• El.p@štas
  • Tai įdomu
    • Sveikinimai
    • Receptai
    • Pramogos
    • Forumas
  • Skelbimai
  • Politika
  • IT naujienos
Litas.Lt
Žinantiems pinigų ir laiko vertę
  • Verslas
    • Bankai ir Draudimas
    • Nekilnojamas Turtas
    • Marketingas
    • Investicijos
    • Verslas
    • Transportas
    • Mokesčių naujienos
    • Technologijos
    • Renginiai
    • Taupymo patarimai
  • Karjera
    • Darbas ir karjera
    • Studijos
  • Laisvalaikis
    • Buitis, Namai
    • Sportas
    • Kelionės
    • Laisvalaikis
    • Sveikata
    • Įvairenybės
    • Kriminalai
    • El.p@štas
    • » Paskelbk
    • Kontaktai
    • Prisijungti

RSS TV laidos, filmai

  • Ketvirtoji aplinkos viceministrė – ilgametę patirtį sukaupusi aplinkos inžinierė
  • Dėl Atliekų rūšiavimo centrui išduoto taršos leidimo – komisijos tyrimas
  • Maistą gaminantys robotai ir muziką kuriantis dirbtinis intelektas – kaip gyvensime 2025-aisiais?

RSS Horoskopai

  • Dienos horoskopas 12 zodiako ženklų
  • Gėlių horoskopas moterims pagal gimimo datą
  • Kavos horoskopas
  • 2021 metų horoskopas visiems zodiako ženklams: kas mūsų laukia šiais metais?
  • 2021 metų horoskopas Žuvims

RSS IT naujienos

  • Maistą gaminantys robotai ir muziką kuriantis dirbtinis intelektas – kaip gyvensime 2025-aisiais?
  • Pažinkite savo darbuotojus: kas slepiasi po X, Y ir Z kartomis
  • Patarimai darbdaviams, kaip efektyviau organizuoti darbo pokalbį nuotoliniu būdu

Kaip karantinas paveikė el. prekybos verslą?

Šįmet verslas susidūrė su neeiline situacija, kuomet daugelis įmonių dėl siaučiančios pandemijos bei įvesto karantino sustabdė ar apribojo veiklą bei susidūrė su kur kas mažesniais pirkėjų srautais. Dideliu išsigelbėjimu vartotojams tapo el. prekyba, suteikianti galimybes reikiamų prekių įsigyti neišeinant iš namų. Regis, tai turėjo būti tikrų tikriausias el. prekybos klestėjimo metas. Tačiau augant pirkėjų srautams krizės fone ryškėja ir kur kas aštresnė konkurencija, skatinanti el. komercijos atstovus ieškoti priemonių, padėsiančių pritraukti klientus. O ir pasiseka šiame sektoriuje įsitvirtinti ne visiems… Tad koks tikrasis pandemijos bei karantino poveikis elektroninei prekybai?

 

El. prekybos sektoriuje – augimas

Įvairūs statistiniai šaltiniai atskleidžia, jog elektroninė prekyba karantino metu augo gana stipriai. Tačiau el. parduotuvės https://biomed.lt/ komercijos atstovas Ramūnas Puidokas teigia, jog visgi „reikėtų nepamiršti, kad karantinas nevienodai atsispindėjo įvairių prekių vartojimo kontekste: tam tikros kategorijos buvo itin populiarios, augindamos apyvartas kartais ir net dešimtimis kartų, o kai kurių ne pirmo būtinumo prekių paklausa mažėjo arba išliko nepakitusi“.

Įvertinti pirkėjų įpročių pasikeitimus, anot specialisto, būtų sudėtinga, nes pats pirkėjas nesikeitė. Tačiau, pasak R. Puidoko, galima įžvelgti nežymų pardavimų privatiems asmenims mažėjimą ir išaugusius institucinius pirkimus, o drauge ir mokėjimų atidėjimo poreikį, reiklumą prekių atitikties sertifikatams ir panašiems niuansams.

 

El. prekyba: pasiseka ne visiems

„Daug verslo subjektų, kurie dar karantino išvakarėse veikė išskirtinai offline formatu, prasidėjus suvaržymams suskubo persiorientuoti į pardavimus internetu. Nemažai daliai tai pavyko padaryti sėkmingai, tačiau tikrai bus ir nusivylusių dėl nepasiteisinusių investicijų į elektroninę prekybą ir nepasiektus pardavimų lūkesčius“, – sako R. Puidokas ir priduria, jog kaip bebūtų, tačiau el. prekyba neapsiriboja vien tik elektroninės parduotuvės sukūrimu.

