Prieš akis susitikimų kupinos dienos, savo eilės dar laukia šūsnis dokumentų ir elektroninių laiškų – ar visos jūsų darbo savaitės prasideda taip? Technologijų kūrėjai siūlo pagalbą ir pataria, kaip daugelį biuro darbų atlikti išmaniau.
Jūsų dėmesiui – Arnoldas Lukošius, „Tele2 Inovacijų biuro“ ekspertas, dalinasi 4 patarimais, padėsiančiais dirbti greičiau ir paprasčiau.
1. Dokumentų valdymui
Sutartys, sąskaitos, kvitai – jei jums tenka dirbti su popieriniais dokumentais, greičiausiai nemažai laiko praleidžiate prie skenerio. Tačiau juos paversti į elektronines kopijas galima paprasčiau ir net nebūtinai biure – tereikia išmaniojo telefono ir programėlės „CamScanner“.
Įjunkite programėlę, padėkite popieriaus lapą ant bet kokio lygaus paviršiaus ir nukreipkite į jį telefoną. Aplikacija atpažins tekstą, iškirps dokumentą iš nereikalingo fono, net panaikins smulkias popieriaus raukšles ar kitus defektus ir sugeneruos PDF failą. Juo galėsite iš karto pasidalinti su kolegomis el. paštu arba įkelti į „Google Drive“, „Dropbox“ bei kitas saugyklas.
„iOS“:
https://itunes.apple.com/us/app/camscanner-scanner-to-scan-pdf/id388627783?mt=8
„Android“:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.intsig.camscanner&hl=en_US
2. Tik komandai skirta susirašinėjimo platfoma
Glaudžiai dirbant su kitais komandos nariais, idėjomis, užduotimis ir klausimais neretai reikia pasidalinti čia ir dabar. Šiuo metu pasaulyje vienas populiariausių sprendimų tam – darbuotojų susirašinėjimui skirta programėlė „Slack“, prie kurios patogu prisijungti iš bet kurio įrenginio ir greičiau nei el. laiškais keistis informacija.
Paprasto ir aiškaus dizaino aplikacijoje galima sukurti daugybę atskiriems projektams skirtų pokalbių kanalų, prie kiekvieno prijungti skirtingus narius, daryti konferencinius skambučius ir dalintis dokumentais. Be to, ją galima susieti ir su trečiųjų šalių programėlėmis, pavyzdžiui, „Google Drive“, „Asana“, „Trello“ bei kitomis.
„iOS“:
https://itunes.apple.com/us/app/slack/id618783545?mt=8
„Android“:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Slack&hl=en_US
3. Patogiausias susitikimo laikas
Jei tenka organizuoti konferencinius susitikimus internetu su skirtingose laiko juostose dirbančiais kolegomis – žinote, kaip painu gali būti susivokti, kurią valandą kiekvienam nurodyti. Tačiau tokių pokalbių planavimas gali tapti daug paprastesnis, įsidiegus programėlę „World Time Buddy“.
Ši aplikacija akimirksniu konvertuoja pasirinktą laiką į kitų laiko zonų, juos pateikia infografike ir pažymi, ar darbo valandos kitose valstybėse ar žemynuose sutampa su jūsų. Pasirinkus tinkamą laiką, jį beliks pažymėti kaip susitikimą, pridėti prie savo kalendorių ir išsiųsti el. paštu kolegoms.
„iOS“:
https://itunes.apple.com/us/app/time-buddy-easy-time-zones/id719765848?mt=8
„Android“:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.helloka.worldtimebuddy&hl=en_US
4. Išmanios pagyros bendradarbiams
Svarbi produktyvaus komandos darbo sąlyga – grįžtamasis ryšys ir kiekvieno nario rezultatų įvertinimas. Žinoma, efektyviausia tai daryti nuolat, o ne tik per metinius, ketvirčio ar savaitinius pokalbius. Gera žinia ta, kad technologijų kūrėjai turi sprendimą – programėlę „TapMyBack“.
Įsidiegę šią aplikaciją, darbuotojai galės pagirti vieni kitus: realiu laiku ir anonimiškai suteikti virtualius pagyrimo ženkliukus už skirtingus įgūdžius, pasiekimus ar savybes, palikti komentarus, o taip pat – patys paprašyti įvertinimo. Be to, programėlėje kaupiamos ir rezultatų suvestinės, kuriose galima sekti savo pažangą atskirose srityse.
„iOS“:
https://itunes.apple.com/us/app/tap-my-back/id1258515807?mt=8
„Android“:
https://play.google.com/store/apps/details?id=builduplabs.tapmyback.com&hl=en_US
Pranešimą paskelbė: Karolina Kalibataitė, UAB „Publicum”