Verslas

„Lidl Lietuva“ – šalies mažmeninės prekybos lyderis „Facebook“

Prekybos tinklo „Lidl“ veiklos pradžia Lietuvoje tapo įvykiu ne tik šalies mažmeninės prekybos rinkoje, bet ir socialiniuose tinkluose: vos prieš mėnesį sukurta bendrovės „Lidl Lietuva“ paskyra „Facebook“ jau subūrė gausiausią sekėjų bendruomenę iš visų didžiųjų šalies mažmeninės prekybos tinklų.

15-ai „Lidl“ parduotuvių 10-yje šalies miestų dirbant vos dvi savaites, „Lidl Lietuva“ paskyros „Facebook“ socialiniame tinkle sekėjų skaičius sparčiai artėja prie 90 000.

„Labai branginame gyventojų susidomėjimą ir palaikymą, kurio sulaukiame tiek gyvai, tiek internete, – sakė UAB „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius Radostin Roussev-Peine. – Mūsų pagrindinis tikslas socialiniuose tinkluose yra bendrauti su visais, kurie domisi mūsų prekėmis ir paslaugomis, bei užtikrinti grįžtamąjį ryšį, kad galėtume nuolat tobulėti įgyvendindami savo pagrindinį principą – siūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį.“

Pirmąjį savo veiklos socialiniuose tinkluose mėnesį bendrovė „Lidl Lietuva“ kvietė „Facebook“ bičiulius dalyvauti konkursuose ir dalytis nuomonėmis bei įspūdžiais apie „Lidl“ ir pirmąją patirtį apsiperkant naujojo tinklo parduotuvėse.

Trečiadienį, birželio 15-ąją, „Lidl“ centrinėje buveinėje Vilniuje apdovanota įspūdžių konkurso „Mano Lidl“ laimėtoja Jurgita Mikulionė iš Marijampolės. Moteriai iškilmingai įteiktame lagaminėlyje laukė didysis prizas – 3 000 eurų vertės kuponai apsipirkti „Lidl“ parduotuvėse per ateinančius 12-a mėnesių. Virtualius konkursus mėgstančios J. Mikulionės įamžinta parduotuvės atidarymo Marijampolėje akimirka su draugišku komentaru socialiniame tinkle surinko daugiau kaip 1 500 „patinka“.

„Lidl“ parduotuvių atidarymas Lietuvai dovanojo tiek pozityvumo! – įspūdžiais dalijosi J. Mikulionė. – Puikus kainos ir kokybės santykis, geras asortimentas ir įspūdingas interjeras. Ačiū už puikų prizą, kuris papildys mūsų šeimos biudžetą visiems metams! Jau pradėjome sudarinėti pirkinių sąrašą.“

„Lidl Lietuva“ ketina socialiniuose tinkluose ir toliau rengti žaidimus, dalytis naudingais patarimais ir aktualiais pasiūlymais. Bendrovės paskyras rasite socialiniuose tinkluose „Facebook“ (www.facebook.com/LidlLietuva) ir „Instagram“ (www.instagram.com/LidlLietuva).

Apie „Lidl“

„Schwarz“ įmonių grupė, kuriai priklauso „Lidl“ parduotuvės, yra viena iš pirmaujančių mažmeninės prekybos maisto produktais įmonių Vokietijoje ir Europoje. Šiuo metu „Lidl“ veikia 29-iose šalyse. Tinklo parduotuvės veikia 27-iose šalyse. Serbijoje ir JAV „Lidl“ atstovauja vietiniai darbuotojai. Europoje „Lidl“ valdo per 10 000 parduotuvių tinklą ir daugiau kaip 140 prekių paskirstymo centrų. „Schwarz“ įmonių grupės darbuotojų skaičius per 2015 finansinius metus, lyginant su praėjusiais, išaugo

7,14 proc. ir šiuo metu siekia apie 375 000. Prekybos tinklas „Lidl“ iš viso turi daugiau kaip 200 000 darbuotojų. „Schwarz“ įmonių grupės apyvarta 2015 finansiniais metais, lyginant su ankstesniais, išaugo 8 proc. ir pasiekė 85,7 mlrd. eurų. Nurodytu laikotarpiu įmonių grupė investicijoms skyrė 5,2 mlrd. eurų.„Lidl“ prekybos tinklo apyvarta 2015 finansiniais metais pasiekė 64,6 mlrd. eurų.
Pranešimą paskelbė: Dovilė Stadalninkaitė, BVRG Burson – Marsteller

Rekomenduojame
 
TOMS Geo Lace Women's Alpargata Black 40
 
GEOX Kilwi Girl J02D5B0MABC Pink C8172 32
 
Camper Peu Cami 17665-014 Black 42
 
Crocs™ Crocband™ Black 44,5
 
BIOMECANICS 212164 Blanco/Multi 27

Parašykite komentarą