Laisvalaikis

Jūsų siunta nepasiekė adresato arba buvo grąžinta? Gali būti, kad siunčiant padarėte esminę klaidą

Siuntų pristatymo įmonių kurjeriai kasdien stengiasi, kad siuntos gavėjus pasiektų kuo greičiau ir sklandžiau. Visgi, ar siuntinys adresatą pasieks be trikdžių priklauso ne tik nuo siuntas pristatančių darbuotojų pastangų. Itin svarbu atkreipti dėmesį, kaip patys siuntėjai pasirūpina savo siuntos saugumu. Kokios siuntėjo klaidos, ruošiant siuntinį, gali lemti paklydusią, grąžintą ar net prarastą siuntą?

„Dažnai klaidos, kurias padaro siuntėjai, ne tik apsunkina kurjerių darbą ir dėl to siunta gali keliauti gerokai ilgiau, tačiau netikslumai gali lemti net dingusią siuntą. Tiksliai užpildytas adresas, saugus supakavimas ir reikalingų dokumentų užpildymas – tai tik keletas žingsnių, kurie padės užtikrinti, kad jūsų siunta gavėją pasiektų laiku ir be nesklandumų“, – sako „DPD Lietuva“ komunikacijos vadovas Tomas Vaišvila.

Tinkamai užpildykite gavėjo duomenis

Visi žino, kad siunta nepasieks gavėjo, jei ant jos nebus nurodytas adresas, tačiau itin svarbu žinoti, kad būtina nurodyti ne tik pristatymo vietą, bet ir visą reikalingą adresato kontaktinę informaciją.

„Patikrinkite, ar tikrai ant siuntos užrašėte visą informaciją – nurodėte miestą, gatvę, namo bei buto numerį, pašto kodą, pateikėte telefono numerį arba el. pašto adresą. Be to, dažna siuntos paklydimo priežastimi tampa antrą kartą pernaudojamos pakavimo dėžės, ant kurių jau anksčiau buvo užklijuotas siuntos lipdukas ar užrašyti pristatymo duomenys. Būtinai įsitikinkite, kad ant jūsų siunčiamos siuntos nėra jokios kitos kontaktinės informacijos“, – tvirtina T. Vaišvila.

Paruoškite visus reikiamus dokumentus

Siunčiant siuntą Lietuvos teritorijoje, jokių papildomų dokumentų nereikia, tačiau, jei jūsų siuntinys keliaus už Lietuvos ribų, itin svarbu reikiamų dokumentų paruošimas.

„Jei siunčiate į šalį, kuri nepriklauso Europos Sąjungai, jums reikės pateikti „Invoice“, jei prekės siunčiamos pardavimui, arba „Proforma invoice“, jei siuntos turinys neturi komercinės vertės – yra siunčiamos asmeniniais tikslais ar kaip dovanos. Visi reikiami dokumentai turi būti įdedami į specialų voką ir tvirtai priklijuoti prie kiekvienos pakuotės, kad nepasimestų visos kelionės metu. Dėl trūkstamų dokumentų siunta gali užtrukti ilgiau muitinėje ir taip vėluoti arba būti grąžinta siuntėjui“, – atkreipia dėmesį „DPD Lietuva“ komunikacijos vadovas.

Atidžiai patikrinkite siųsti draudžiamų daiktų sąrašą

Viena dažniausiai pasitaikančia siuntėjui grąžintos arba paklydusios siuntos priežastimi tampa jos turinys – jei siunčiami daiktai, kurie nurodyti draudžiamų daiktų sąraše.

„Tokie daiktai kaip greitai gendantys maisto produktai, gyvi augalai, gyvūnai, ginklai, šaudmenys, sprogmenys, lengvai užsidegančios, nuodingos medžiagos ar kiti pavojingi objektai, taip didelės vertės daiktai – juvelyriniai papuošalai ar meno kūriniai, negali būti siunčiami. Siunčiant tokius daiktus rizikuojate, kad jūsų siunta bus grąžinta jums atgal arba sunaikinta visai“, – tvirtina T. Vaišvila.

Parašykite komentarą