Mažmeninės prekybos rinkos lyderės Lietuvoje ir Baltijos šalyse – „Aprangos” pardavimai įprastose parduotuvėse sumažėjo 23 proc., tuo tarpu išparduotuvėse išaugo 30 proc. Tai paaiškėjo palyginus šių ir 2009 m. sausio mėnesio apyvartas. Ši tendencija paskatino tinklo vadovus atidaryti išparduotuvę „Parke”, siekiančiame tapti tikrų outlet’ų (angl.outlet – išparduotuvė) centru. „Aprangos” grupės generalinio direktoriaus Rimanto Pervenecko teigimu, pagrindinę populiarių prekių ženklų išparduotuvę perkelti į „Parką” paskatino aiški ir nuosekliai įgyvendinama prekybos centro koncepcija. Dabar neparduotas prekes Vilniuje tinklas realizuoja išparduotuvėje, įsikūrusioje Jasinskio gatvėje. „Šį naujos koncepcijos centrą traktuojame kaip svarbų rinkos žaidėją. Mums priimtinas jo siekis vienoje vietoje mieste sutelkti pagrindines išparduotuves. Prekinių ženklų koncentracija užtikrina pirkėjų srautą. Atsiradus outlet’ų centrui mūsų atskirai veikianti parduotuvė Jasinskio g. prarado prasmę. Tikimės, kad parduotuvė „Parke” generuos didesnes apyvartas”, – sakė tinklo vadovas. „Aprangos” salonas įsikurs 1,2 tūkstančių kv.m plote, šiuo metu rekonstruojamoje centro dalyje. Jos atidarymas numatomas pirmosiomis balandžio dienomis. Senosios išparduotuvės prekybos plotas bus sumažintas per pusę. Neatmetama galimybė ateityje ją uždaryti. „Labai džiaugiamės lyderio atėjimu. Tai vertiname ir kaip savo veiklos pripažinimą, ir kaip atsiveriančias didesnes verslo sėkmės galimybes. Mažmeninės prekybos lyderio parduotuvė pastebimai sustiprins mūsų pozicijas rinkoje. Vien tik „Aprangos” asortimentas praturtins prekių pasirinkimą, todėl tikimės dar didesnio pirkėjų srautų augimo. Prekybos centre per dieną apsilankančiųjų skaičius nuo praėjusių metų balandžio iki gruodžio išaugo beveik 30 proc.”, – sakė „Parko” vadovė Vida Minkštimienė. Planuojama, kad po rekonstrukcijos „Parke” atsidarys 10-12 naujų outlet’ų, atstovaujančių žinomiems prekių ženklams. Prekybos plotas jame padidės 5,3 tūkst. kv.m. Investicijos į rekonstrukciją siekia 3,4 mln. litų. Outlet’ų centro koncepcija „Parke” įgyvendinama nuo 2008 m.
Related Posts

Bendrovė „NordSpace“ į verslo erdvių parką Vilniuje investuoja 3 mln. eurų
2024 07 30
Tyrimas: kas antras Baltijos šalių gyventojas naudojasi kelionių draudimu. Ekspertė pataria, kaip sutaupyti
2024 07 19