Verslas

Lauko reklamos operatoriai siekia formuoti skaidresnę rinką

Šiandien dvi reklamos asociacijos, Lauko reklamos agentūrų asociacija (LRA) ir Baltijos išorinių reklamos firmų asociacija (BIRFA), siekdamos skaidrumo ir patogesnio lauko reklamos projektų valdymo Vilniaus miesto savivaldybei įteikė skaitmeninį „Vilniaus miesto lauko reklamos registrą” – www.vilniausregistras.lt. LRA vadovės Žanetos Fomovos teigimu, pirmasis Baltijos šalyse skaitmeninis lauko reklamos registras bus skirtas faktiškai stovinčios lauko reklamos įrangos registravimui ir administravimui bei elektroninėms reklamos vaizdo ir teksto derinimo procedūroms palengvinti. „Tikimės, jog šis lauko reklamos registras ir jame kaupiama informacija bei modernus ir patikimas jos administravimas bus ypač naudingas, nes įgalins lauko reklamos kompanijas paraiškas vaizdo pakeitimui pateikinėti, o savivaldybei koreguoti, tvirtinti ar atmesti elektroniniu būdu”, – sako Ž. Fomova. Jos teigimu, skaitmeninis „Vilniaus miesto lauko reklamos registras” bus sudarytas ir trijų lygmenų – lauko reklamos įmonių aplinkos, Vilniaus miesto savivaldybės kalbos specialistų ir reklamos skyriaus aplinkų. „Šiame registre lauko reklamos operatoriai galės laisvai redaguoti savo duomenis, kurti kitus agentūros vartotojus, kurie galės pateikti vaizdo keitimo paraiškas savivaldybei užpildant vaizdo keitimo formą. Sistema išsaugos visas savivaldybei pateiktas paraiškas ir vartotojas turės galimybę bet kada jas peržiūrėti, atlikti paiešką bei filtruoti. Tuo tarpu, savivaldybei patvirtinus ar atmetus paraišką, sistema prie paraiškos išsaugos savivaldybės žinutę ir tuo pat matu praneš kompanijai apie atsakymą”, – sako Ž. Fomova. Jos teigimu, „Vilniaus miesto lauko reklamos registras” atsiradus naujiems pastatams ar naujoms lauko reklamos sklaidos vietoms bus reguliariai atnaujinamas ir papildomas, o tai leis nuolatos stebėti miesto reklamos konstrukcijų plėtrą, operatyviai kontroliuoti padėtį bei matyti bendrą vaizdą. „Džiaugiamės, kad lauko reklamos kompanijos dovanoja Savivaldybei tokią naudingą programinę įrangą, kuri padės mums kartu tvarkytis ir kurios pagalba mūsų miestas taps dar gražesnis, dar tvarkingesnis, o valdymo procesai skaidresni ir efektyvesni, Manau, kad sistemos, pradėsiančios veikti jau gegužę, vaisius pajusime visi,” – primindamas, kad mieste yra per 1 tūkst. nelegalių reklamų, sakė Vilniaus meras Vilius Navickas. „Esame įsitikinę, kad šis lauko reklamos registras ne tik suteiks patogumo ir paspartins lauko reklamos įrangos administravimą bei lauko reklamos projektų derinimą, bet taip pat suteiks skaidrumo visai lauko reklamos rinkai”, – sako LRA vadovė. Lauko reklamos agentūrų asociacija (LRA) bei Baltijos išorinių reklamos firmų asociacija (BIRFA) atstovauja 95 proc. šalies lauko reklamos rinkos, kuriai priklauso tokios įmonės, kaip „ETN Baltic”, „Actual City Media” bei „JCDecaux Lietuva”, „Clear Channel Lietuva”, „Baltijos vaizdinė reklama” ir kt.

Parašykite komentarą