Nuo šiol lojalumas dar labiau atsiperka. Nuo rugsėjo pradžios „Mano Rimi“ programos dalyviai, už fizinėse parduotuvėse ir elektroninėje „Rimi” parduotuvėje įsigytas prekes, gali susigrąžinti net iki 2,5 proc. nuo išleistos sumos „Mano Rimi” pinigais. Pasak „Rimi“ ryšių su klientais valdymo vadovės Karolinos Pareigytės-Kvieskienės, įmonė jau ilgą laiką įgyvendina skirtingas lojalumo programos kampanijas, kurių naudą jaučia bei teigiamai vertina „Rimi“ pirkėjai.
Siūlo uždirbti dar daugiau „Mano Rimi“ pinigų
Kaip teigia prekybos tinklo „Rimi“ ryšių su klientais valdymo vadovė Karolina Pareigytė-Kvieskienė, vienas iš įmonės prioritetų – stiprinti lojalumo programą, kad ji būtų patraukli ir vertinga pirkėjams bei patenkintų jų poreikius.
Nuo rugsėjo 1 d. vyksta speciali lojalumo programos kampanija – „Mano Rimi” lygiai. Tai lojalumo programa, kuri apsiperkant fizinėse parduotuvėse bei e. parduotuvėje suteikia galimybę „Mano Rimi” pinigais susigrąžinti net iki 2,5 proc. nuo visos apsiperkant išleistos sumos. Gaunamos grąžos dydis priklauso nuo sumos, kurią pirkėjas išleido per praėjusį kalendorinį mėnesį, „Rimi“ fizinėse ar e. parduotuvėje, t.y, kuo daugiau išleista, tuo aukštesnis lygis pasiekiamas. Pasiektas aukštesnis lygis taikomas iš karto (įskaitant tą patį kalendorinį mėnesį) ir galioja iki kito mėnesio pabaigos. Iki šiol visi lojalumo programos dalyviai, apsipirkdami „Rimi“ parduotuvėse, atgal į „Mano Rimi“ kortelę galėjo gauti tik 1 proc. nuo pirkinių sumos.
Ryšių su klientais valdymo vadovė pažymi, kad pasiūlymas uždirbti iki 2,5 proc. „Mano Rimi“ pinigų galioja nuo rugsėjo 1 d. iki gruodžio 31 d.: „Nustatant „Mano Rimi“ lygį skaičiuojami pirkimai visose fizinėse „Rimi“ parduotuvėse ir e. parduotuvėje www.rimi.lt. Be to, skaičiuojami visi pirkimai nuo rugsėjo 1 d., o panaudoti uždirbtą didesnį procentą „Mano Rimi“ pinigų, pagal pasiektą lygį, galima iki 2024 metų sausio 31 d. Pavyzdžiui, jei gruodžio mėnesį apsipirksite už 300 eurų ar daugiau, visą sausio mėnesį į „Mano Rimi“ paskyrą jums sugrįš 2,5 proc.”
Lojalumo programos lygius sudaro trys pakopos. Per kalendorinį mėnesį išleidus iki 79,99 eurų, atgal „Mano Rimi“ pinigais sugrįš 1 proc., išleidus nuo 80 iki 299,99 eurų – 2 proc., o viršijus 300 eurų sumą – net 2,5 proc. nuo pirkinių sumos.
„Svarbu pabrėžti, jog „Mano Rimi“ pinigai nesugrįžta perkant vaistinius preparatus, pradinio maitinimo pieno mišinius, kūdikių arbatą, tabako gaminius, alkoholinius gėrimus, lojalumo akcijos prekes, pirkinių maišelius ir perkant trečiųjų asmenų teikiamas prekes ar paslaugas (išankstinio mokėjimo kortelių papildymus, draudimo paslaugas, loterijos bilietus, superkamą ar keičiamą tarą, depozitą ir pan.)“, – atkreipia dėmesį ryšių su klientais valdymo vadovė.
Pirkėjai aktyviai naudojasi specialiais pasiūlymais
K. Pareigytė-Kvieskienė pastebi, kad specialūs lojalumo kortelės pasiūlymai tarp pirkėjų yra itin populiarūs. Viena labiausiai mėgstamų ir tikrai dažnai naudojamų „Mano Rimi“ kortelės naudų – asmeniniai pasiūlymai, kuriuos pagal pirkėjo apsipirkimo istoriją automatiškai parenka sistema, atsižvelgdama į pirkėjo apsipirkimo įpročius ir tam tikrus algoritmus.
„Pirkėjai taip pat aktyviai naudojasi specialiais savaitiniais ar savaitgalio kuponais, „Mano šeimai“ ir senjorų programomis bei kitais specialiais pasiūlymais, taikomais su lojalumo kortele. Vasario pabaigoje „Mano Rimi“ lojalumo programoje dalyvaujantiems klientams buvo pasiūlyta ir dar viena naujovė – lojalumo programos žaidimai. Tai galimybė lojalumo programos klientams dalyvauti skirtinguose žaidimuose ir gauti papildomų naudų. Pastebėjome, jog pirkėjams patinka dalyvauti ir turėti galimybę įsigyti produktų už simbolinį 1 centą“, – teigia ryšių su klientais valdymo vadovė.
Be visų papildomų naudų „Mano Rimi“ kortelių savininkai gali naudotis specialiomis nuolaidomis ir prekybos partnerių vietose. „Mano Rimi“ lojalumo programoje siūlomos naudos „Neste“ degalinėse ir „Benu“ vaistinėse bei „Omniva“, o neseniai įmonė pradėjo bendradarbiavimą su dar keturiais partneriais: „Lemon Gym“, „Impuls“, „Affidea“ klinika bei „Cinamon“ kino teatru.
Pranešimą paskelbė: Akvilė Sabaliauskaitė, Integrity PR, UAB