Verslas

Kaip išleisti 10 tūkst. litų per 5 minutes prekybos centre?

Jeigu galėtumėte įsigyti viską, ko geidžia širdis, ką pasirinktumėte? Ar tai būtų brangiausias daiktas iš parduotuvės asortimento, o galbūt tai, ko labiausiai trūksta jūsų namams? Tokią dilemą sprendė taksistu dirbantis Vytautas Ankudavičius iš Kauno. Laimėjęs „Moment“ didžiojo apsipirkimo“ konkursą, jis turėjo galimybę viename Vilniaus prekybos centrų per 5 minutes išleisti daugiau nei 17 tūkst. litų.

„Mes sugalvojome ypatingą renginį – socialinį eksperimentą, kurio metu žmogui nereikėjo skaičiuoti pinigų. Jis galėjo pirkti ką tik sugalvojęs, tačiau tam turėjo tik 5 minutes. Nors ši galimybė bus suteikta ir Estijos bei Latvijos gyventojams, dalyvavusiems „Moment“ didysis apsipirkimas“ žaidime, pirmieji tokią atrakciją išbandė lietuviai. Paaiškėjo, kad išleisti minėtą sumą pinigų per 5 minutes yra nemenkas iššūkis“, – sakė Baltijos šalių „Henkel“ pardavimų vadovas Ramūnas Markovas.

Nemokamo apsipirkimo laimėtojas per 5 minutes prekybos centre „Senukai“ įsigijo prekių už beveik 10 tūkst. litų.

„Kai buvo duotas starto signalas, pirmiausia puoliau prie „Moment“ lentynos, kur yra laikomi super klijai. Įvykdęs pagrindinę žaidimo sąlygą, toliau vieną po kito į krepšelį dėjau anksčiau nužiūrėtus, ūkyje praversiančius daiktus: šlifuoklius, grąžtus, suktuko akumuliatorius, įrankių dėžes. Planuojame daryti remontą, tad šie daiktai greitai pasitarnaus“, – sakė didžiojo prizo laimėtojas Vytautas Ankudavičius. Pirmą kartą išgirdęs apie laimėjimą Vytautas negalėjo patikėti savo ausimis. Laimingąjį pirkinių kvitą užregistravo jo dukra.

V. Ankudavičiaus pirkinių krepšelyje atsidūrė ir kartu su juo atvykusiems šeimos nariams skirti daiktai: trys keptuvės, dėžutė eglutės žaisliukų, girlianda ir lego konstruktorius. Pastarąjį Vytautas tikino padovanosiąs anūkei. Bendra visų per 5 minutes įsigytų daiktų suma iš viso siekė 9 963 litus.

Nuo rugpjūčio 1 d. iki spalio pabaigos Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje vykusio „Moment“ didysis apsipirkimas“ konkurso metu, pirkėjai, įsigiję „Moment“ gaminį, turėjo galimybę laimėti nemokamą apsipirkimą „Senukų“ prekybos centre, kuris įvyko lapkričio 12 dieną. Rygoje šio konkurso finalas įvyks lapkričio 14, o Taline – 15 dieną.

„Henkel“ įmonė, kuriai priklauso „Moment“ prekės ženklas ne pirmą kartą vykdo visuomenės dėmesio sulaukiančias interaktyvias akcijas. Vasarą Vilniaus centre buvo atidaryta tris savaites veikusi „Pop-up“ skalbykla. Vilniečiai ir miesto svečiai joje galėjo nemokamai išsiskalbti ir išsidžiovinti drabužius bei išbandyti naujas skalbimo priemones.

Apie „Henkel“

„Henkel“ įkurta 1976 m. ir valdo tokius gerai žinomus prekinius ženklus kaip „Persil“, „Schwarzkopf“ ir „Loctite“. „Henkel“ dirba 47 tūkst. darbuotojų. 2012 m. bendrovė pardavė produkcijos už 16,5 mlrd. eurų, o įmonės pelnas siekė 2,335 mlrd. eurų. „Henkel“ akcijos listinguojamos Vokietijos vertybinių popierių biržoje DAX. 2012 m. „Henkel“ penktąjį kartą JAV Etikos instituto (U.S. Ethisphere Institute) pripažinta viena etiškiausių tarptautinių kompanijų pasaulyje.

Parašykite komentarą