Transportas

Lengvųjų komercinių automobilių gamoje pristatomi nauji, pravažumą padidinantys sprendimai

Renault Pro+
„Extended Grip“, „X-Track“, „Master 4×4“
Trys pravažumą padidinantys sprendimai, išplečiantys „Renault“ lengvųjų komercinių automobilių (LKA) gamą – visi sukurti siekiant patenkinti sudėtingiausiomis sąlygomis dirbančių verslo klientų poreikius.
„Extended Grip“ suteikia padidintą sukibimą, ypač važiuojant slidžia danga. „Extended Grip“ yra standartinės Europoje siūlomų asmeninių ir komercinių „Renault Kangoo“, „Trafic“ ir „Master“ modelių įrangos dalis.
„X-Track“ technologija LKA gamoje suteikia dar geresnį sukibimą važiuojant sudėtingomis sąlygomis. Ši nauja, prieinama įranga siūloma „Kangoo“, „Trafic“ ir „Master“ modelių gamose.
Naujasis „Renault Master“ dabar gali būti užsakomas su 4×4 transmisija, užtikrinančia išskirtinį sukibimą, puikiai tinkančia intensyviai naudoti esant sunkioms kelio sąlygoms.
Jau 18 metų dominuojanti Europos LKA rinkoje, „Groupe Renault“ įsitvirtino Lotynų Amerikoje ir Afrikoje. Ji ir toliau diegia naujus sprendimus, dėl kurių „Renault Pro+“ tampa pasauline marke, atsižvelgiančia į jos verslo klientų poreikius.

Pravažumą padidinantys sprendimai – tikslai ir palyginimas
Tikslai 4
Palyginimas 5
01
„Extended Grip“ technologija „Kangoo“, „Trafic“ ir „Master“ modeliams
Tikslas 6
Aprašymas 6
Įjungimas / išjungimas 7
Pasirinkimo galimybės 7
02
„Kangoo“, „Trafic“ ir „Master“ skirta „X-Track“ technologija
Paskirtis 8
Aprašymas 9
Įjungimas / išjungimas 10
03
„Renault Master 4×4“
Paskirtis 11
Aprašymas 13
Įjungimas / išjungimas 14
Pravažumo savybės 15

Pravažumą padidinantys sprendimai – tikslai ir palyginimas

Kalbant apie pravažumo galimybes, verslo klientų poreikiai gali labai skirtis atsižvelgiant į kelius, kuriais jų automobiliai turi važinėti, ir į tai, ar sudėtingos kelio sąlygos yra nuolatinė ar atsitiktinė aplinkybė. Siekiant atitikti plačią poreikių įvairovę, „Renault“ LKA gama dabar yra siūloma su trimis pravažumą gerinančiomis technologijomis.
Palengvindama gyvenimą savo klientams, „Renault“ šiuos tris sprendimus įgyvendino savo oficialiame modelių kataloge.
Tikslai
Pravažumą padidinantys sprendimai, atitinkantys visų klientų poreikius
Normalūs keliai Prastesni keliai Vieškeliai Bekelė
Klientų gyvenimą palengvinantys sprendimai
Siekiant palengvinti markės klientų gyvenimą, „Renault“ kataloge dabar siūlomi šie trys sprendimai.
Kiekvienu iš šių atvejų „Renault“ pasirūpina pardavimu, priežiūra po pardavimo ir kitomis paslaugomis.
Extended Grip nuo 2013 metų vidurio („Kangoo“ modeliams) ir nuo 2014 metų vidurio („Trafic“ ir „Master“ modeliams) Europos rinkoje yra standartinė įranga individualiam ir komerciniam naudojimui skirtuose „Kangoo“, „Trafic“ ir „Master“.
X-Track („Kangoo“, „Trafic“ ir „Master“ modeliams) ir 4×4 pavaros sistema („Master“ modeliams) „Renault“ kataloge bus siūloma kaip papildoma įranga Europos ir Magrebo regiono rinkose. Šie sprendimai pateikti bendradarbiaujant su „Poclain Véhicules“ („X-Track“) ir „Oberaigner Automotive“ („Master 4×4“) specialistais, „Renault“ suteikiant centralizuotas pardavimo ir priežiūros paslaugas. Šios partnerystės supaprastina „Renault“ klientų veiklą, suteikiant galimybę visas paslaugas gauti vienu kontaktu, žinomu kaip „Renault Pro+“ ekspertų markė, LKA rinkoje išsiskiriančiu pripažintomis žiniomis.
Palyginimas