Specialistas pažymi, jog dabar, pasibaigus karantinui, tikėtinas kai kurių verslų grįžimas prie jiems įprasto offline pardavimų modelio su ta mintimi, jog pasikartojus panašiai situacijai jie jau turi patirties, tad bus pasiruošę sėkmingai susidoroti su virtualios prekybos iššūkiais. Visgi dauguma pradėjusių prekybą internetu, anot R. Puidoko, greičiausiai ir toliau šią veiklą tęs ir plėtos. „Šiame didesnės konkurencijos kontekste, žinoma, išloš pirkėjai, kuriems bus pasiūlytas ne tik platesnis asortimentas, bet ir palankesnės kainos“, – sako komercijos specialistas.

 

Didėjanti konkurencija

Naujų elektroninių parduotuvių atsiradimas šioje rinkoje neabejotinai suponuoja ir didesnę konkurenciją. Aštrumo suteikia ir nežinomybė, mat ekonominė krizė, darbo vietų praradimas, perkamosios galios mažėjimas gali artimu metu lemti ir mažėjančius pirkėjų srautus, todėl elektroninę prekybą vykdantys verslo subjektai bus priversti ieškoti įrankių, kaip pritraukti pirkėjus bei juos išlaikyti. Šioje situacijoje vėl laimės pirkėjai, gausiantys papildomų naudų.

 

 Karantinas lėmė tam tikrų prekių paklausą 

Naujasis koronavirusas bei karantinas yra mūsų visuomenei visiškai naujas duetas, kurio kontekste žmonės jautėsi pasimetę, nežinantys, ko griebtis. Tai atsispindėjo ir jų pirkimo įpročiuose, ypač situacijos pradžioje, kai iš parduotuvių lentynų itin sparčiai dingdavo ilgo vartojimo maisto produktai ir kitos būtinosios prekės. Tačiau ši banga gana greitai nuslūgo. Visgi tam tikri gaminiai patyrė tikrą renesansą. Tai – kai kurios medicinos srities prekės. „Labiausiai karantino metu išaugo bekontakčių termometrų pardavimai. Tai neabejotinai buvo „karščiausia“ to meto prekė. Taip atsitiko dėl to, kad prasidėjus karantinui Kinijoje, stojo gamyklos ir net patys kinai iš Europos supirkinėjo bekontakčius termometrus. Tad prasidėjus COVID-19 bangai Europoje, prekybininkų sandėliai buvo tušti, o užsisakyti daugiau nebuvo galimybės, nes Kinijoje gamyba vis dar nevyko. Tai lėmė, jog karantino metu labiausiai išlošė tie, kurie buvo iš anksto apsirūpinę bekontakčių termometrų atsargomis“, – poziciją pateikia R. Puidokas. O šių prekių poreikis, pasak specialisto, tikrai buvo didžiulis. Ir ne tik todėl, kad privatūs asmenys susirūpino savo ir artimųjų sveikata, tačiau daug bekontakčių termometrų  reikėjo vaikų darželiams, mokyklos, įvairioms institucijoms ir verslams, kurie norėjo vykdyti veiklą karantino metu.

Pranešimą paskelbė: Ona Šablauskaitė, UAB Market Rats

Rekomenduojame
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46
 
AUDIMAS Marginti medviln. maršk.ilg.rank. 2021-478 Mallard Green Printed S
2020 06 30   BNS Spaudos centras
  Verslas
  • Kur priduoti senas padangas?

  • Karantino pamoka: kodėl e. prekybai niekada nesakyk niekada

Leave a Reply

Cancel

You must be logged in to post a comment.

KurApsistoti? NT skelbimai eNuoma.lt Geros paslaugos Skelbti.lt MotoTurgus.lt

Draugai

Programa Centas
Smart SEO
Parduodami Domenai
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju skaitliukai

Temos

Bankai ir Draudimas Buitis, Namai Darbas ir karjera Investicijos IT naujienos Kelionės Korona virusas - Karantinas Laisvalaikis Marketingas Mokesčių naujienos Nekilnojamas Turtas Politika ir teisė Renginiai Sportas Studijos Sveikata Taupymo patarimai Technologijos Teisėsauga, kriminalai Transportas Verslas Įvairenybės

Rekomenduojame

  • cs 1.6 siųstis
  • Reklama internete | Seo paslaugos
  • filmai online
  • fs19 mods
  • Skalbimo mašinų remontas Vilniuje
  • Trumpalaikė buto nuoma
# > Jūsų nuoroda! < #

‹ › ×
    Copyright © 2000 - 2020Litas.Lt - Verslas, naujienos - Žinantiems pinigų ir laiko vertę, powered by WP
    This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.