Renginiai

Lietuviškų mados prekinių ženklų tramplynas į rinką

Šiemet 8–ąjį kartą organizuojamoje Lietuvos gaminamų prekių ir teikiamų paslaugų parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“, kuri vyks spalio 7–9 dienomis, lietuviškų mados prekinių ženklų kūrėjams kuriama išskirtinė erdvė – „Mados pasažas“.

Parodą „Rinkis prekę lietuvišką“ organizuojanti bendrovė „Ekspozicijų centras“ šiemet nusprendė išskirti smulkiuosius lietuviškų mados prekinių ženklų kūrėjus ir suteikti jiems daugiau pridėtinės vertės bei naudos. Tuo tikslu pirmą kartą Žalgirio arenoje, kur tuo pačiu metu vyks tradicinė paroda, kuriama atskira erdvė lietuviškos mados kūrėjams – „Mados pasažas“. Jame savo gaminamą produkciją pristatys jau žinomi ir nauji drabužių, aksesuarų, galanterijos, juvelyrikos, bižuterijos, stiliaus detalių kūrėjai ir dizaineriai, taip pat meno kūrinių (paveikslų, interjero detalių ir pan.) autoriai, tautodailininkai ir kt. „Mados pasažo“ dalyviams bus organizuojama speciali internetinės rinkodaros konferencija, sudaromos galimybės įgyti naujų verslo kontaktų, vyks Lietuvos dizainerių kolekcijų pristatymai, taip pat pirmą kartą bus įteikti lietuviško mados prekės ženklo apdovanojimai. Norintys pretenduoti į apdovanojimus, paraiškas konkursui turi pateikti iš anksto. Apdovanojimai skirtingose kategorijose bus įteikti parodos atidarymo dieną, kad parodos metu jos lankytojai galėtų nesunkiai atpažinti geriausiai komisijos įvertintus lietuviškos mados gaminius.
„Per aštuonerius specializuotos parodos, kuri skirta tik lietuviškų prekių ir paslaugų pristatymui, organizavimo metus pastebėjome, kad kasmet daugėja joje prisistatyti norinčių lietuviškų mados prekinių ženklų kūrėjų, o jų produkcija sulaukia didelio parodos lankytojų susidomėjimo. Bendraudami su šiais dalyviais apčiuopėme jiems kylančius iššūkius, tokius kaip nežinojimą, kaip efektyviai pristatyti kūrybiškus sprendimus, kaip didinti žinomumą, kaip įtikti klientams, kurių lūkesčiai stiliui, kokybei bei natūralumui yra vis aukštesni. Itin konkurencingoje aplinkoje pridėtinės vertės savam prekiniam ženklui kūrimas tampa ne siekiamybe, o būtinybe“, – sako Jurgita Kasparavičienė, bendrovės „Ekspozicijų centras“ projektų vadovė. Anot jos, dalyvavimas tokio pobūdžio parodoje daugeliui taps neabejotinu tramplynu į Lietuvos rinką, todėl šiam įvykiui reiktų pradėti ruoštis iš anksto.
„Šią parodą kasmet aplanko per 32 tūkst. lankytojų, kurie yra itin lojalūs lietuviškos produkcijos vartotojai ir ankstesnių parodų metu jau teigiamai įvertino lietuviškų mados kūrėjų darbus. Šiemet juos surasti parodos „Rinkis prekę lietuvišką“ išskirtinėje erdvėje „Mados pasažas“ bus kaip niekada patogu“, – sako J.Kasparavičienė. Anot jos, jau prasidėjusi „Mados pasažo“ dalyvių registracija sulaukė susidomėjimo, nors truks visą vasarą iki rugsėjo 2 d.
Daugiau informacijos suteiks Jurgita Kasparavičienė, parodos projektų vadovė
Tel.: +370 614 83974
El.paštas: jurgita@expo.lt
www.expo.lt

Rekomenduojame
 
REIMA Stemu Black 36
 
Crocs™ Classic Glitter Lined Clog Starry Skies Glitter 39,5
 
REIMA Lampi Candy Pink 140
 
REIMA Passo 569408F Black 23
 
Trilliance Shampoo Žvilgesio suteikiantis šampūnas, 1000 ml

Parašykite komentarą