Extended Grip X-Track 4×4
Naudojimo ir kelio sąlygos Atsitiktinis naudojimas esant prastesniems keliams Intensyvus naudojimas esant sudėtingiems keliams Intensyvus naudojimas esant itin sudėtingiems keliams, įskaitant bekelę
Modeliai „Kangoo“
„Trafic“
„Master“ „Kangoo“
„Trafic“
„Master“ „Master“ su galinių ratų pavara ir blokuojamu galiniu diferencialu

Transmisijos 4×2 pavaros sistema su pažangia traukos kontrolės sistema 4×2 pavaros sistema su riboto slydimo diferencialu – 4×4 pavaros sistema
– Demultiplikatorius (perdavimo skaičius 1:1,42)
Įjungimas Rankinis įjungimas automobiliui stovint arba važiuojant mažesniu nei 50 km/h greičiu (paspaudus mygtuką) Nuolatinė – 4×4 pavaros sistema įjungiama automobiliui stovint arba važiuojant mažesniu nei 25 km/h greičiu (jungiklis valdymo bloke)
– Demultiplikatorius įjungiamas automobiliui sustojus (jungiklis valdymo bloke)
Išjungimas – Rankinis išjungimas automobiliui stovint arba važiuojant (paspaudus mygtuką)
– Automatinis išjungimas esant didesniam nei 50 km/h greičiui Nuolatinė – 4×4 pavaros sistema išjungiama važiuojant mažesniu nei 20 km/h greičiu
– Demultiplikatorius išjungiamas automobiliui sustojus
Dugno apsauga Papildoma įranga „Kangoo“ („All road“ paketas) ir „Master“ Metalinė dugno apsauga ir variklio apsauga Metalinė dugno apsauga ir variklio apsauga
Padidinta prošvaisa Papildoma įranga „Kangoo“ („All road“ paketas): prošvaisa padidinta 8 mm Prošvaisa padidinta maždaug 30 („Kangoo“, „Trafic“) arba 40 mm („Master“) Priekinė prošvaisa padidinta 65 mm.
Galinė prošvaisa padidinta 58 (viengubi ratai) arba 45 mm (dvigubi galiniai ratai)
Padangos Standartinės padangos arba galimybė pasirinkti „Mud & Snow“ padangas „Mud & Snow“ padangos „Mud & Snow“ padangos
Partneris „Renault“ produktas „Poclain Véhicules“ „Oberaigner Automotive“
Galimybė Siūloma „Kangoo“ modeliams nuo 2013 m. vidurio, o „Trafic“ „Master“ – nuo 2014 m. vidurio Siūloma nuo 2016 m. (II pusmetis) Siūloma nuo 2016 m. (II pusmetis)

01
„Extended Grip“ technologija „Kangoo“, „Trafic“ ir „Master“ modeliams

Pažangi elektroninė traukos kontrolės sistema
Dabar visa „Renault“ LKA modelių gama gaminama su standartine „Extended Grip“ technologija. „Kangoo“ ši sistema įdiegta 2013 metų viduryje, o „Trafic“ ir „Master“ modeliuose – metais vėliau.
Paskirtis
„Extended Grip“ optimizuoja padangų sukibimą su keliu pajudant iš vietos arba važiuojant nedideliu greičiu, minkštu gruntu arba slidžia danga – sniegu, purvu arba smėliu. Ji leidžia vairuotojui pajudėti iš vietos, išvengiant ratų slydimo ir rizikos užklimpti.
Aprašymas
„Extended Grip“ yra pažangi elektroninė traukos kontrolės sistema, optimizuojanti automobilio varančiųjų ratų sukibimą su keliu.
„Extended Grip“ sistema riboja ratų slydimą ir padidina sukibimą su keliu, važiuojant slidžia kelio danga. Tradicinės sistemos ratų slydimą eliminuoja mažinant variklio sūkius ir ratams tiekiamą galią tuo atveju, jei užfiksuojamas ratų slydimas.
„Extended Grip“ yra išmani sistema, įjungiama paspaudus mygtuką. Kai sistema nustato, kad kuris nors varantysis ratas laisvai sukasi tuo metu, kai kiti ratai stovi vietoje, sukibimas nustatomas kaip prioritetas ir sistema nesumažina variklio galios. Tokiu atveju, leidžiant automobiliui įveikti sniego, ledo arba purvo kliūtį, ji leidžia ratams laisvai suktis, suteikiant galimybę padangai pasiekti gilesniame dangos sluoksnyje esantį geresnio sukibimo paviršių. Tuo pačiu metu leidžiama pamažu didinti greitį ir išnaudoti visą galimą sukibimą. Šiuo atveju vairuotojas kontroliuoja galios tiekimą, valdydamas akceleratoriaus pedalą.

