Įvairenybės

Kaip rašyti Meta aprašymus?

Daugeliui ne visuomet aišku kas yra MetaTitle ir MetaDescription, tačiau tai yra daug paprastesnis dalykas nei įsivaizduojama. MetaTitle yra pavadinimas, kuris yra skirtas tam, kad skaitytojas galėtų nuspręsti ar straipsnis, internetu puslapis jį domina. MetaDescription yra labai trumpas aprašymas, kuris pateikia informaciją 2-3 sakiniais apie tai, ko galima tikėtis interneto puslapyje. Pavadinimas ir aprašymas turi būti susijęs su turiniu, labiau orientuotas į skaitytojo sudominimą. Taip užsitikrinama, kad bus sulaukiama daugiau paspaudimų. Sužinokite kaip reikėtų rašyti Meta aprašymus, kad žmonės juos spaustų ir skaitytų jūsų turinį toliau.

Meta aprašyme galima parašyti šiek tiek daugiau nei tris šimtus simbolių, tai yra apie 70 žodžių, todėl išeina, kad galima parašyti maždaug tris sakinius, kurie gali patraukti skaitytojo akį. Čia rašoma tik svarbiausia ir labiausiai akį traukianti informacija, iš kurios skaitytojas iškart supras ką ras paspaudus ant nuorodos ir ar jam tai išvis yra aktualu. Jei sunku patiems susigaudyti, visuomet šiais klausimais gali padėti www.taurusmedia.lt.

Patariama vartoti liepiamąją nuosaką. Tai yra labai geras būdas pakviesti žmogų veikti. Nurodžius ką žmogui reikėtų daryti, daug lengviau susilaukti paspaudimų. Taigi, jūsų tekstas gali būti tokių raginimų kaip „paspauskite nuorodą ir sužinokite kodėl…“ arba „spauskite čia ir pamatykite…“. Taip pat dar vienas būdas pritraukti žmogaus dėmesį yra pateikiant kokį nors specialų pasiūlymą. Bet toks atvejis tinka tik tuomet, kai yra kas nors iš tiesų pardavinėjama. Aprašymas tokiu atveju skamba taip „tik dabar galite įsigyti …. su didžiule nuolaida“ ir panašiai.

Puiku, jei aprašyme panaudojate ir raktinį žodį. Svarbiausia jų neprirašyti per daug, nes tekstas bus nerišlus ir nemalonus skaityti. Panaudojus viena raktažodį jis tikrai nepridarys žalos, o Google gali jį net ir paryškinti, dėl ko jūsų aprašymas gali likti lengviau pastebimu. Žinoma, raktažodis nėra privalomas dalykas, bet jei yra galimybė, būtinai panaudokite.

Rašant pavadinimą ir aprašymą pravartu panaudoti ir savo prekės ženklo ar įmonės pavadinimą. Taip yra todėl, kad net ir žmogui nepaspaudus ant jūsų siūlomo puslapio, jis vis žinos ką jūsų įmonė siūlo – kokias prekes ar paslaugas pardavinėjate.

Parašykite komentarą