• El.p@štas
  • Tai įdomu
    • Sveikinimai
    • Receptai
    • Pramogos
    • Forumas
  • Skelbimai
  • Politika
  • IT naujienos
Litas.Lt
Žinantiems pinigų ir laiko vertę
  • Verslas
    • Bankai ir Draudimas
    • Nekilnojamas Turtas
    • Marketingas
    • Investicijos
    • Verslas
    • Transportas
    • Mokesčių naujienos
    • Technologijos
    • Renginiai
    • Taupymo patarimai
  • Karjera
    • Darbas ir karjera
    • Studijos
  • Laisvalaikis
    • Buitis, Namai
    • Sportas
    • Kelionės
    • Laisvalaikis
    • Sveikata
    • Įvairenybės
    • Kriminalai
    • El.p@štas
    • » Paskelbk
    • Kontaktai
    • Prisijungti

RSS TV laidos, filmai

  • Įdomioji sostinės metų statistika ir rečiausi vardai – gimė Perkūnija, Gūsis
  • Lietuvių programuotojų sukurtas įrankis gelbėja gyvybes JAV
  • Žiemiškos sąlygos kelia pavojus darbo vietose

RSS Horoskopai

  • Dienos horoskopas 12 zodiako ženklų
  • Gėlių horoskopas moterims pagal gimimo datą
  • Kavos horoskopas
  • 2021 metų horoskopas visiems zodiako ženklams: kas mūsų laukia šiais metais?
  • 2021 metų horoskopas Žuvims

RSS IT naujienos

  • Lietuvių programuotojų sukurtas įrankis gelbėja gyvybes JAV
  • „Samsung“ pristatė „Galaxy Buds Pro“ ausines: ypatingas garsas kiekvienam gyvenimo momentui
  • „Samsung“ pristatė naujausią flagmanų „Galaxy S21“ seriją

Kaimyninių šalių projektai priminė apie tunelį į Neringą

Vokiečiai ir danai sutarė ir pradėjo statyti 18 km tunelį po Baltijos jūra. Jis statomas ant kranto ir bus paskandintas į 40 metrų gylį jūroje. Tunelis pakeis keltą, kuris kursuoja tarp Vokietijos ir Danijos per vieną iš Baltijos sąsiaurių, ir maždaug 5 kartus sutrumpins kelionės laiką. Keltus tuneliu keičia ir mūsų Baltijos kaimynai – estai ir suomiai. 50 iš 95 trasos Talinas – Helsinkis kilometrų bus nutiesta tunelyje po Suomijos įlanka. Kelionė tarp abiejų sostinių sutrumpės nuo 2,5 valandos iki pusvalandžio.

Beje, Helsinkio – Talino maršrutas keltu – viena greičiausių keltų jungčių. Tačiau suomiai ir estai, kaip ir vokiečiai bei danai ar daugybė kitų tautų, puikiai suvokia, koks brangus yra laikas.

Kelis dešimtmečius siekiama politinio sprendimo leisti tuneliu po mariomis sujungti Klaipėdą ir Kuršių neriją. Kelionės į kitą krantą laikas sutrumpėtų nuo 20 iki 50 kartų. Esant politiniam sprendimui objektą noriai pastatytų ir eksploatuotų privataus verslo struktūros. Jei valdžia tam neturėtų pinigų.

Žinoma, be konkurencijos dirbantis valdiškas keltuvų biznis tam priešintųsi. Priešintųsi ir tos partijos, kurios iš to biznio turi naudą.

Pastačius po Kuršių mariomis 0,5 km tunelį, susisiekimas tarp abiejų krantų taptų gerokai pigesnis, greitesnis ir saugesnis. Bet kuriuo paros metu. Neringos gyventojams, Kuršių nerijos lankytojams ir poilsiautojams, tai – gera žinia.

Kaip ir sumanymas greta jungties Klaipėdos krante sukurti poilsio, pramogų ir sveikatingumo centrą, kuris aprūpintų darbu ne vieną neringiškį ir klaipėdietį.

