Iki šiol vežti amonio salietrą traktoriais automobilių keliais buvo draudžiama. Tokia situacija žemdirbiams buvo nepalanki, ypač kai reikėdavo iš anksto įsigytą salietrą darbymečiu gabenti į laukus. Pasikeitus Europos Sąjungos teisės aktams, atsižvelgiant į Žemės ūkio ministerijos ir žemdirbių savivaldos organizacijų pasiūlymus, Vyriausybė š. m. kovo 31 d. priėmė nutarimą, kuriuo pakeitė pavojingų krovinių vežimo kelių transportu Lietuvoje reikalavimus ir sudarė sąlygas pavojingus krovinius vežti traktoriais. Žemės ūkio ministro 2010 m. balandžio 20 d. įsakymu (Nr. 3D-357) patvirtintos Pavojingų krovinių vežimo žemės ir miškų ūkio traktoriais, savaeigėmis mašinomis ir jų priekabomis, kai jų greitis vežant pavojingus krovinius neviršija 40 kilometrų per valandą, taisyklės, kurios įsigaliojo nuo balandžio 23 d. Taisyklės sudarė teisinį pagrindą vežti amonio salietrą automobilių keliais traktoriais, savaeigėmis mašinomis, priekabomis ir žemės ūkio mašinomis (trąšų barstomosiomis). Taisyklėse ši technika vadinama žemės ūkio transporto priemonėmis. Amonio salietrą dabar galima vežti minėtomis žemės ūkio transporto priemonėmis, tačiau vežant turi būti laikomasi taisyklėse nurodytų reikalavimų, kurie yra lengvai išpildomi. Žemės ūkio transporto priemonės gale turi būti atitinkamas greičio ribojimo ženklas. Kiekviename traktoriuje turi būti tam tikra įranga, pavyzdžiui, gesintuvas, ratų atspara, du įspėjamieji ženklai ir kt. Vežami pavojingi kroviniai turi būti suklasifikuoti ir turėti pavadinimą, pakuotės turi atitikti reikalavimus (jeigu krovinys supakuotas). Amonio nitrato trąšos gali būti vežamos tik uždarose ar nepralaidžiu, nedegiu apdangalu dengtose žemės ūkio transporto priemonėse. Žemės ūkio transporto priemonės (jų krovinių kėbulai) turi būti sukonstruotos taip, kad pakrautos medžiagos negalėtų kontaktuoti su medžiu ar kitomis degiomis medžiagomis. Žemės ūkio ministerijos informacija