Eksperimentuodama su bangų reiškiniu (kimatika), kompanija „Sony“ sukūrė vaizdo klipą, kuriame Kieszos hitui „Hideaway“ buvo suteikta forma.
Vaizdo klipe žemų dažnių garsiakalbis sukuria įvairius vizualinius efektus, kaip žemės, vandens ir dažų šokis, kurie dera su „Hideaway“ instrumentų skambesiu, aukščiausiais garso pakilimais bei vokalu. Visa tai iliustruoja dainos kelią nuo niūros ir ramios pradžios iki finalinio vizualinio crescendo, simbolizuojančio tikrą garsų ir mokslo triumfą.
Nepaprastą bangų reiškinio efektą – kad garso bangoms galima suteikti regimą pavidalą ar ornamentą – Robert Hooke atrado dar 1680 m. Ši bangų reiškinio studija suteikia galimybę išvysti garsą: tam reikia ant vibruojančių plokštelių arba membranų užpilti kietųjų dalelių. Atliekant šį eksperimentą, kompanija „Sony“ pasitelkė galingąją MHC-V7D garsiakalbių sistemą, kuri sukėlė kietųjų dalelių vibraciją. Eksperimento metu sujungti šviesos, spalvų ir garso efektai pademonstravo neįtikėtinas audio sistemos garso slėgio ir apšvietimo galimybes.
Kūrybinės studijos „Unit 9“ meno vadovo Yifei Chai ir jo komanos darbo dėka „Sony“ vaizdo klipas nukelia žiūrovus į pačią MHC-V7D garso sistemos vidų, kuriame įspūdingais vizualiniais būdais valdomas rezonuojantis smėlis, šokantys dažai, akustinės vandens skulptūros ir feromagnetinis skystis.
Akustinės vandens skulptūros, sukurtos panaudojant degtinės pripildytą Petri lėkštelę, kuri patalpinama MHC-V7D žemų tonų garsiakalbyje. Vėliau garso galią vizualizuoja Chladni plokštelė – smėliu padengta ypač plona metalo plokštelė, tvirtinama virš garsiakalbio, kurios dėka smėlis pavirsta daugybe ornamentų, vizualizuojančių dainos rezonansą. Galingą garso technologiją, kuri ne tik sukuria neįtikėtiną 1550 w garso slėgį, bet ir sielą virpinantį bosą, demonstruoja tiesiai ant žemų tonų garsiakalbio sukurtas trijų šokančių dažų derinys. Feromagnetinis skystis, turi ne tik skysčiams, bet ir kietosioms medžiagoms būdingų savybių, naudojamas pademonstruoti, kaip MHC-V7D garso sistemoje vyksta judesių valdymas, kurio efektas sustiprinamas garsiakalbyje sumontuotą šviesų sistemą, veikiančia pagal muzikos taktą.
„Bangų reiškinys gražus tuo, kad jis, tiesiogine to žodžio prasme, skleidžiamą garso slėgį paverčia vaizdu ir sukuria efektingą garso bei vaizdo sintezę, kuri „Hideaway“ dainos gerbėjams suteikia visiškai naujų pojūčių“ – teigia „Sony Europe“ Vaizdo ir garso technologijų padalinio direktorius Alberto Ayala
Daugiau informacijos:
Silvija Veide
„Sony Baltic“ marketingo koordinatorė
El. paštas: Silvija.Veide@eu.sony.com
Telefonas: +371 670 46034
Milda Kaklauskaitė
„Komunikacija ir konsultantai“ projektų koordinatorė
El. paštas: Milda@koko.lt
Telefonas: +370 621 35016
Apie Sony korporaciją
„Sony“ yra viena pirmaujančių vartotojų prekės ženklų pasaulyje ir, siūlydama mėgautis integruota pramogine patirtimi per savo elektronikos prietaisus, mobiliojo ryšio įrenginius, muzikos ir vaizdo turinį, žaidimus bei „Sony Entertainment Network“, bendrovė užima išskirtinę poziciją rinkoje. „Sony“ yra vertinama dėl tiek paprastiems vartotojams, tiek profesionalams skirtų audio ir video produktų, tokių kaip „BRAVIA“ didelės raiškos HD televizoriai, „Cyber-shot“ skaitmeniniai fotoaparatai, „Handycam“ filmavimo kameros, „α“ (alfa) skaitmeniniai SLR fotoaparatai, „Xperia Tablet“ planšetiniai kompiuteriai ir „Walkman“ MP3 grotuvai, taip pat trimačio vaizdo didelės raiškos profesionali TV transliacijų įranga. Daugiau informacijos apie „Sony Europe“ galima rasti paslapiuose www.sony-europe.com ir www.sony.lt. Daugiau informacijos apie „Sony Corporation“ pateikiama puslapyje www.sony.net.