Verslas

„Lonas“ įsigijo namų tekstilės įmonę ir plės asortimentą: prieš tai tapo slaptais pirkėjais

Lietuviškus čiužinius ir lovas gaminanti bei 25 metus veiklą vykdanti bendrovė „Lonas“ nuo šiol klientams pasiūlys ne tik savo įprastos produkcijos. „Lonas“ įsigijo ir prie savo grupės prijungė septynerius metus sėkmingai veikiančią įmonę „Fėjos namai“.

Nors „Lono“ grupę iki šiol sudarė šešios įmonės, tačiau „Fėjos namai“ tapo pirmąja, kuri ne įsteigta, o nusipirkta.

Idėją papildyti įprastą savo asortimentą namų tekstile, o ypač – patalyne, įmonei pasiūlė patys klientai. Pasak bendrovės „Lonas“ vadovo Domo Jakučio, pirkėjai, įsigydami lovas ar čiužinius, ne kartą teiravosi, kodėl nėra galimybės kartu nusipirkti ir patalynės.  

„Ne tik miegamasis, lova, geras miegas, bet ir patalai jau seniai buvo mūsų akiratyje. Įsigijome ne tik įmonę, tačiau ir žmones su patirtimi, išmanymu. Sujungus dviejų įmonių patirtį ir  žinias, manau, nuveiksime daug gerų dalykų. 

Kalbant iš verslo pusės, iki šiol mes turėjome reto pirkimo prekes, o vienas iš svarbių versle dalykų – rasti prekių kategoriją, kuri būtų aktuali atsinaujinti dažniau. Patalai yra vieni iš tos kategorijos. Jie perkami dažniau, kartais – ir po kelis komplektus, perkami ir kaip dovana“, – kalbėjo D. Jakutis.   

Nors „Lonas“ ir pats ketino pradėti gaminti patalynę. Tačiau išleidus kelis komplektus tapo aišku, jog, norint padaryti kokybiškai,  tai – ilgas ir sudėtingas procesas. 

„Norėdamas ateiti į naują sritį, turi nueiti ilgą kelią, tai – didelis darbas, reikalaujantis ne tik išmanymo. Kol tapsi sėkmingu, sukursi naują produktą, reikia padaryti daug klaidų. Todėl pradėjome kalbėtis su „Fėjos namais“, kurie turi išvystytą elektroninę prekybą, prekiauja namų tekstile ir viskuo, kas susiję su namais, jų jaukumu. Didžioji asortimento dalis yra būtent patalynė“, – teigė D. Jakutis.

Apsižvalgę Lietuvos namų tekstilės rinkoje „Fėjos namus“ lietuviškų čiužinių ir lovų gamintojai pasirinko dėl sutampančių vertybinių dalykų.

„Mums buvo labai svarbu požiūris į klientą. Prieš tai patys tapome „slaptais pirkėjais“ – pirkome iš „Fėjos namų“ ir testavome, kaip įmonė bendrauja su klientu, koks aptarnavimas. Patiko rūpestis, visas procesas, kai pirkėju rūpinamasi nuo pirminio taško iki pardavimo ir po jo. Tai labai stipriai atitinka ir mūsų filosofiją֧“, – kalbėjo D. Jakutis.

„Fėjos namai“ vadovė Svajūnė Vainauskienė sako, kad šis prekinis ženklas yra sukurtas jos pačios, todėl sprendimas susijungti su didžiausia lietuviškų čiužinių gamintoja nebuvo paprastas.

„Svarstymui skyriau nemažai laiko, stengdamasi apgalvoti visus „už“ ir „prieš“, juk „Fėjos namai“ yra mano „kūdikis“, turintis aiškią koncepciją, stilių, požiūrį.

Analizavau „Lono“ vertybes ir pamačiau, jog esame tame pačiame kelyje. Įmonė mane sužavėjo savo aukštos kokybės standartais, požiūriu į klientą, į lietuvybės ir tradicijų auginimą apjungiant visa tai su šiandieninėmis technologijomis, stiliaus pojūčiu ir nuoširdžiu rūpesčiu, kad kiekvieno miegas ir poilsis būtų kokybiškas ir maksimaliai patogus.

Susipažinusi su komanda pajutau galimą sinergiją. Be to, pamačiau, kad „Fėjos namai“ savo asortimentu puikiai įsilieja į „Lono“ koncepciją, todėl klausimų nebeliko. 

Kadangi esame savo veiklomis stipriai papildantys vienas kitą, tikiu, kad apjungę žinias, patirtis ir asortimentą savo klientams galime pasiūlyti ne tik viską komfortiškai gyvensenai ir poilsiui vienoje vietoje, bet ir užtikrinti ilgaamžę kokybę. Jau dabar turime didelių užmojų“, – sakė S. Vainauskienė.

Kalbėdama apie rinką S. Vainauskienė teigė, jog „Fėjos namų“ kryptis iki šiol buvo elektroninė ir geografinė: „Neturėjau tikslo plėstis stacionariomis parduotuvėmis. Šiuo metu mes esame visose trijose Baltijos šalyse, išbandėme ETSY ir AMAZON platformas. Tik augant pamažu ėmė kilti mintis, jog apjungus „online“ ir „offline“ pajėgas galime pasiekti daugiau, tad viskas – artimuose planuose.“

„Fėjos namai“ turi aiškų stilių ir išdirbtą koncepciją, nuolat tobulina elektroninę prekybą, atsižvelgiant į vartotojų patirtis.

„Stipriai gryniname gaminių kokybę, atsisakome nekokybiškai gaminančių tiekėjų.

Nemažai produktų kuriame patys dirbdami su specialistų komandomis. Nesame tik elektroninė parduotuvė – rūpinamės savo auditorijos švietimu, daliname patarimus, labai dažnai padedame susikurti jaukesnius namus, interjerą.

Pirmieji Lietuvoje paleidome platformą, kur klientas gali susikurti patalynę pats iš siūlomų audinių. Nestovime vietoje, ir integruojame Lietuvos gamintojus bei gerai žinomus prekinius ženklus iš užsienio, siūlome nestandartinės patalynės siuvimą visose Baltijos šalyse – tokios mūsų stipriosios pusės“, – kalbėjo S. Vainauskienė.

Savo firmines parduotuves Lietuvoje bei Rygoje turintis „Lonas“ jų asortimentą papildys namų tekstile, taip pat svarstoma apie atskirų „Fėjos namų“ salonų steigimą. Nuo kitų metų savo plėtrą „Lonas“ planuoja ir Estijoje.

Pranešimą paskelbė: Saulius Jakutis, UAB „LONAS”

One Comment

  • Patricija

    Manau geras sprendimas. Žmonės tikrai jau atsirenka kur yra kokybiška tekstilė ir supranta, kad už kokybę verta sumokėti daugiau ir džiaugtis ilgiau. Perkant čiužinį turėti galimybę kartu įsigyti ir patalų manau labai pravartu

Parašykite komentarą