Verslas

Lietuvos kosmetikos rinkoje 2009-ais metais pasiteisino inovacijos ir investicijos į kokybę

Didžiausiam lietuviškos kosmetikos gamintojui – UAB „BIOK Laboratorijai” – 2009-ieji metai buvo rekordiniai tiek inovacijų skaičiumi, tiek pardavimų apimtimis. Praėjusiais metais įmonė pristatė 30 naujų kosmetikos produktų, kurių dėka pardavimai išaugo 13%, lyginant su praėjusių metų rezultatais. 2009-ųjų metų „BIOK laboratorijos” pardavimai viršijo 13mln. Lt. „Esame kurianti laboratorija ir siekiame pristatyti rinkai inovatyviausius kosmetikos produktus už sąžiningą kainą. Liekame ištikimi šiai savo vizijai, nes norime būti arčiau vartotojo.” – taip „BIOK laboratorijos” pasiekimus komentuoja įmonės direktorius Linas Čereška. Sparčiai augančiai lietuviškų kosmetikos produktų paklausai įtaką darė ne tik palankus produktų kainos ir kokybės santykis, bet ir rinkoje pasirodžiusios naujienos. Pasiteisino trys strateginės kryptys: investicijos į eksporto skatinimą, pirmosios lietuviškos kosmetikos linijos vyrams „ARAS” pristaymas rinkai, bei tikslingas „RASA” prekinio ženklo linijų atnaujinimas ir plėtra. Šiais metais įmonė numato nemažiau naujienų ir pokyčių. Viena pagrindinių strateginių krypčių išlieka eksportas, tačiau pažangiausius produktus pirmiausia galės įvertinti Lietuvos vartotojai. „2010-ais metais bus atnaujintas prekinis ženklas „MARGARITA”, plėsis vyriškų produktų „ARAS” asortimentas, atsiras naujų, pažangių ingredientų „RASA” gaminiuose” – vardino iššūkius Linas Čereška. „MARGARITA” prekinis ženklas keisis ne tik išvaizda, šių metų rudenį pasirodys ir nauja, ekologiškų produktų serija, kurią laboratorijos mokslininkai kuria jau antrus metus. „Galime nuraminti vartotojus – nekeisime nei populiariausių „MARGARITA” produktų receptūrų, nei kainų. Žengiame į priekį, tad tikimės, kad ekologiškų produktų mėgėjai įvertins naujuosius „MARGARITA” gaminius, sukurtus naudojant dar nuo senų senovės pamėgtus natūralius ingredientus.” – patikina Linas Čereška. Įmonės atstovai taip pat įsitikinę, jog praplėsta „ARAS” vyriškos kosmetikos linija sudomins ne tik aukšta produktų kokybe, bet ir tuo, kad šios linijos reklaminiais veidais šiais metais taps Lietuvos regbio rinktinės žaidėjai. „Mūsų įmonė pirmiausia kuria lietuviams. Keldami savo produktų žinomumą, norime paskatinti visuomenę domėtis mūsų tautiečų pasiekimais tarptautiniu mastu, o mūsų sportininkais išties yra ko didžiuotis. Mes palaikome Lietuvos regbį ir džiaugiamės tuo, jog nuo šiol regbis tapo olimpine sporto šaka.” – dalinosi socialine vizija Linas Čereška. Didžiausias Lietuvos kosmetikos gamintojas „BIOK Laboratorija”, valdantis „Margarita”, „Rasa”, „Aras” ir „Thai” prekinius ženklus, kuria ir gamina daugiau nei 120 skirtingų veido, kūno ir plaukų priežiūros priemonių. Įmonė įsteigta 1991-ais metais, o nuo 2001-ųjų metų įdiegta kokybės valdymo sistema pagal ISO 9001 standartą. Šiuo metu įmonėje dirba 50 darbuotojų.

Parašykite komentarą