Įjungimas / išjungimas

Įjungimas paspaudus mygtuką Žinutė „Važiavimo gruntu režimas“

Įjungimas
Nuolatinis „Extended Grip“ režimas yra „Išjungta“. Jis niekuomet neįsijungia automatiškai.
Važiuojant nedideliu greičiu (iki 50 km/h) vairuotojas pats, paspausdamas mygtuką su pavaizduotu automobiliu ir medžiu, įjungia „Extended Grip“.
Prietaisų skydelyje pasirodo užrašas „Važiavimo gruntu režimas“ ir įsižiebia žalias „Extended Grip“ indikatorius.
Išjungimas
„Extended Grip“ gali būti išjungtas vairuotojo (tiek automobiliui stovint, tiek važiuojant), paspaudus valdymo mygtuką. Ši funkcija automatiškai išsijungia pasiekus didesnį nei 50 km/h greitį.
Prietaisų skydelyje pasirodo užrašas „Kelio režimas“ ir išjungiamas „Extended Grip“ indikatorius.
Pasirinkimo galimybės
„Extended Grip“ galimybes galima derinti, pasinaudojant šiais būdais:
„Kangoo“, „Trafic“ arba „Master“ modeliams pasirenkant „Mud & Snow“ tipo padangas
Siekiant dar didesnio efektyvumo, „Extended Grip“ gali būti suderinta su papildomai siūlomomis „Mud & Snow“ padangomis. „Mud & Snow“ padangos (M&S) leidžia automobiliui važiuoti keliais, kurių prastoms sukibimo savybės. Jų protektorius pasižymi greitu vandens, sniego arba purvo pašalinimu iš griovelių, o jų konstrukcija leidžia efektyviau išsaugoti sukibimą.
„Kangoo“ skirtas „All Road“ paketas
Siekiant geresnių savybių, šalia standartinės „Extended Grip“ sistemos, „Kangoo“ gali būti užsakytas su papildomai siūlomu „All Road“ paketu. Jis apima:
₋Padidintą prošvaisą: 8 mm didesnė be krovinio (5 mm didesnė su kroviniu);
₋Sustiprintas padangas: tvirta konstrukcija apsaugo padangas nuo šoninių pažeidimų į bortus ar akmenis. Jos taip pat pritaikytos vežti kroviniams ir užtikrina gerą sukibimą;
₋Metalinė dugno apsauga.
„Renault Master Propulsion“: „Renault“ katalogas siūlo „Master“ versiją su galinių ratų pavara, kuri padidintą sukibimą suderina su krovinių vežimo galimybe. „Master Propulsion“ gali važiuoti minkštu gruntu ir slidžiu paviršiumi.
„Master“ gali būti komplektuojamas su papildomai siūloma metaline karterio apsauga.
02
„X-Track“ technologija „Kangoo“, „Trafic“ ir „Master“ modeliams

