Transportas

Lietuvoje jau galima įsigyti ekonomišką iš tinklo kraunamą hibridinį „Tiguan eHybrid“

„Tiguan“ – populiariausią „Volkswagen“ Europoje ir geriausiai parduodamą visureigį Baltijos šalyse – jau galima įsigyti ir su iš elektros tinklo kraunama hibridine pavara, kuri apjungia galingą elektros motorą bei 1,4 l TSI variklį. „Tiguan eHybrid“ galima važiuoti naudojant tik elektrą, tik benziną arba apjungti abiejų variklių galią. Pagrindinis iš tinklo kraunamo „eHybrid“ privalumas yra ypač mažos, tik 1,8 l/100 km siekiančios, kuro sąnaudos ir gerokai mažesnės CO2 emisijos.

180 kW/245 AG „Tiguan eHybrid“ jėgainė visada įsijungia elektriniu režimu ir vienu įkrovimu gali įveikti iki 50 km (pagal WLTP). Dėl ištobulintos hibridinės technologijos ir išmanių vairuotojo asistentų naujasis „Tiguan“ yra geidžiamas kompanionas tiek trumpoms, tiek ilgoms kelionėms, kurios tampa ekonomiškos, draugiškos aplinkai ir saugios.

Vairavimo režimai kiekvieno poreikiams. Šis automobilis siūlo tobulus vairavimo režimus, kurie patenkins net įnoringiausių vairuotojų poreikius. Jei akumuliatoriaus įkrova pakankama, „Tiguan eHybrid“ automatiškai naudoja vien elektros variklį ir juo gali išvystyti 130 km/val. greitį. Įjungus hibridinį režimą, „Tiguan“ nustatys optimalų abiejų variklių derinį, taip užtikrindamas maksimalų efektyvumą ilgose kelionėse. Šiuo režimu vidaus degimo ir elektrinis varikliai kartu išvysto 180 kW/245 AG galią, o 100 km/val. automobilis pasiekia per 7,5 sekundės. Išsikrovus akumuliatoriui „Tiguan“ tampa įprastu, 1,4 l TSI varikliu varomu, automobiliu.

Mažesnės eksploatavimo išlaidos. Dėl galimybės įkrauti automobilį iš elektros tinklo pastebimai sumažėja eksploatavimo išlaidos, nes važiuoti elektra yra pigiau nei benzinu. Mažiau nusidėvi ir stabdžių trinkelės bei diskai, nes stabdymas atliekamas daugiausia naudojant elektrinį motorą, o kartu ir įkraunama baterija. Sumažėja ir degalų sąnaudos, nes „Tiguan eHybrid“ vidutiniškai suvartoja 1,8 l/100 km, o įprastas hibridas – 5,7 l/100 km.

Ypač maža CO2 tarša. Važiuojant hibridiniu „Tiguan“ smarkiai sumažėja CO2 pėdsakas. Įprastai kasdienės kelionės vidutiniškai sudaro iki 60 arba 90 kilometrų, taigi bent pusę šio atstumo įkraunamu hibridiniu automobiliu galima įveikti be jokios taršos. Palyginti su įprastais hibridais, kurių CO2 emisijos siekia 129 g/km, „Tiguan eHybrid“ į aplinką išmeta tik 41 g/km CO2.

Greitas ir galingas įkrovimas. „Tiguan eHybrid“ bateriją įkrauti labai paprasta – tai galima atlikti namuose ar viešoje įkrovimo stotelėje. Namuose, jei įkrovimo galia siekia 2,3 kW, ličio jonų akumuliatorius visiškai įkraunamas maždaug per 5 valandas. Naudojant viešą įkrovimo stotelę arba naujos kartos sieninę įkrovimo stotelę, pvz., „ID. Charger“, kurios įkrovimo galia siekia 3,6 kW, akumuliatorius bus visiškai įkrautas per 3 valandas 40 minučių. Be to, dėl regeneracinių stabdžių baterija yra įkraunama tiesiog vairuojant – tereikia pasirinkti tinkamą važiavimo profilį.

Nuostabi patirtis. Dėl elektrinio variklio automobilis yra stebėtinai tylus, todėl kelionės tampa dar patogesnės. Iš vietos taip pat pajudėsite tyliai, nes iš tinklo kraunamiems hibridams nereikalinga vidaus degimo varikliuose naudojama „Start-Stop“ sistema. Be jokio vidaus degimo variklio burzgimo galėsite įveikti net iki 50 km, kai įprastiniuose hibriduose šis atstumas siekia vos 1 km ir mažiau.

„Tiguan eHybrid“ išbandyti jau galima visose „Volkswagen“ atstovybėse Lietuvoje. Šiuo metu siūlomos „Life“ ir „R-Line“ komplektacijos, o kainos prasideda nuo 33 789 eurų su PVM.

Apie „Volkswagen”:

„Volkswagen“ yra vienas sėkmingiausių automobilių gamintojų pasaulyje. Šio prekės ženklo automobiliai gaminami 50-yje fabrikų 14-oje šalių, o parduodami daugiau negu 150-yje rinkų visame pasaulyje. „Volkswagen“ 2020-aisiais pardavė,3 mln. automobilių. Baltijos šalyse „Volkswagen“ pernai pardavė 5102 lengvuosius automobilius ir užima 9,6  proc. rinkos. „Volkswagen“ vizija – „Moving people and driving them forwards“. „Volkswagen“ nuolatos juda pirmyn ir plečia savo automobilių gamybos pajėgumus. E-mobilumas, išmanusis mobilumas ir skaitmeninė prekės ženklo transformacija yra pagrindinės ateities temos.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai”

One Comment

  • Patricija

    Įdomu ir kokia kaina. Nors žinoma, kad bus ne maža. Mano senutėlio vw bėda – stabdžių sistema. Ganėtinai dažnai tenka keisti ir suportus, ir stabdžių diskus. Radau partecha.lt parduotuvę, kur greitai ir konkurencinga kaina gaunu reikiamų dalių, bet taip norėtųsi, kad bent nuo TA iki TA nereikėtų papildomų investicijų, neskaitant tepalų keitimo ir tų standartinių kaip kaladėlių nusidėvėjimas.

Parašykite komentarą