- 6 rinkose aptarnautas rekordinis kiekis lankytojų – 119 milijonų
„Premier Capital plc“, Maltos kapitalo licencijuota prekės ženklo „McDonald’s“ plėtotoja šešiose Europos rinkose, 2018 m. gruodžio 31 d. pasibaigus finansiniams metams, paskelbė uždirbusi 23 mln. Eur ikimokestinio pelno, 3 mln. Eur daugiau nei 2017 m.
Ankstesniais metais grupė konstatavo 11,5 % didesnę apyvartą – pajamos siekė 294 mln. Eur. Daugiau nei 8000 darbuotojų, dirbančių 146 restoranuose Estijoje, Graikijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Maltoje ir Rumunijoje, „Premier Capital“ pernai aptarnavo 119 milijonų lankytojų, septyniais milijonais daugiau nei 2017 m., taip dar kartą pagerindama grupės aptarnautų lankytojų rekordą.
Ženklus augimas, palyginti su 2017 m., užfiksuotas visose rinkose, o didžiausias pasiektas Lietuvoje (19,0 %), po kurios pagal augimo rezultatus sekė Graikija (13,8 %), Rumunija (11,2 %), Estija (9,1 %), Latvija (8,9 %) ir Malta (7,5 %). Pernai „Premier Capital“ atidarė 10 naujų restoranų: aštuonis Rumunijoje, vieną Lietuvoje ir vieną Graikijoje. Visame tinkle buvo uždaryti keturi restoranai. Trys esami restoranai Baltijos šalyse ir vienas Rumunijoje buvo renovuoti.
Grupės verslo perspektyvos visose rinkose išlieka teigiamos, orientuojamasi į tvarų augimą. Baltijos šalyse, Maltoje ir Rumunijoje „McDonald’s“ išlieka rinkos lyderiu „neformalių užkandinių“ sektoriuje. Grupė ir toliau augina savo rinkos dalį ir lankytojų bazę, gerindama pastarųjų patirtį ,,McDoanld‘s“ restoranuose. Graikijoje, nepaisant stiprios vietinių ir tarptautinių prekės ženklų konkurencijos ir vis dar sudėtingos ekonominės aplinkos, rezultatai gerėja ir užimama rinkos dalis auga.
Šiemet grupė atidarys 13 restoranų. Šie nauji restoranai yra dalis didesnių – 64 mln. Eur – investicijų, skirtų išplėsti „Premier Capital“ restoranų tinklą Baltijos šalyse, Graikijoje, Rumunijoje ir Maltoje iki 176 restoranų iki 2021 m.
„Puikūs 2018 m. rezultatai įrodo, kad esame ryžtingai nusiteikę valdyti stiprius „McDonald’s“ restoranus“, – teigė „Premier Capital“ generalinis direktorius Victor Tedesco. – „Visose rinkose dirbantys mūsų darbuotojai dar niekada nebuvo labiau pasiryžę sukurti geriausią patirtį restoranų „McDonald’s“ lankytojams. Šios misijos pagrindas yra lankytojų skaičiaus augimas ir užtikrinimas, kad mūsų darbuotojams patiktų dirbti „McDonald’s“. Ir toliau skatinsime darbuotojus dirbti išvien, dalytis žiniomis bei patirtimi ir pasinaudoti visais įmanomais privalumais, atsirandančiais dirbant šešiose šalyse.“
2019 m. susitelksime į mūsų restoranų kompleksiškumo mažinimą tiek klientams, tiek savo darbuotojams. Darysime tai supaprastindami meniu, užtikrindami nuoseklią įvairių prekių už gerą kainą pasiūlą savo lankytojams ir pasitelkdami dar daugiau inovacijų, kurios lankytojams leis lengvai teikti užsakymus restoranuose ir mobiliuosiuose įrenginiuose. „Premier Capital“ visapusiškai prisideda prie pasaulinės prekės ženklo misijos – sukurti geresnį „McDonald’s“.“
Apie „Premier Capital“
„Premier Capital plc“ yra licencijuota „McDonald‘s“ prekės ženklo plėtotoja Estijoje, Graikijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Maltoje ir Rumunijoje. 2019 m. gegužę „Premier Capital“ valdė 148 restoranus, įskaitant „McDrive“ ir „McCafé“ paslaugas teikiančias vietas, o 8300 šiuose restoranuose dirbančių darbuotojų kasmet aptarnauja daugiau nei 119 mln. lankytojų.
„Premier Capital plc“ priklauso bendrovių grupei „Hili Ventures“, kuri įvairiose rinkose bendradarbiauja su prekių ženklais „McDonald‘s“ ir „Apple“, taip pat veikia logistikos, inžinerijos, nekilnojamojo turto, technologijų ir nuomos srityse. Grupė veikia 10-yje šalių Vidurio ir Rytų Europoje bei Šiaurės Afrikoje, jos komandą sudaro 9000 žmonių. „Hili Ventures“ didžiuojasi bendradarbiaudama su tokiais partneriais kaip CMA CGM, IBM, „Konecranes“, „Lenovo“, „Microsoft“, NCR, „Peterson“, „Diebold Nixdorf“ ir daugybe kitų pasaulinių prekės ženklų.
Pranešimą paskelbė: Rūta Pastarnokienė, UAB „Fabula ir partneriai”