Per du pirmuosius šių metų mėnesius, lyginant su pernai, ne tik augo lietuviškų daržovių paklausa, bet ir atsirado per pus daugiau pirkėjų, kurie rinkosi vietines daržoves. Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ skaičiuoja, kad per sausį ir vasarį šalyje užaugintų daržovių nupirkta apie 10 proc. daugiau nei pernai, o jas perkančiųjų padaugėjo net 55 proc.
„Padavimų duomenys rodo, kad per pirmuosius du metų mėnesius augo lietuviško pieno, duonos, bet labiausiai – lietuviškų daržovių paklausa. Turint omenyje įvairių atliktų tyrimų duomenis, jog lietuviai vidutiniškai per dieną suvartoja tik apie 260 g vaisių ir daržovių, taip sparčiai augantis daržovių vartojimas – geras ženklas, jog daugėja sveikesne mityba besirūpinančių gyventojų. Tai taip pat rodo, kad mūsų pasirinktos lietuviškos produkcijos skatinimo priemonės pasiteisina ir duoda dvigubą rezultatą – prisideda ne tik prie vietinės ekonomikos augimo, bet ir sveikos mitybos įpročių plėtros“ , – sako lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.
Anot jos, iš lietuviškų daržovių asortimento žmonės daug daugiau nei pernai perka burokėlių (200 proc. daugiau), lietuviškų pievagrybių (77 proc. daugiau), fasuotų svogūnų (170 proc. daugiau), baltagūžių kopūstų (160 proc. daugiau), salotas vazonėlyje (30 proc. daugiau), fasuotas bulves (30 proc. daugiau) bei fasuotas morkas (34 proc. daugiau).
Pasak V. Drulienės, vos du mėnesius vykstančios kampanijos „Lietuva, ačiū!“ metu lietuviškų pieno produktų nupirkta beveik 7 proc. daugiau, o lietuviškos duonos produktų – 14 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu.
„Šios savaitės pabaigoje savo pirkėjams pasiūlysime ir pirmojo lietuviško daržovių derliaus. Pirkdami šviežius lietuviškus trumpavaisius agurkus pirkėjai į savo AČIŪ korteles susigrąžins 10 proc. nuo jų kainos, nes šias daržoves įtraukiame į „Lietuva, ačiū!“ kampaniją“, – teigia „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.
Prekybos tinklo duomenimis, pirkėjai per du vykdomos kampanijos mėnesius, pirkdami lietuviškas daržoves, pieno bei duonos gaminius į savo lojalumo korteles susigrąžino per 1,9 mln. eurų, kuriuos gali panaudoti bet kuriai kitai prekei įsigyti. Visos kampanijos „Lietuva, ačiū!” metu pirkėjų gaunamos naudos skiriamos prekybos tinklo pelno sąskaita, skatinant žmones rinktis Lietuvos gamintojų ir augintojų produkciją, tuo prisidedant prie šalies ekonomikos augimo.
„Maximos“ inicijuotoje kampanijoje „Lietuva, ačiū!” dalyvauja apie 1000 lietuviškos kilmės prekių: apie 650 pieno produktų, virš 200 duonos gaminių bei daugiau kaip 50 Lietuvoje užaugintų šviežių daržovių.
Kampanijos „Lietuva, ačiū!“ centre – padėka visiems nuo pat Nepriklausomybės pradžios Lietuvą kuriantiems žmonėms, kurių kasdienė veikla padeda augti ir stiprėti visuomenei bei ekonomikai. Visos kampanijos metu „Maximos“ klientams, perkantiems lietuvišką produkciją: duoną, pieno produktus ar daržoves, į turimas AČIŪ korteles grįš 10 proc. „Maximos“ pinigais nuo minėtų prekių kainos. Pinigai į kortelę grįš nuo prekių, nedalyvaujančių kitose akcijose.
Apie bendrovę „Maxima“
Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.
Pranešimą paskelbė: Aistė Gražytė, UAB „Fabula ir partneriai”