstybių.

Pranešimą paskelbė: Stanislavas Likas, UAB „Publicum“

Rekomenduojame
 
Jermyn Street Luxury Pre-Shave Gel Gelis prieš skutimąsi, 50ml
 
1.3. Strengthening Shampoo With Lavender Šampūnas kasdieniam naudojimui, jautriai galvos odai, 250 ml
 
Nourishing Moisture Conditioner Maitinantis ir drėkinantis kondicionierius sausiems plaukams, 1000 ml
 
Shades of Dahlia Valomasis veido ir rankų gelis, 280ml
 
REPAIR Atkuriamasis tekstūrą grąžinantis purškalas, 195 ml
 
Teknia Frizz Control Conditioner Nenuplaunamas kondicionierius nepaklusniems plaukams, 300ml
2020 08 31   BNS Spaudos centras
  Verslas
  • Seimo nario J. Džiugelio pranešimas: „Po skaudžios asmeninės patirties – Justo Džiugelio akcija „Neužtrenk durų“

  • IT studentai kūrė švietimo inovacijas

Leave a Reply

Cancel

You must be logged in to post a comment.

KurApsistoti? NT skelbimai eNuoma.lt Geros paslaugos Skelbti.lt MotoTurgus.lt

Draugai

Programa Centas
Smart SEO
Parduodami Domenai
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju skaitliukai

Temos

Bankai ir Draudimas Buitis, Namai Darbas ir karjera Investicijos IT naujienos Kelionės Korona virusas - Karantinas Laisvalaikis Marketingas Mokesčių naujienos Nekilnojamas Turtas Politika ir teisė Renginiai Sportas Studijos Sveikata Taupymo patarimai Technologijos Teisėsauga, kriminalai Transportas Verslas Įvairenybės

Rekomenduojame

  • https://zaidziam.lt
  • rasto darbai
  • filmai online
  • cs 1.6 siųstis
  • filmai online
  • fs19 mods
  • Trumpalaikė buto nuoma
# > Jūsų nuoroda! < #

‹ › ×
    Copyright © 2000 - 2020Litas.Lt - Verslas, naujienos - Žinantiems pinigų ir laiko vertę, powered by WP
    This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

    SAVE & ACCEPT