Šis jungties projektas gerokai pagerintų gamtosauginę marių situaciją.

Pastačius tunelį galima būtų riboti lengvųjų automobilių srautą į neriją, didžiąją jų dalį paliekant „žemyniniame“ krante. O susisiekimui naudoti elektrinį visuomeninį (pvz. mikroautobusų)  transportą. Ribojant nuosavu transportu besinaudojančių turistų srautus, o Neringos gyventojų ūkinę veiklą pamažu perkeliant į „žemyninę“ dalį būtų užtikrintas Kuršių nerijos UNESCO saugoׅmos teritorijos statusas.

Neringos gyventojai jau ne vieną dešimtmetį kalba apie būtinumą užtikrinti geresnį susisiekimą su Klaipėda. Jeigu jų norams pritartų ir klaipėdiečiai, tai Neringos ir Klaipėdos valdžiai beliktų tik priimti  politinį sprendimą statyti jungtį.

 Jei nesiims sprendimo, gyventojai, matyt, ieškotų žmonių, kuriems po dvejų metų patikės spręsti jiems rūpimas problemas.

Jeigu tokio sprendimo realizavimas būtų patikėtas privataus verslo struktūroms, tunelis būtų pastatytas per metus ar pusantrų metų. Lygiagrečiai vyktų ir mažųjų laivų uosto bei poilsio, pramogų ir sveikatingumo centro statyba su tam reikalui skirtais ofisais, viešbučiais, parkingais ir elingais.

Pajūrio kraštas ekologiškos veiklos kūrimui gautų nemažų investicijų. Tai padidintų aktyvaus poilsio mėgėjų srautus į pajūrį. Vietos gyventojams atsirastų papildomų darbo vietų, o valdžiai – įplaukų į biudžetą.

Pranešimą paskelbė: Juozas Zykus, Viešoji įstaiga „Vilniaus metro“

Rekomenduojame
 
Bio Phyto Mild Facial Cleanser Veido prausiklis, 250 ml
 
TOMMY HILFIGER 15-39-01-5 Black 01 44
 
AUDIMAS Švelnaus mod.polo maršk.ilg.rank. 2021-571 Navy Blazer S
 
Este 83-28-05-8 Black 37
 
Camper Courb K300289 Blue 46
 
AUDIMAS Marginti medviln. maršk.ilg.rank. 2021-478 Mallard Green Printed S
2020 11 30   BNS Spaudos centras
  Transportas
  • A. Selemonaitė. Lietuvos finansinių paslaugų sektorius turi potencialo augti kur kas sparčiau

  • Prezidentas: Lietuvai būtina teisingesnė, stabilesnė ir gyventojų pajamų augimą skatinanti mokesčių sistema

Leave a Reply

Cancel

You must be logged in to post a comment.

KurApsistoti? NT skelbimai eNuoma.lt Geros paslaugos Skelbti.lt MotoTurgus.lt

Draugai

Programa Centas
Smart SEO
Parduodami Domenai
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju skaitliukai

Temos

Bankai ir Draudimas Buitis, Namai Darbas ir karjera Investicijos IT naujienos Kelionės Korona virusas - Karantinas Laisvalaikis Marketingas Mokesčių naujienos Nekilnojamas Turtas Politika ir teisė Renginiai Sportas Studijos Sveikata Taupymo patarimai Technologijos Teisėsauga, kriminalai Transportas Verslas Įvairenybės

Rekomenduojame

  • cs 1.6 siųstis
  • Reklama internete | Seo paslaugos
  • filmai online
  • fs19 mods
  • Skalbimo mašinų remontas Vilniuje
  • Trumpalaikė buto nuoma
# > Jūsų nuoroda! < #

‹ › ×
    Copyright © 2000 - 2020Litas.Lt - Verslas, naujienos - Žinantiems pinigų ir laiko vertę, powered by WP
    This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish.Accept Read More
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled

    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

    Non-necessary

    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.