Riboto slydimo diferencialas Padidinta prošvaisa

Dugno apsauga „Mud & Snow“ padangos
„X-Track“ technologija nuo 2016 metų (II pusmetis) bus siūloma visliems „Renault“ LKA modeliams („Kangoo“, „Trafic“ ir „Master“). Iki šiol ji buvo galima tik kaip specialiai užsakoma „Renault“ partnerio „Poclain Véhicules“ konversija. „X-Track“ yra standartinio automobilio su 4×2 tipo pavaros sistema versija, pritaikyta važiuoti prastais keliais. Ją sukūrė „Poclain Véhicules“, ilgametis „Renault“ partneris ir padidinto pravažumo sistemų ekspertas.
Tikslas
Palyginti su standartine pavaros sistema, „X-Track“ 4×2 tipo technologija suteikia išskirtinį mobilumą važiuojant prastos kokybės ar sunkiai įveikiamais keliais arba sniegu.
Jos sukibimo savybės pranoksta „Extended Grip“ sistemos galimybes.
Tai yra alternatyva visų ratų pavaros sistemai, kai naudojimo sąlygos nereikalauja visureigio savybių. Ji suteikia išskirtines savybes, važiuojant prastais keliais ir sudėtingais kelio ruožais.
Ji sukurta naudoti statybose, miškuose, esant prastiems keliams, fermose ir laisvalaikiui.

Aprašymas
„X-Track“ konversija apima keturis automobilio elementus:

1 – riboto slydimo diferencialas
Originalus diferencialas pakeičiamas riboto slydimo diferencialu. Šios mechaninės sukimo momento perdavimo sistemos konstrukcijoje yra aštuoni frikciniai diskai.

Jeigu vienas ratas neteks sukibimo, riboto slydimo diferencialas iki 25 procentų variklio galios perduoda ratui, kuris išlaikė geriausią sukibimą.
Automobilis juda pirmyn, išvažiuodamas iš sudėtingo ruožo.

2 – padidinta prošvaisa
Didesnė automobilio prošvaisa leidžia įveikti kliūtis, pasitaikančias prastuose keliuose ir leidžiant sumažinti automobilio dugnui tenkančių smūgių bei įbrėžimų kiekį. „Kangoo“ ir „Trafic“ prošvaisa padidinama maždaug 30, o „Master – 40 mm.

3 – dugno apsauga
„Kangoo“, „Trafic“ ir „Master“ siūloma plieninė, 3 mm storio variklio apsauga.
„Kangoo“ siūloma 2 mm storio plieninė dugno apsauga, uždengianti kėbulo apačioje esančius stabdžių vamzdelius ir degalų kanalus.
Šios apsaugos saugo sunkiais kelio ruožais važiuojantį automobilį.

4 – „Mud & Snow“ padangos
„Mud & Snow“ (skirtos purvui ir sniegui) padangos leidžia automobilį naudoti tiek prastuose, tiek įprastuose keliuose. Jų protektorius lengvai pašalina vandenį, sniegą arba purvą, o konstrukcija leidžia variklio trauką efektyviai perduoti kelio dangai.
Šių padangų matmenys yra identiški standartinėms padangoms.

Įjungimas / išjungimas
„X-Track“ veikia nuolat. Vairuotojui nereikia jos įjungti.
Tai yra nesudėtingai naudojama sistema, kuriai netaikomas didžiausio greičio apribojimas.

03
„Renault Master 4×4“

4×4 pavaros sistema Demultiplikatorius

Padidinta prošvaisa Dugno apsauga

„Mud & Snow“ padangos
Nuo 2016 m. (II pusmetis) bus galima įsigyti „Renault Master“ su 4×4 tipo pavaros sistema. Ši konversija bus siūloma furgonams ir atviros važiuoklės „Master Propulsion“ versijoms (su vienguba arba dviguba kabina). Sistema sukurta bendradarbiaujant su Vokietijos 4×4 transmisijų specialistu „Oberaigner Automotive“.
Paskirtis
„Renault Master 4×4“ yra sukurtas klientams, norintiems didžiausią komfortą ir saugumą suderinti su optimizuotu sukibimu, važiuojant slidžia kelio danga.
„Renault Master 4×4“ vairuotojai gali pasirinkti vieną iš dviejų režimų: įprastiems keliams skirta 4×2 pavara arba 4×4 pavara, skirta prastiems keliams arba bekelei.
4×4 režimas „Renault Master 4×4“ leidžia važiuoti į įkalnes, slidžiu gruntu, laukais, dirva, prastais keliais ir kt.
„Renault Master 4×4“ taikosi į statybų verslą, energijos tiekėjus, ūkininkus, greitąją pagalbą, gaisrininkus, policiją, kariuomenę, valdžios struktūras, vandens tiekimo kompanijas, vėjo jėgainių valdytojus, kelininkus, miškininkus, keliautojus ir kt.

