Verslas

Lietuvių kurta šunų dresavimo programėlė „Dogo“ pritraukė 3 mln. JAV dolerių investicijų

Lietuvių sukurta viena populiariausių pasaulyje šunų dresavimo programėlių „Dogo“ antrajame investavimo raunde pritraukė 3 mln. JAV dolerių investicijų. „Dogo“ pritrauktas lėšas skirs programėlės funkcijų tobulinimui ir plėtrai į augančią šunų savininkų rinką.

Šių metų lapkritį pasibaigusio antrojo investavimo raundo metu į „Dogo“ investavo Baltijos šalyse veikiantis rizikos kapitalo fondas „Change Ventures“ kartu su Vokietijos rizikos kapitalo fondu „Monkfish“ ir Justu Jankausku, buvusiu startuolio „Vinted“ vadovu. Taip pat antrajame raunde dalyvavo ir ankstesni „Dogo“  investuotojai iš akceleratorių „Leap Ventures Studio“ (JAV) ir „Axel-Springer-Porsche“ (Vokietija).

Tai jau antra pritraukta stambi „Dogo“ investicija. 2019 m. vykusio pirmojo investicinio raundo metu „Dogo“ sulaukė 700 tūkst. eurų vertės investicijos.

„Šiuo metu mūsų programėle yra pasinaudoję jau daugiau kaip 4 mln. šunų savininkų iš viso pasaulio, tačiau tai tik maža dalis potencialios rinkos. Vien JAV skaičiuojama, kad yra virš 60 mln. namų ūkių, kurie augina bent vieną šunį. Tad matome daug perspektyvų plėtrai tiek auditorijos, tiek papildomų produkto funkcijų prasme. Esame dėkingi mūsų vizija tikinčiais investuotojais. Jų dėka galėsime toliau tobulinti produktą, išspręsti daugiau šuniukų augintojų rūpesčių ir pritraukti talentingų komandos narių“, – sako Tadas Žiemys, „Dogo“ bendraįkūrėjas.

„Apple“ komandos dėmesys

„Dogo“ programėlė, kurią 2016 metais sukūrė T. Žiemys ir Rasa Gentvilaitė-Žiemienė, yra orientuota į jaunus šuniukus įsigijusius asmenis. Programėlė veikia prenumeratos principu ir supažindina žmones su dresavimo pagrindais, padeda išmokyti augintinius daugiau nei 100 triukų ir gudrybių, bendrauti su kitais šunimis ir t.t.

Pernai JAV technologijų bendrovė „Apple“ išrinko „Dogo“ tarp penkių labiausiai dėmesio vertų programėlių. „Dogo“ veikia daugiau nei 10 kalbų, turi daugiau nei 4 mln. atsisiuntimų, 200.000 aktyvių kasmėnesinių vartotojų bei 100.000 įvertinimų, kurių vidutinis balas – 4,8 iš 5.

„Manome, kad tokio didelio ir palankaus dėmesio „Dogo“ sulaukė dėl to, kad šį produktą kūrėme siekdami išspręsti problemą, su kuria susidūrėme patys. Prieš daugiau nei dešimt metų priglaudę šuniuką Ūdrą, pradėjome ieškoti įdomių, efektyvių ir patrauklių įrankių, kurie padėtų mums ją treniruoti. Deja, tokių priemonių neradome. Tad sujungę mano patirtį informacinėse technologijose su Rasos patirtimi veterinarijos srityje, sukūrėme „Dogo“. Vystėme programėlę taip, kad joje netrūktų žaidimo elementų bei šuniuko ugdymo procesas vartotojams būtų ir kokybiškas, ir smagus“, – pasakoja T. Žiemys.

Orientuojasi į šunų tėvelius

„Dogo“ kūrėjai savo vartotojus vadina šunų tėveliais, nes daugiausia programėle naudojasi tokie asmenys, kuriems jų auginamas šuo tampa lyg jų atžala.

„Tokie žmonės siekia itin glaudaus ryšio su šuniuku, yra labai motyvuoti šunį dresuoti, užsiimti jo tobulėjimu. Nors daugiausia vartotojų turime JAV, tačiau „Dogo“ itin populiari ir Brazilijoje, Meksikoje, Vokietijoje, Rusijoje, Lenkijoje, Jungtinėje Karalystėje. Pastaruoju metu prie programėlės populiarėjimo prisidėjo ir pandemija, kurios metu daugelio šeimas papildė šuniukai, o tuo pačiu buvo uždarytos šunų dresavimo mokyklos“, – teigia T. Žiemys.

Šiuo metu „Dogo“ komandą sudaro 20 žmonių, tačiau po pritrauktos investicijos ketinama ją plėsti. „Dogo“ turi du biurus Kaune ir Berlyne, taip pat dalis tarptautinės komandos dirba ir iš kitų miestų Vokietijoje, Lietuvoje bei Estijoje.

Apie „Dogo“

„Dogo“ mobilioji programėlė skirta padėti žmonėms namuose dresuoti savo šuniukus. Su „Dogo“ vartotojai gali išmokyti savo augintinį daugiau nei 100 smagių triukų, dalyvauti ilgesnėse treniruotėse, išmokyti augintinį bendrauti su kitais šunimis. 

„Dogo“ vartotojai tampa aktyvios šunų tėvelių ir dresuotojų bendruomenės dalimi, jiems visą parą yra prieinamas „Dogo“ komandos palaikymas. „Dogo“ vartotojai gali įkelti savo šunų treniravimo vaizdo įrašus ir gauti profesionalių trenerių patarimus ir įvertinimus. Taip pat programėlėje yra integruota treniravimui skirta klikerio funkcija.

Programėlės idėją sugalvojo Tadas Žiemys ir Rasa Gentvilaitė-Žiemienė. Vėliau prie programėlės bendraįkūrėjų gretų prisidėjo estė Eliza-Marija Hirvensalo ir Mindaugas Kuprionis.

Pranešimą paskelbė: Greta Jankaitytė, UAB „Gravitas Partners“

Parašykite komentarą