Verslas

Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai pradeda bendradarbiavimą su „Okredo“

Nuo šiol Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų nariai galės išskirtinėmis sąlygomis pasinaudoti atvirų duomenų platformos „Okredo“ informacija: finansinėmis ataskaitomis, išsamia kreditingumo ataskaita, verslo sąsajų registro ataskaita, įmonių monitoringo įrankiu bei kita itin aktualia informacija, siekiant įvertinti naujų ar esamų klientų finansinį pajėgumą bei potencialą.

 „Okredo“ sujungia inovatyvius sprendimus ir naujausius duomenis iš oficialių bei patikrintų šaltinių, tam, kad verslas turėtų galimybes greitai ir patogiai pažinti savo potencialius bei esamus verslo partnerius, įvertinti augimo galimybes bei palaikyti verslą sveiką.

„Pradedame bendradarbiavimą su „Okredo“, nes mūsų siekis padėti sparčiau augti nariams ir jų verslams sutampa su naujųjų partnerių. Veikiant kartu išties galime apsaugoti narius ir dar efektyviau prisidėti prie verslų augimo“, – sako Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų generalinė direktorė Olga Grigienė.

Atvirų duomenų platformoje „Okredo“ viešai pateikiami apdoroti bei susisteminti atvirieji duomenys, reikalingi įmonės vertinimui, nemokamai prieinami ekspertų sukurti sprendimai: automatinis kredito limitas, kredito reitingas, įmonės vertė,  išvestiniai finansiniai rodikliai, o vartotojas pats gali pasirinkti, kokio lygio informacija ir kokia paskyra jam reikalinga (registruotis ar ne).

Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų narius, pageidaujančius gauti mokamus „Okredo“ produktus, kviečiame juos įsigyti Rūmų interneto svetainėje https://nariai.chamber.lt/index.php?route=extension/okredo/okredo. Jei turite klausimų, galite kreiptis į Informacinių sistemų vadybininkę Jeleną Veršininą (tel. 8 688 58585, el. paštu jelena.versinina@chamber.lt), kuri Jums suteiks daugiau informacijos. 

„Okredo“ turi ne tik aukščiausio patikimumo duomenų analitikos ir predikcijos modelius, kurie pripažįstami ir naudojami kuriant diagnostikos įrankius, bet ir pateikia sprendimus, padedančius įmonėms rasti patikimų potencialių partnerių, didinti pardavimo potencialą, planuoti piniginius srautus, išvengti neigiamų bendradarbiavimo padarinių, potencialiam darbuotojui įvertinti darbdavį, verslo valdymo sistemose turėti naujausius duomenis, o gyventojams įsivertinti prekės pardavėjo/paslaugos teikėjo patikimumą.

Pranešimą paskelbė: Joana Daubaraitė, Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai

Parašykite komentarą