Siekiant stabilumo ir sukibimo slidžiame kelyje:
–Nėra būtinybės, kontroliuojant greitį, naudoti stabdžius. Stabdymas varikliu yra ganėtinai efektyvus, kad būtų išvengta slydimo arba stabilumo praradimo.
–Ratai yra tarpusavyje sujungti ir sukasi kartu, apsaugant automobilį nuo užklimpimo.
–Važiuojant sudėtingu kelio ruožu ir siekiant padidinti automobilio kontrolę, stabdant varikliu, reikalingas didžiausias variklio sukimo momento perdavimas.
Baziniai techniniai duomenys, reikalingi konversijai į „Master 4×4“:
–„Master Propulsion“ furgonas arba atviras rėmas (vienguba arba dviguba kabina).
–Dyzelinis variklis: 92 kW/125 AG, 100 kW/135 AG arba 120 kW/165 AG.
–Šešių laipsnių mechaninė transmisija.
–Papildomai siūlomas blokuojamas galinis diferencialas.
–Bendrasis automobilio svoris: 3,5 arba 4,5 tonos.
–Viengubi arba dvigubi galiniai ratai.
–Ratų bazė: 3 682 arba 4 332 mm.

Aprašymas
Konversija apima penkis automobilio aspektus:

1 – visų ratų (4×4) pavara, padidinanti pravažumą
Priekinis tiltas turi diferencialą, o paskirstymo dėžė, pritvirtinta prie galinio pavarų dėžės veleno, atlieka jungties tarp pavarų dėžės, priekinio ir galinio diferencialų funkciją.
Pasirinkus 4×2 režimą, visa variklio trauka perduodama galiniam diferencialui.
Pasirinkus 4x4režimą, trauka, atsižvelgiant į apkrovą, paskirstoma tarp priekinio ir galinio diferencialų. Labiausiai apkrautam tiltui tenka daugiausiai traukos.

2 – stipresnę trauką suteikiantis demultiplikatorius
Demultiplikatorius gali būti įjungiamas esant sudėtingoms sąlygoms, siekiant maždaug 40 procentų padidinti pavarų dėžės perduodamą variklio trauką.
Demultiplikatorius turi dvi pavaras: vienos perdavimo skaičius yra toks pats kaip ir standartinės transmisijos (1:1), o pažemintos pavaros perdavimo skaičius yra 1:1,42.
Kai pažeminta pavara nėra įjungta, perdavimo dėžės perdavimo santykis yra 1:1. Tuomet galima naudoti tiek 4×2, tiek 4×4 režimą.
Kai įjungiama pažeminta pavara, perdavimo dėžės perdavimo skaičius sumažinamas iki 1:1,42. Tuomet taip pat galima naudoti tiek 4×2, tiek 4×4 režimą.

3 – padidinta prošvaisa
Didesnė automobilio prošvaisa leidžia įveikti kliūtis, pasitaikančias prastuose keliuose, taip pat sumažinti automobilio dugnui tenkančių smūgių ir įbrėžimų kiekį. Prošvaisa priekyje padidinta 65, o gale – 58 (viengubi galiniai ratai) arba 45 mm (dvigubi galiniai ratai).

4 – dugno apsauga
Plieninė variklio ir dugno apsauga uždengia karterį ir po dugnu esančius stabdžių vamzdelius bei degalų magistrales.

5 – „Mud & Snow“ padangos
„Mud & Snow“ (skirtos purvui ir sniegui) padangos leidžia automobilį naudoti tiek esant prastiems, tiek įprastiems keliams. Jų protektorius lengvai pašalina vandenį, sniegą arba purvą, o konstrukcija leidžia variklio trauką efektyviai perduoti kelio dangai.
Šių padangų matmenys yra identiški standartinėms padangoms.

