Įvairenybės

Jaunesnę auditoriją skiepytis Vilnius skatins nauja reklamine kampanija

COVID-19 vakcina turi šalutinį poveikį – grįžimą į normalų ir visiems įprastą gyvenimą, su koncertais, apsilankymais restoranuose, sporto klubuose ar masiniais maratonais. Su tokia žinute Vilniaus miesto savivaldybė pradeda naują reklaminę kampaniją, kuria skiepytis bus kviečiami  jaunesni miestiečiai.

Kampanijos idėją internete pasiūlė kūrybininkas Matas Grecevičius, kuris šį kūrybinį sprendimą sutiko padovanoti Vilniaus miesto savivaldybei.

„Jau kitą savaitę skiepysime visus, vyresnius nei 45 metų amžiaus gyventojus. Matydami, kokiu tempu dirba Vilniaus vakcinacijos centrai, neabejojame, kad greitu metu galėsime pakviesti dar jaunesnius vilniečius. Suprantame, kad su jais reikia kalbėtis kita kalba – jie nesijaučia esantys rizikos grupėje, todėl argumentai turi būti kitokie. Akcentuojame privalumus, kuriuos suteiks vakcina – grįžimas į jaunimui įprastą gyvenimą“, – sako Vilniaus miesto savivaldybės administracijos vadovė Lina Koriznienė. 

Kampanijos idėją sugalvojusio M. Grecevičiaus teigimu, jo informaciniame lauke dominavo neigiamos žinios apie vakcinų šalutinį poveikį, todėl kilo mintis parodyti esminį teigiamą poveikį, kurį turi vakcina.

„Norėjau parodyti tuos poveikius, kurie labiausiai motyvuoja skiepytis, kuriuos pajusime dauguma mūsų, apie kuriuos nedaug kas kalba. Vakcinos  leis sugrįžti į koncertus, kurių metu galėsi prarėkti balsą, į sporto renginius, po kurių galbūt skaudės kojas, į vakarėlius, ir pan.“, – sakė M. Grecevičius.

Pirmieji reklaminiai plakatai, kviečiantys įvertinti teigiamus vakcinos poveikius, jau kabo Vilniuje, artimiausiu metu jų dar daugės. Kampaniją lydės ir žinutės socialiniuose tinkluose.

Vilnius šiuo metu skiepija visus vyresnius nei 55 m. asmenis, taip pat lėtinėmis ligomis sergančius, mokytojus, abiturientus, pareigūnus. Registracija vakcinacijai vykdoma svetainėje http://vakcina.vilnius.lt/

Pranešimą paskelbė: Rusnė Marčėnaitė, Vilniaus miesto savivaldybė

Parašykite komentarą