Verslas

Juodasis penktadienis jokios krizės nežada – internetinė prekyba išaugo penktadaliu

 Didžiausių nuolaidų diena ar net savaitė metuose pamažu įsigali ir Lietuvoje. Juodojo penktadienio pasiūlymai priviliojo klientų, mėgstančių pirkti internetu, pardavimai mušė rekordus.

Pirkėjai rinkosi brangesnes prekes

 „Palyginti su pernykščiu Juoduoju penktadieniu, šįmet mūsų internetinės parduotuvės pardavimai išaugo 20 proc., o jei lygintume su kitais lapkričio penktadieniais, prekių nupirkta už triskart didesnę sumą. 

Skaičiai rodo, jog recesijos ženklų nematyti, veikiausiai bus dosnios ir Kalėdos”, – prognozuoja prekybos centro internete „Varlė.lt“ įkūrėjas ir vadovas Marius Butauskas.

Anot direktoriaus, šiųmetis Juodasis penktadienis buvo gausesnis ne tik pirkėjų skaičiumi, bet prekių krepšeliu – palyginti su lapkričio mėnesio vidurkiu, klientai rinkosi brangesnes prekes, vidutiniškai krepšelio suma padidėjo 15 proc. O jei lygintume visos nuolaidų savaitės rezultatus su įprasta savaite, pardavimai buvo dvigubai didesni. 

Pirmadienį prekyba tęsis – skelbiamas Kibernetinis pirmadienis („Cyber Monday“), kuomet prekės siūlomos dar mažesnėmis kainomis. M. Butausko teigimu, viso Juodojo savaitgalio apyvarta drauge su Kibernetiniu pirmadieniu internetinėje „Varlė.lt“ parduotuvėje viršys milijoną eurų. 

Perkamiausių prekių 5-uke – netikėtas prietaisas

Anot M. Butausko, pirkėjai rinkosi įvairių kategorijų prekes: buitinę techniką, išmaniuosius įrenginius, žaislus. 

„Perkamiausia Juodojo penktadienio prekė šįmet – „Marshall“ belaidės ausinės. Penketuke atsidūrė „Xiaomi“ gruzdintuvė, „Samsung Galaxy“ planšetė, „Lego“ advento kalendorius. Tačiau bene labiausiai nustebino, jog vis daugiau pirkėjų įvertina gaminimo namuose privalumus – į penketuką kaip raketa šovė gazuotų gėrimų gaminimo aparatas „Soda Stream“.

Šis buities prietaisas, suteikiantis galimybę paruošti sveikesnį ir norimo skonio gazuotą gėrimą, šįmet buvo perkamiausius po belaidžių ausinių, o pernai Juodojo penktadienio metu gėrimo gaminimo aparatų nepardavėme nė vieno. Be to, galime spėti, jog nemažai pirkėjų galvojo apie kalėdines dovanas, ir „Soda Stream“ jiems pasirodė puiki idėja“, – teigia M. Butauskas.

 Anot prekybos centro internete vadovo, pardavimų lygis po Juodojo penktadienio paprastai šiek tiek krinta, tačiau klientų susidomėjimas išlieka. 

„Turimi skaičiai leidžia prognozuoti, jog kalėdinė prekyba nebus menkesnė nei pernai, o kiek kartų šoktels, skaičiuosime jau po švenčių.

Veikiausiai žmonės įvertina ir didelę infliaciją – juk turimi pinigai kasdien nuvertėja, todėl galimybė įsigyti norimų prekių patraukliomis kainomis itin vilioja“, – svarsto M. Butauskas.

Pranešimą paskelbė: Jovita Jarutienė, UAB RYŠIAI SU VISUOMENE

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą