Verslas

Klaipėdos „Akropolyje“ atidarytas pirmasis uostamiestyje „Burger King“ restoranas

Franšizės „Burger King“ valdytoja Baltijos šalyse „Tallink Grupp“ prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ Klaipėdoje atidarė „Burger King“ restoraną. Tai pirmasis šio tinklo restoranas uostamiestyje ir jau penktasis Lietuvoje.

„Didelė prekių ir paslaugų įvairovė visada yra mūsų prioritetas ir pagrindinė veiklos kryptis, tad vieno iš pirmaujančių prekės ženklų pasaulyje sprendimas atidaryti restoraną uostamiesčio „Akropolyje“ yra labai reikšmingas. „Burger King“ atidarymas uostamiestyje buvo labai lauktas tiek mūsų prekybos centro lankytojų, tiek visų miesto gyventojų“, – komentuoja „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas.

Naujasis „Burger King“ restoranas įsikūrė restoranų zonoje prie „Akropolio ledo“, pirmame prekybos centro aukšte. Jame lankytojai galės pasimėgauti visame pasaulyje įvertintais, ant ugnies keptais mėsainiais bei kitais gardžiais meniu pasirinkimais.

Komentuodama naujo restorano atidarymą, Katre Kõvask, „Tallink Grupp“ maisto ir gėrimų padalinio vadovė sako, jog tikslai pasiekti, nors pandemijos metu restoranų plėtra ir kelia nemažai iššūkių.

„Savo restoranams norime parinkti tokias vietas, kurios yra populiarios, mėgstamos ir lankomos, nes tai leidžia užtikrinti ir mūsų restoranų matomumą bei lankomumą. Klaipėdos „Akropolis“ kaip tik ir yra tokia vieta, kur netrūksta nei miesto gyventojų, nei jo svečių ar į pajūrį atvykstančių poilsiautojų. Nors pandemija „Burger King“ franšizės išplėtimui ir mėgino kišti koją, vis dėlto pasiekėme užsibrėžtą tikslą, sėkmingai atidarėme naujus restoranus ir nežadame sustoti“, – sako K. Kõvask.

2019 m. rugsėjį „Tallink“ įsigijo „Burger King“ franšizės teises Baltijos šalyse, o restoranams valdyti bendrovė įkūrė antrinę įmonę „Tallink Fast Food“. Šiuo metu bendrovė iš viso valdo jau 15 „Burger King“ restoranų Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje.

Apie „Tallink Grupp“:

AS „Tallink Grupp“ yra viena iš pirmaujančių kompanijų, teikiančių jūros keleivių, transporto ir krovinių pervežimo paslaugas šiauriniame Baltijos jūros regione. Bendrovei priklauso 15 laivų, eksploatuojamų su Tallink ir Silja Line prekių ženklais skirtinguose maršrutuose Baltijos jūroje. AS „Tallink Grupp“ dirba daugiau nei 4 000 darbuotojų Estijoje, Suomijoje, Švedijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Rusijoje ir Vokietijoje. 2019 metais bendrovės keleivių srautas sudarė apie 9,8 milijono keleivių, o krovinių srautas – apie 380 000 krovinių vienetų. AS „Tallink Grupp“ akcijos yra kotiruojamos Talino ir Helsinkio vertybinių popierių biržoje.

 

Apie „Burger King“:

1954 metais įkurtas „Burger King“ prekės ženklas yra antras didžiausias mėsainiais prekiaujantis greitojo maisto restoranų tinklas pasaulyje. Populiariojo „Whopper“ mėsainio kūrėjai „Burger King“ valdo daugiau nei 18 800 restoranų daugiau nei 100-te šalių. Beveik 100 proc. „Burger King“ restoranų priklauso ir yra valdomi nepriklausomų frančizių operatorių, kurių daugelis yra šeimos verslai, rinkoje veikiantys dešimtmečiais. Jeigu norite daugiau sužinoti apie „Burger King“, apsilankykite svetainėje www.burgerking.com.

 

Apie „Akropolis Group“:

Baltijos šalyse pirmaujanti prekybos ir pramogų centrų vystymo ir valdymo bendrovė „Akropolis Group“ valdo prekybos centrų vystymo ir valdymo paslaugų įmones Lietuvoje ir Latvijoje. Lietuvoje „Akropolis Group“ valdo prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose, Latvijoje „Akropole“ ir „Alfa“ Rygoje.

Pranešimą paskelbė: Eglė Krušinskaitė, UAB „Idea Prima“

Parašykite komentarą