Nepaisant pastaraisiais metais išaugusio draudžiamųjų įvykių skaičiaus ir jų nuostolių, tik maža dalis didmiesčių šeimų draudžiasi nuo žalos jų turtui ir sveikatai. Didžiausios šalies draudimo bendrovės „Lietuvos draudimas” užsakymu rinkos tyrimų bendrovės „TNS Gallup” atliktas tyrimas atskleidė, kad didmiesčiuose draudimu nuo nelaimingų atsitikimų ir pastatų draudimu draudžiasi apie trečdalį namų ūkių, o namų turto ir kasko draudimą yra įsigiję penktadalis Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio šeimų. „Iš miestų penketuko pažangiais draudimo įpročiais išsiskiria Panevėžys, kuriame 41 proc. namų ūkių yra apdraudę savo pastatus ir 30 proc. – namų turtą. Tuo tarpu klaipėdiškiai, gyvendami audrų ir potvynių zonoje, smarkiai rizikuoja. Tik 23 proc. namų ūkių uostamiestyje yra apdraudę pastatus ir 15 proc. – namų turtą”, – sakė „Lietuvos draudimo” Strategijos, klientų ir marketingo departamento direktorė Aurelija Kazlauskienė. „Lietuvos draudimo” praėjusių metų duomenys rodo, kad net krentant draudimo rinkai gyventojų turto ir nelaimingų atsitikimų draudimo paslaugų paklausa augo. Vis dėlto, dauguma didžiųjų Lietuvos miestų gyventojų nėra apsaugoti nuo netikėtų nuostolių, kuriuos gali atnešti trauma, namus ištikusi nelaimė ar automobilio praradimas bei sugadinimas”, – sakė „Lietuvos draudimo” ekspertė. Pasak A. Kazlauskienės, tyrimo statistika rodo, kad didžioji dalis penkių Lietuvos didmiesčių šeimų nėra apdraudę savo automobilio kasko draudimu (80 proc.), nesirūpina finansine namų turto apsauga (79 proc. ir pastatų draudimu (68 proc.) bei nedraudžia savęs ar savo šeimos narių nuo nelaimingų atsitikimų (73 proc.). Draudimo skvarbos penkiuose didžiausiuose Lietuvos miestuose tyrimą 2009 m. pabaigoje „Lietuvos draudimo” užsakymu atliko rinkos tyrimų bendrovė „TNS Gallup”. Tyrimo metu buvo apklausti 1004 namų ūkių gyventojai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. „Lietuvos draudimas” priklauso vienai didžiausių draudimo grupių RSA, teikiančiai draudimo paslaugas 130 šalių ir aptarnaujančiai apie 20 mln. klientų visame pasaulyje.