Verslas

Komunikacijos agentūros „Idea prima“ apyvarta pernai perkopė 3 milijonų eurų

Pokyčių komunikacijos agentūros „Idea prima“ apyvarta 2023 m. išaugo 17 proc. iki 3,03 mln. eurų. Tiesioginės pajamos (bendrasis pelnas) pernai padidėjo 5 proc. iki 1,63 mln. eurų, o ikimokestinis pelnas sumažėjo 28 proc. iki 146 tūkst. eurų.

„Nors pernai šalies ekonomika nežymiai susitraukė, agentūrai pavyko išlaikyti stabilius plėtros tempus. Tai lėmė nuosekliai įgyvendinama strategija – teikiant visas komunikacijos paslaugas iš vienų rankų būti išmatuojamus pokyčius kuriančia partnere, padedančia įmonėms siekti verslo tikslų. Įgyvendindami šią strategiją, pernai dar labiau išplėtėme tiek konsultacijų, tiek specializuotų paslaugų – renginių, ryšių su žiniasklaida, skaitmeninės komunikacijos, vizualinės kūrybos – pardavimus, sėkmingai įgyvendinome ne vieną pripažinimo sulaukusią integruotą kampaniją“, – sako „Idea prima“ direktorius Paulius Tamulionis.

Pritraukti daugiau klientų pernai padėjo ir Baltijos šalių komunikacijos kampanijų apdovanojimuose „Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2023“ pelnytas Lietuvos metų agentūros vardas.

Pasak P. Tamulionio, nepaisant komunikacijos rinkoje vis labiau augančios konkurencijos bei specializacijos į atskiras sritis, daugelis verslo klientų pageidauja gauti kompleksinį komunikacijos paslaugų paketą iš vienų rankų – tokiu būdu efektyviau ir paprasčiau valdydami rinkodaros ir komunikacijos procesus.

„Tai rodo, kad visiškai pasiteisina kone prieš dešimtmetį pasirinktas kelias būti ne tik konsultantais bei ryšių su žiniasklaida sprendimų teikėjais, bet ir užtikrinti kitų kūrybinių komunikacijos sprendinių – nuo kampanijų skaitmeniniuose kanaluose iki vaizdo klipų kūrybos bei gamybos ar renginių organizavimo – įgyvendinimą. Įvairaus paslaugų spektro reikia tiek korporatyvinės, tiek marketingo, tiek darbdavio reputacijos, tvarumo, kitų sričių komunikacijos veiklas planuojančioms organizacijoms“, – sako „Idea prima“ vadovas.

Nors paslaugų pardavimai 2023 m. išaugo, agentūra uždirbo mažiau pelno – tai lėmė tiek didinamas darbo užmokesčio fondas kvalifikuotiems komunikacijos specialistams, tiek sumažėjęs veiklos efektyvumas daugeliui darbuotojų pasirinkus nuotolinį darbą. Atsižvelgdama į tai, šiais metais agentūra pereina į hibridinio darbo modelį, įgyvendina kitus efektyvinimo sprendimus.

„Stipri orientacija į žmones, kurie ir yra sėkmingo verslo raktas, vidinis procesų efektyvinimas, taip pat palankios išorinės aplinkybės – augantis vidaus vartojimas, gerėjantys verslo ir gyventojų ateities lūkesčiai – leidžia tikėtis, kad agentūrai ir toliau pavyks išlaikyti stabilius augimo tempus“, – sako P. Tamulionis.

Nuo 2002 m. veikianti pokyčių komunikacijos agentūra „Idea prima“ teikia paslaugas daugiau nei 30 verslo ir viešojo sektoriaus klientų, tarp kurių – „Akropolis Group“, „Bitė Lietuva“, „Eckes-Granini Baltic“, „Gintarinė vaistinė“, „Husqvarna“, „Kalnapilio-Tauro grupė“, Lietuvos investicinių ir pensinių fondų asociacija, „Mantinga“, „Realco“, „Urbo“ bankas, „Vesta Consulting“ ir kiti.

Šiuo metu agentūroje dirba 29 komunikacijos ekspertai. Agentūros partneriai – Linas Damanskis, Marius Deksnys, Paulius Tamulionis.

Pranešimą paskelbė: Marius Deksnys, UAB „Idea Prima”

Parašykite komentarą