Verslas

Lietuvos žmonės nori būti geresniais

Dažnai sakoma, kad lietuvių džiaugsmas didesnis kaimyno karvei nudvėsus, nei kai sava gausiai pieno duoda, ir jie dažnai apibūdinami kaip didžiausi pesimistai, spalvinantys gyvenimą tamsiomis spalvomis. Norėtųsi paneigti visuomenėje nusistovėjusią nuomonę, juk netiesa, kad mes pralinksmėjam tik išgirdę arba pamatę kitų nesėkmes. Viena Lietuvos įmonė paneigė šį stereotipą to net nesitikėdama. Jie išsiuntė šventinį sveikinimą savo klientams, kurio mintis buvo kiekvienam klientui suteikti galimybę tiesiog pasvajoti ir kažko panorėti. Juk kartais taip norisi dar truputį pabūti vaikais. Svajonės ir norai yra lyg mūsų gyvenimo variklis, skatinantis nesustoti, nepasiduoti ir kovoti dėl jų išsipildymo. Taigi, šventinis sveikinimas buvo pateiktas kaip žaidimas, kuriame įmonės klientai galėjo išsirinkti tris norus iš dešimties pateiktų, taip sudaryti savo norų sąrašą ir išsiųsti jį „Count Line” Kalėdų Seneliui, kuris, beje, atsakė visiems į jį besikreipusiems. Savo norus išsakė daugiau kaip tūkstantis žmonių ir šis skaičius vis dar auga, kadangi sveikinimas aktyvus iki trijų karalių šventės. Norai, iš kurių galima rinktis, labai įvairiapusiški. Vieni susiję su laisvalaikio pramogomis, kiti – su darbo santykiais, treti – su įmonės teikiamomis paslaugomis, o tarp jų įsimaišęs paprastai skambantis, bet nepaprastas noras: „Būti geresniu”. Būtent pastarasis ir susilaukė daugiausiai visų apsilankiusiųjų dėmesio. „Noriu būti geresniu” – štai taip skamba dažniausiai įvardintas troškimas. Jį pasirinko beveik 800 žmonių. Antras pagal populiarumą noras: „Didesnė alga”, o tai jau nelabai stebino ir yra suprantama atsižvelgiant į dabartinę šalies situaciją. Trečioje vietoje liko įmonės paslaugų komplektai. Žmonių noras būti geresniais tikrai buvo pastebėtas. Visi panorėję būti geresniais gavo atsakymus su užuominomis, kaip tai galima padaryti. Neaišku, ar tokį pasirinkimą įtakojo šventinis laikotarpis, kai norisi daryti gerus darbus, ar tai yra visuomet gyvuojantis slaptas žmonių troškimas, kuris dažnai nepelnytai pradingsta kasdieninėje rutinoje. Toks pasirinkimas tikrai džiugino „Count Line” Kalėdų Senelį ir galėtų džiuginti visus Lietuvos gyventojus.

Parašykite komentarą