Beveik ketvirtadalis vilniečių bent kartą per savaitę lankosi didžiuosiuose sostinės prekybos ir pramogų centruose. Tai dažniau daro moterys, kurioms prekybos centras – ne tik vieta apsipirkti, bet ir praleisti laisvalaikį su šeima ir draugais. Šiuos duomenis atskleidė prekybos ir pramogų centro „Ozas“ užsakymu atlikta Vilniaus miesto gyventojų apklausa.
Apklausos rezultatai rodo, kad didžiuosiuose prekybos ir pramogų centruose 24 proc. vilniečių lankosi bent kartą per savaitę, 60 proc. į juos vyksta bent kartą per mėnesį, likusi dalis – rečiau.
„Tyrimas mums leido įsitikinti, kad ir sunkmečio sąlygomis sostinės gyventojai į didžiuosius prekybos ir pramogų centrus užsuka iš tiesų dažnai. Be abejo, sumažėjus gyventojų perkamajai galiai, svarbu kokius dar poreikius be pagrindinio – apsipirkti – jie gali tenkinti šiuose centruose. Apklausa rodo, kad beveik trečdalis į juos vyksta praleisti laisvalaikio, ketvirtadalis – susitikti su draugais, kas dešimtas – sudalyvauti įvairiuose renginiuose“, – sako prekybos ir pramogų centro „Ozas“ vadovė Inga Navickaitė.
Pasak jos, didžioji dalis vilniečių, 77 proc., į prekybos centrus dažniausiai vyksta automobiliu. Tai daugiausia 26-45 metų amžiaus, aukštesnio išsimokslinimo žmonės. 16 proc. į prekybos centrus dažniausiai keliauja viešuoju transportu ir jį renkasi jauni – 16-25 metų ir vyresni – 46-55 metų sostinės gyventojai.
Daugiau nei trečdalis vilniečių, 36 proc., vykdami į didelį prekybos ir pramogų centrą draugijai renkasi partnerę ar partnerį, žmoną ar vyrą, draugę ar draugą. 23 proc. keliauja su visa šeima, 20 proc. – su draugais, 19 proc. – vieni.
Vilniaus mieste vykdytoje apklausoje iš viso dalyvavo 453 sostinės gyventojai nuo 18 iki 55 metų amžiaus.