Politika ir teisė

Logotipo Klaipėdai istoriją tęsia aktyvūs visuomenininkai

Po to, kai šią vasarą dėl naujai sukurto Klaipėdos miesto logotipo buvo sulaukta aktyvios visuomenės reakcijos, būrys iniciatyvių klaipėdiečių sukūrė projektą „Logotipas Klaipėdai“, kuriuo siekė parodyti, kad Klaipėdoje yra daug talentingų kūrėjų, kurie gali ir nori kurti miestui net ir be jokio atlygio jiems tereikia suteikti tinkamą platformą.

Projekto „Logotipas Klaipėdai“ metu į specialiai tam sukurtą interneto svetainę logoklaipedai.lt buvo kviečiama įkelti sukurtą unikalų Klaipėdos miesto logotipą. Kad ši tema svarbi ir aktuali parodė skaičiai – svetainei startavus liepos 9 dieną, praėjus vos kelioms valandoms buvo įkeltas pirmasis logotipas. Iš viso per 64 projekto dienas buvo įkelti 149 logotipai. Projekto internetinis puslapis per visą gyvavimo laikotarpį buvo aplankytas daugiau nei 155 tūkstančius kartų.

Logotipas – svarbus miesto identitetui ir visuomenei

Spalio 3 dieną Klaipėdoje vyks baigiamasis projekto „Logotipas Klaipėdai“ renginys. Renginio metu norima suburti konkurso dalyvius, specialistus ir kultūros atstovus aptarti projekto „Logotipas Klaipėdai“ rezultatus. Pasiruošimas šiam renginiui reikalauja daug laiko ir atsakingumo, nes tema, anot projekto iniciatoriaus Eimanto Rudmino, labai delikati: „Gerai, kad visuomenė atkreipė dėmesį ir nebuvo abejinga naujajam Klaipėdos miesto logotipui. Džiaugiamės, kad šia tema pasisakė labai daug profesionalių Lietuvos grafinio dizaino ir reklamos specialistų. Šiuo projektu mes siekiame parodyti, kad Klaipėdoje yra talentų ir ekspertų, kurie tokiu svarbiu – miesto identiteto – klausimu, mielai savivaldybei patartų ir skirtų savo laiką.“ E. Rudminas akcentuoja, kad projektas „Logotipas Klaipėdai“ yra viso labo pilietinė iniciatyva – Klaipėdos miesto savivaldybei nesiūloma įsigyti projekto dalyvių darbų, jie pateikiami kaip rekomendacija.

Komisija – pelniusi tarptautinį pripažinimą

Siekiant išrinkti stipriausią darbą, buvo pasitelktas ne tik internetinis balsavimas, bet ir komisija. Surinkti profesionalai turėjo išanalizuoti logotipų kūrėjų darbus, juos įvertinti ir taip išrinkti geriausiai, jų nuomone, Klaipėdos miestą identifikuojantį ir atspindintį, logotipą. Savo ekspertize ir patirtimi rėmęsi komisijos nariai – nemažai tarptautinio pripažinimo sulaukę profesionalai. Kūrėjų darbus vertino vieno sėkmingiausių startuolių Lietuvoje trafi.com komandos narys Vytas Butkus, tarptautinio susidomėjimo sulaukusio lietuvių startuolio „Whatagraph“ vienas iš įkūrėjų, klaipėdietis Justas Malinauskas, kuris įtrauktas į „Forbes TOP 30“ Baltijos šalių jaunųjų verslininkų sąrašą. Prie komisijos taip pat prisijungė LCC Tarptautinio universiteto rinkodaros lektorė Eglė Songailienė, Lietuvos marketingo asociacijos Klaipėdos skyriaus vadovė Indrė Razbadauskaitė, IT novatorių įmonės „Koralis“ atstovas bei UX/UI dizaino specialistas Darius Mikalauskas ir projekto „Logotipas Klaipėdai“ iniciatorius Eimantas Rudminas.

Siekdami toliau edukuoti visuomenę apie miesto identitetą ir įsitraukimą į miesto gyvenimą, iniciatyvos organizatoriai žada ir intelektualų vakarą. Pranešimais su susirinkusiaisiais pasidalins „New York Times“ Branding studio atstovas Nicholas Robinson (Jungtinė Karalystė), Co-openhagen įkūrėjas ir UX/UI specialistas Igor Podoprigora (Klaipėda), o „Klaipėda ID“ vadovas Simas Simanauskas  pristatys strategiją „Klaipėda 2030: vizija, vystymosi scenarijus ir strateginės kryptys“. Pranešimą „Kaip kuriamos prekės ženklų istorijos“ skaitys verslo konsultantas, lektorius ir žurnalistas Giedrius Drukteinis, kuris yra išleidęs dvi knygas apie prekės ženklų istorijas. G. Drukteinis taip pat moderuos neformalią diskusiją apie miestų identitetą.

Pasidalins patirtimi su Klaipėdos regiono savivaldybių atstovais

Į spalio 3 dieną naujoje Klaipėdos erdvėje, „Švyturys B-House“ vyksiantį baigiamąjį projekto renginį kviečiami Klaipėdos miesto, taip pat ir visų Klaipėdos regiono savivaldybių atstovai. Pasak E. Rudmino, projektu „Logotipas Klaipėdai“ siekiama savo patirtimi pasidalinti su kitomis savivaldybėms ir padėti išvengti klaidų kuriant miestų logotipus, edukuoti ten dirbančius darbuotojus, kaip profesionaliai sukurti ir atskleisti savo miesto identitetą pasitelkiant vizualinės komunikacijos priemones. Renginyje pakviesti dalyvauti Neringos, Palangos, Gargždų, Šilutės, Skuodo, Kretingos, Rietavo, Plungės, Tauragės miesto savivaldybių atstovai.

Baigiamasis projekto „Logotipas Klaipėdai“ renginys vyks spalio 3 d. (trečiadienį) 19 val., „Švyturys B-house“ (Kūlių Vartų g. 7, Klaipeda).

Pranešimą paskelbė: Edita Valinčienė, VšĮ Media dia

Parašykite komentarą