Informacijos telefonu ir kontaktų centrų paslaugų lyderė Lietuvoje „Lintel” plečia populiariausios šalyje informacijos telefonu 118 paslaugos galimybes ir pradeda šiuo numeriu teikti pagalbą bei konsultacijas kompiuterių vartotojams. Informacijos telefonu 118 konsultantai nuo šiol ne tik teiks informaciją apie įmones, paslaugas, prekes ar transporto tvarkaraščius, bet ir padės apsisaugoti nuo kompiuterių virusų, žalingo turinio. Kompiuterių naudojimo srityje besispecializuojantys konsultantai patars, kaip apsisaugoti perkant internetu, sukonfigūruoti belaidžio interneto tinklą ar atkurti prarastus duomenis. Konsultantai teiks informaciją operacinėmis sistemomis „Windows”, „Mac OS” ir „Linux” besinaudojantiems klientams. TEO LT, AB įmonių grupei priklausančios „Lintel” generalinio direktoriaus Remigijaus Šerio teigimu, bendrovės konsultantų patirtis rodo, kad dauguma kompiuterio sutrikimų gali būti pašalinti vos per keletą minučių. „Maždaug 80 proc. problemų dėl kompiuterio gedimų gali būti išspręstos telefonu arba konsultantui prisijungus nuotoliniu būdu. Kitiems siūlysime pasinaudoti į namus atvykstančio meistro paslaugomis”, – teigė R. Šeris. Skambinančiajam sutikus, konsultantas galės nuotoliniu būdu prisijungti prie kompiuterio ir pašalinti sutrikimą arba, pavyzdžiui, įdiegti reikiamą programą. Esant sudėtingesnių sutrikimų, 118 konsultantai į pagalbą pasitelks specializuotas bendroves, kurių specialistai atvyks į namus. Kompiuterio taisymo namie paslauga kainuoja 40 litų už specialisto darbo valandą, didžiuosiuose miestuose bus taikomas iki 20 litų atvykimo mokestis. Tyrimų duomenimis, trys ketvirčiai kompiuterių vartotojų pagalbos kompiuterio sutrikimo atveju kreipiasi į draugus ar specializuotas kompiuterių taisymo įmones, vos 21 proc. jas sprendžia patys. „Informacijos telefonu 118” pokalbio kaina Lietuvoje – 1,50 lito už minutę. Apie „Lintel” TEO įmonių grupei priklausanti „Lintel” valdo didžiausią pagal verslo apimtis ir moderniausią pagal technologijas bei vadybą kontaktų centrų tinklą Lietuvoje. Bendrovė teikia paslaugą „Informacija telefonu 118”, o verslo klientams – nuotolinio klientų aptarnavimo sprendimus, pardavimo ir telefoninės rinkodaros paslaugas. 2010 metų pabaigoje bendrovėje dirbo daugiau nei 1,2 tūkst. darbuotojų. „Lintel” konsultantai pernai atsiliepė į 12,6 milijonų skambučių.