Verslas

Lietuvos verslininkams – užsienio franšizavimo ekspertų patarimai

Į ketvirtadienį, balandžio 28-ąją, Vilniuje vyksiančius tarptautinės franšizavimo dienos „Brand 4 Baltic” renginius pasidalinti patirtimi atvyksta tarptautiniai franšizavimo ekspertai iš Didžiosios Britanijos ir Rusijos. Konferencijos metu svečiai Lietuvos verslo bendruomenę supažindins su Vakarų Europos ir Rusijos franšizės davėjų lūkesčiais Baltijos šalyse. Pranešimus franšizavimo tematika taip pat skaitys šios srities specialistai iš Lietuvos. Lietuvos franšizės centro direktorius Severinas Žilinskis atkreipia dėmesį į tai, jog šalies verslininkai vis dar menkai įsivaizduoja, kaip juos mato Vakarų Europos ir Rusijos franšizės davėjai. „Prieš imantis franšizės verslo labai svarbu ne tik suprasti franšizavimo kaip verslo modelio veikimo principus, bet ir žinoti savo silpnąsias vietas, ypač tas, kurios matomos potencialiems partneriams iš užsienio. Atvykstančių pranešėjų tarptautinė patirtis turėtų padėti atskleisti šias silpnybes ir nurodyti kryptis tobulėjimui,” – teigia S. Žilinskis. „Pranešimą skaitysiantis D. Britanijos franšizės centro valdybos narys Iainas Martinas turi didelę patirtį konsultuojant įmones tarptautinės franšizių plėtros klausimais. Jo konsultacijos padėjo plėstis tokiems prekės ženklams kaip „McDonald‘s”, „British Petroleum”, „Lloyds Banking Group” ar „Hilton”. Į Vilnių taip pat atvykstanti vienos didžiausių Rusijos maitinimo kompanijų „Rosinter Restaurants” viceprezidentė Svetlana Knyazeva koordinuoja šiuo metu beveik 400 restoranų 40-yje miestų valdančio holdingo plėtrą franšizės pagrindu. Taigi pranešėjų patirtis leidžia tikėtis kompetentingų ir išsamių patarimų ir įžvalgų mūsų verslininkams,” – sako S. Žilinskis. Tarptautinės franšizavimo dienos „Brand 4 Baltic” metu vyksiančioje nemokamoje konferencijoje pranešimus skaitys ir kiti žinomi franšizavimo konsultantai bei sėkmingai franšizės pagrindu dirbančių kompanijų atstovai. Verslininkai bus supažindinti su užsienio franšizių lūkesčiais Baltijos šalyse, praktine tarptautinės franšizės plėtros patirtimi, teisiniais ir finansiniais franšizavimo aspektais, Baltijos šalių bendrąja aplinka šio verslo modelio vystymui ir investicijų pritraukimui. Tarp konferencijos pranešėjų – konsultacinės kompanijos „Manual Writers International” ekspertė Penny Hopkinson, komercinio nekilnojamojo turto konsultavimo bendrovės „CREalty Advisors” vykdantysis partneris Marekas Kovalevski ir kiti. „Brand 4 Baltic” metu taip pat vyks atvira kontaktų mugė, kurioje prisistatys 15 franšizės davėjų. Informaciją apie savo franšizes ir galimos partnerystės su Lietuvos verslininkais sąlygas ir perspektyvas teiks maitinimo („Il Patio”, „Sushi House”), drabužių („Antony Morato”, „Seduce”), išlaidų optimizavimo konsultacijų („Expense Reduction Analysts”), pastatų audito („IRT Surveys”), kavos namų („Gloria Jean‘s”), UV spaudos centrų („Sun Studio”) ir kitų prekės ženklų atstovai. Daugiau informacijos apie franšizavimo dieną „Brand 4 Baltic” galima rasti tinklapyje www.brand4baltic.lt

Parašykite komentarą