Įjungimas / išjungimas

„Renault Master 4×4“ visų ratų pavaros režimas ir demultiplikatorius (pažeminta pavara) įjungiami ir išjungiami naudojant ranka lengvai pasiekiamus prietaisų skydelyje virš garso aparatūros esančius jungiklius
4×4 režimo įjungimas / išjungimas, naudojant valdymo bloko kairėje viršutinėje dalyje esantį jungiklį
Įjungimas
–Valdymo bloko viršuje, kairėje pusėje, esantis jungiklis vairuotojui leidžia įjungti 4×4 režimą.
–Norint įjungti 4×4 režimą, automobilis turi važiuoti ne didesniu nei 25 km/h greičiu, o vairo ratas neturėtų būti pasuktas didesniu nei 240 laipsnių kampu.
–Įjungus 4×4 režimą, valdymo bloke esanti indikatoriaus lemputė švyti raudona spalva.
–Valdymo bloke rodoma „4×4: ON“, o prietaisų skydelyje atsiranda užrašai „ABS TO CONTROL“ ir „ESC TO CONTROL“, pranešantys apie išjungtas ABS ir ESC sistemas.
–Kadangi priekinis ir galinis tiltai yra tiesiogiai sujungti tarpusavyje, 4×4 režimo negalima naudoti ant tvirto paviršiaus arba esant sąlygoms, leidžiančioms naudoti 4×2 režimą.
Išjungimas
–Tas pats jungiklis išjungia 4×4 režimą.
–4×4 režimą perjungiant į 4×2 režimą rekomenduojama važiuoti ne didesniu nei 20 km/h greičiu, taip sudarant sąlygas greitai įsijungti ESC sistemai.
–Išjungus 4×4 režimą, raudonas indikatorius užgęsta ir valdymo bloko ekrane atsiranda „4×4 OFF“ užrašas.
–ESC vėl įjungiama, „ABS TO CONTROL“ ir „ESC TO CONTROL“ pranešimai dingsta.
Demultiplikatoriaus (pažemintos pavaros) įjungimas / išjungimas, naudojant valdymo bloko apačioje, kairėje pusėje, esantį mygtuką
Įjungimas
–Valdymo bloko apačioje, kairėje dalyje, esantis mygtukas leidžia įjungti pažemintą pavarą.
–Norint įjungti pažemintą pavarą, automobilis turi stovėti vietoje, o jo sankaba turi būti įspausta.
–Įjungus pažemintą pavarą, jungiklis švyti raudona spalva.
–Valdymo bloko ekrane atsiranda pranešimas „LOW: ON“.
Išjungimas
–Išjungiant pažemintą pavarą, automobilis turi stovėti vietoje, o jo sankabos pedalas turi būti įspaustas.
–Išjungus pažemintą pavarą, užgęsta raudonas indikatorius, o valdymo bloko ekrane pasirodo užrašas „LOW : OFF“.

Pravažumo duomenys
Įkalnės kampas yra didžiausias rampos kampas, į kurį automobilis, be papildomos pagalbos, gali pakilti nuo horizontalios plokštumos.
Kliūties pervažiavimo kampas yra didžiausias kampas, kurį suformuoja kliūtis, per kurią automobilis gali pervažiuoti, jos nepaliesdamas dugnu.
Nuokalnės kampas yra didžiausias rampos kampas, kuriuo automobilis, be papildomos pagalbos, gali nusileisti ant horizontalios plokštumos, buferiu neliesdamas žemės.
Įveikiamos brastos gylis nurodo didžiausią brastos gylį, kurį automobilis gali įveikti.

„Master 4×4“ – furgono versija

Ratų bazė (mm) 3 682 4 332
Galinė iškyša (mm) 1 674
Pakilimo kampas (laipsniais) 23,5 23
Kliūties pervažiavimo kampas (laipsniais) 11,4–12,2 10,7
Nusileidimo kampas (laipsniais) 10,0–12,0 11,7
Prošvaisa (mm) (pagal apkrovą ir modelį) 181–197 167
Įveikiamos brastos gylis: iki 300 mm, važiuojant ne didesniu kaip 10 km/h greičiu

„Master 4×4“ versija su atvira važiuokle

Ratų bazė (mm) 3 682 4 332
Galinė iškyša (mm) 1 119 1 669 1 119 1 669
Pakilimo kampas (laipsniais) 24 23,5 23,5 23,5
Kliūties pervažiavimo kampas (laipsniais) 13 12 11,4 11
Nusileidimo kampas (laipsniais) 17,4 11 17 11
Prošvaisa (mm) (pagal apkrovą ir modelį) 167 167 167 167
Įveikiamos brastos gylis: iki 300 mm, važiuojant ne didesniu kaip 10 km/h greičiu

Parašykite komentarą