Verslas

Lietuvių startuolio sėkmė: kaip „Greet“ pakeitė restoranų patirtį?

Kai lankomės restorane, tikimės skanaus maisto ir malonios patirties, tačiau neretai ją apkartina ilgas laukimas užsakant patiekalus ar už juos atsiskaitant. Būtent tokius kasdienius nepatogumus pastebėjo „Greet“ įkūrėjai – ir sukūrė būdą, kaip juos išspręsti. Sėkmingai dalyvavęs „Startup Lithuania“ ir „Plug and Play“ akceleratoriaus programoje, dabar „Greet“ ruošiasi kelionei į Silicio slėnį.

 

Prieš porą metų veiklą pradėjęs „Greet“ kuria skaitmeninius sprendimus HORECA (viešbučių, restoranų ir kavinių) sektoriaus verslams, leidžiančius svečiams per išmanųjį telefoną peržiūrėti meniu, užsisakyti maisto ir gėrimų, peržiūrėti ir sumokėti staliuko sąskaitą bei palikti arbatpinigių. Klientai paslaugą pasiekia išmaniuoju įrenginiu nuskenavę QR kodą, o restoranai sutaupo laiko ir padidina veiklos efektyvumą.

 

„Idėja kilo svečiuojantis restoranuose ir pastebint sritis, kuriose trūksta efektyvumo bei patogumo – kartais tenka ilgai laukti, kol padavėjas ateis priimti užsakymo, vėliau kyla daug iššūkių norint su draugų kompanija pasidalinti sąskaitą arba palikti arbatpinigių neturint grynųjų. Visa tai ir pasiryžome išspręsti“, – pasakoja „Greet“ vadovas Arnoldas Gritė.

 

Anot jo, „Greet“ veiklos pradžioje verslai nuogąstavo, kad nukentės aptarnavimo kokybė, sumažės žmogiškasis kontaktas. Tačiau startuoliui pavyko įrodyti, jog automatizavus tam tikrus procesus svečių patirtis kaip tik pagerėja – personalui lieka daugiau laiko bendrauti su svečiais, patarti ar pakonsultuoti dėl siūlomų patiekalų, gėrimų ir t. t.

 

„Šiuo metu turime jau virš 600 klientų – restoranų, barų, kavinių, viešbučių ir kitų maitinimo paslaugas teikiančių verslų. Tarp jų ir kelioliką restoranų Latvijoje, tad pirmiausia skirsime daugiau dėmesio šiai šaliai, o vėliau planuosime tolimesnę plėtrą į kitas rinkas. Per praėjusius metus augome 12 kartų, o šiems metams turime ne mažesnių ambicijų“, – pastebi A. Gritė.

 

Kelias į tarptautinį pripažinimą

 

Siekdami užtikrinti tolimesnį augimą ir pasiruošti tarptautinei plėtrai, „Greet“ dalyvavo trečiajame Inovacijų agentūros „Startup Lithuania“ startuolių akceleravimo programos, įgyvendinamos kartu su pasauline inovacijų platforma „Plug and Play“, cikle. Jame startuolis mokėsi iš tarptautinių ekspertų, gilino žinias apie investuotojų pritraukimą bei pasaulinę plėtrą.

 

„Akceleratorius mums davė daug naudingų žinių ir ryšių. Turėjome progą susitikti su investuotojais, kitų startuolių įkūrėjais ir industrijos ekspertais, taip pat gavome nemažai naudingų teorinių žinių, kurias jau pritaikėme spręsdami kasdienius iššūkius“, – pasakoja A. Gritė.

 

Startuolis taip pat tapo vienu iš dviejų trečiojo akceleratoriaus ciklo dalyvių, pakviestų dalyvauti GOAL programoje Silicio slėnyje. Anot Inovacijų agentūros „Startup Lithuania“ vadovės Karolinos Urbonaitės, GOAL dalyviai, padedami patyrusių ekspertų, susikuria išsamią verslo plėtros strategiją, gauna individualias konsultacijas, susitinka su investuotojais bei turi galimybę pristatyti savo sprendimus potencialiems partneriams.

 

„Mūsų palaipsniui bręstanti startuolių ekosistema vis dar yra jauna, todėl Lietuvoje augantiems verslams svarbus vakarietiško požiūrio perėmimas, verslo kultūros, mąstymo bei ambicijų ugdymas. Akceleratorius su „Plug and Play“ ir ypač GOAL programa suteikia neįkainojamas galimybes Lietuvos inovatoriams mokytis iš geriausių bei sustiprinti savo tarptautinį potencialą“, – teigia K. Urbonaitė.

 

A. Gritė priduria, kad būtent JAV yra viena pirmaujančių rinkų svetingumo srityje ir tokie HORECA sprendimai kaip „Greet“ ten yra itin populiarūs, todėl įmonė Silicio slėnyje ketina pasisemti aktualios patirties, užmegzti ryšius su vietiniais investuotojais ir neatmeta galimybės tolimesnę plėtrą nukreipti būtent į JAV.

 

Registracija į ketvirtąjį akceleratoriaus ciklą vyksta iki kovo 7 d., daugiau informacijos: Startup Lithuania Accelerator powered by Plug and Play

Pranešimą paskelbė: Rasa Naktinė, Inovacijų agentūra, Všį
Lietuvių startuolio sėkmė: kaip „Greet“ pakeitė restoranų patirtį?

Lietuvių startuolio sėkmė: kaip „Greet“ pakeitė restoranų patirtį?

Parašykite komentarą